Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hoe kan ik een evo 1 herkennen? op het werk heeft er iemand zo ene denk ik, of hebben ze ook 190'ers (bouwvakkerswagen) verkocht met alleen een optisch pakket, als ik nog eens daar ben zal ik een foto maken
Hoe kan ik een evo 1 herkennen? op het werk heeft er iemand zo ene denk ik, of hebben ze ook 190'ers (bouwvakkerswagen) verkocht met alleen een optisch pakket, als ik nog eens daar ben zal ik een foto maken
Binnenin hangt een metalen plaatje met nr gegraveerd, en op de versnellingspook staat xxx/502
Zalige wagen...
Maar die spoiler is gewoon TE groot (vind ik), het zal wel z'n nut hebben maar toch !
Die spoiler past gewoon bij die wagen, zo straalt hij power uit.
Neem die spoiler eraf en je verkracht gewoon gans het concept.
Ofwel niets van spoilers ofwel er gans over zoals bij deze Mercedes.
Wagens van jaren terug zoals de Renault R5 Turbo, M3 Evo... stralen gewoon kracht uit en zo hoort het.
Naar mijn mening staat die strijkplank achteraan dus perfect!
Ter info: de achterspoiler van de EVOII verhoogde aanzienlijk de downforce, maar verminderde ook de 'drag coëfficient' van Cd 0,33 à 0,35 (voor de gewone W201, afhankelijk van uitvoering) tot een Cd van slechts 0,29; een voor die tijd niet eerder geziene waarde voor een 4 deurs sedan. (buiten die van de zaligste AMG ooit gebouwd...)
De gewone 16V modellen hadden een Cd van 0,32.
Comment