Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik was 11 toen we onze eerste E30 M3 hadden. Was eind 86
Intussen 20 jaar terug, en zeggen dat hij nu nog in nieuwstaat aan het bollen is. Nonkel had een 190 2,3-16, volledig opgereden. Had achter in de 200000 km. Brrrrrr
Ik was 11 toen we onze eerste E30 M3 hadden. Was eind 86
Intussen 20 jaar terug, en zeggen dat hij nu nog in nieuwstaat aan het bollen is. Nonkel had een 190 2,3-16, volledig opgereden. Had achter in de 200000 km. Brrrrrr
Ik ging 25 zijn toen ik mij een sportevo wou kopen. Om allerlei redenen is het er niet van gekomen en het zal er waarschijnlijk nooit meer van komen ook.
Er heeft hier jaren eentje gestaan in een mercedes garage die nu failliet is... Kwijlbak man. En blijven kwijlen Als ik later zoiets kan kopen doe ik dat, en voor de rest hoef ik enkel een golfje, als ik deze eenmaal heb
Heel knappe wagen...alleen blijf ik het echt wel moeilijk hebben met die gigantische vleugel. Ook al heeft hij zijn nut, er zijn subtielere oplossingen!
Als we dan toch ff mogen dromen,mijn favorieten allertijden.
-e30 M3 Sport evo
-Lotus Omega (of eventueel evo 500)
-Mercedes 190 EVO 2 (1 een beetje )
-Ford Sierra Cosworth (den echte: 5-deurs met achterwielaandrijving)
-Ford Escort Cosworth
-Lancia Delta Integrale 16v evolutzione(Martini)
Als we dan toch ff mogen dromen,mijn favorieten allertijden.
-e30 M3 Sport evo
-Lotus Omega (of eventueel evo 500)
-Mercedes 190 EVO 2 (1 een beetje )
-Ford Sierra Cosworth (den echte: 5-deurs met achterwielaandrijving)
-Ford Escort Cosworth
-Lancia Delta Integrale 16v evolutzione(Martini)
Min of meer in deze volgorde...
pst Suby, de Sierra 5-deurs is nooit in Cosworth versie gemaakt. Het is ofwel de 3-deurs versie (met de grote vleugel op) ofwel de 4-deurs versie (bravere look)
Comment