Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190E 2.5-16 Evolution II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hoe kan ik een evo 1 herkennen? op het werk heeft er iemand zo ene denk ik, of hebben ze ook 190'ers (bouwvakkerswagen) verkocht met alleen een optisch pakket, als ik nog eens daar ben zal ik een foto maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
      of hebben ze ook 190'ers (bouwvakkerswagen) verkocht met alleen een optisch pakket
      redelijk wat, maar als't een originel pakket is blijft het mooi...voor sommigen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
        Hoe kan ik een evo 1 herkennen? op het werk heeft er iemand zo ene denk ik, of hebben ze ook 190'ers (bouwvakkerswagen) verkocht met alleen een optisch pakket, als ik nog eens daar ben zal ik een foto maken

Binnenin hangt een metalen plaatje met nr gegraveerd, en op de versnellingspook staat xxx/502

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies
          Zalige wagen...
          Maar die spoiler is gewoon TE groot (vind ik), het zal wel z'n nut hebben maar toch !
          Die spoiler past gewoon bij die wagen, zo straalt hij power uit.
          Neem die spoiler eraf en je verkracht gewoon gans het concept.
          Ofwel niets van spoilers ofwel er gans over zoals bij deze Mercedes.
          Wagens van jaren terug zoals de Renault R5 Turbo, M3 Evo... stralen gewoon kracht uit en zo hoort het.
          Naar mijn mening staat die strijkplank achteraan dus perfect!

Comment

• Misschien nog een leuke 'anekdote' van deze überbenz:

Toen de EVO II geïntroduceerd werd, maakte een BMW executive de opmerking: "Als die achtervleugel écht werkt, dan denk ik dat wij onze windtunnel zullen moeten herbouwen."
            Guess what... they did.

Ter info: de achterspoiler van de EVOII verhoogde aanzienlijk de downforce, maar verminderde ook de 'drag coëfficient' van Cd 0,33 à 0,35 (voor de gewone W201, afhankelijk van uitvoering) tot een Cd van slechts 0,29; een voor die tijd niet eerder geziene waarde voor een 4 deurs sedan. (buiten die van de zaligste AMG ooit gebouwd...)
            De gewone 16V modellen hadden een Cd van 0,32.

Comment

• picture time!

Comment

• *lol*

Nét echt.

Comment

• Damn, GT4

Ik denk dat ik zowat alle sites heb afgezocht en qua foto's staan ze de vorige 7 pagina's toch al bijna allemaal denk ik

Dringend eens verandering in brengen denk ik

Comment

• Mss beetje 'off-topic', maar kwestie van een beeld te krijgen van het verschil tussen een EVO I en een EVO II:

EVO I dus:

En den anderen:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                      Damn, GT4

Ik denk dat ik zowat alle sites heb afgezocht en qua foto's staan ze de vorige 7 pagina's toch al bijna allemaal denk ik

Dringend eens verandering in brengen denk ik

Beter zoeken hé!

Comment

• Die BBS-velgen met Michelin Pilot Sport Cup op

Hoewel ik er niet mee over de Ring zou durven denk ik

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                            Da's een replica. Die kits vond je tot midden de jaren '90 massaal.

(jammer)

Comment

• De EVO II bij m'n Mercedes mechanieker:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Da's een replica. Die kits vond je tot midden de jaren '90 massaal.

(jammer)
                                Je hebt gelijk. Heb er eigelijk nooit bij stilgestaan, maar nu zie ik het!

What a shame indeed...

Edit, en zeker als je er ffe langer dan 3 sec. naar kijkt: interieurkleur klopt ook al helemaal niet...

Comment

• Da ware nog eens auto's é
                                  Ik blijf erbij... de 'beste' auto's zijn gemaakt in de jaren 80 en nog enkele in begin van de 90's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                    Da ware nog eens auto's é
                                    Ik blijf erbij... de 'beste' auto's zijn gemaakt in de jaren 80 en nog enkele in begin van de 90's.
                                    You read my mind...

Comment

• Hehe, beeke crappy, maar hier enkele 'printscreens' van wat filmmateriaal da'k van dien bak heb:

Comment

• Is die nu eigelijk al verkocht?

En ik zou nog serieus twijfelen tussen die 2 bakken achter elkaar Ik zou wss toch gaan voor die raket achter dien EVO

Powerrrr

Comment

• Jammer van de witte knipperlichten vooraan...

Comment

Working...
                                          X