Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes GLK
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichtendie komt er binnenkort aan normaalgezien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi Bekijk BerichtenIk hoorde dat de kans klein is dat hij toch zo komen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenEentje in een schijtkleur (heel licht blauwgroen)
. Heb die kleur ook irl gezien bij de testrit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20 Bekijk BerichtenEN zowel bij Autowereld als bij Autogids komt hij als beste uit een vergelijkende test met zijn segmentgenoten... wil ook wat zeggen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk BerichtenMercedes had hem beter op de ML laten gelijken.
de gl is mooier
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtende vorige, akkoord, ùmaar de huidige is net als de x5 tov zijn voorganger, een lelijk opgeblazen model
de gl is mooier
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk BerichtenIk vind huidig ML een echte schoonheid, de mooiste in zijn klasse en de X5 op de 2de plaats. De GL vind ik iets minder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quill Bekijk BerichtenDe GL speelt dan ook in een andere klasse.
Comment
-
Weet er eigenlijk iemand of dat het mogelijk is een GLK te bestellen met exterieur sportpakket (oa chroom en drie lamellen in het radiatorrooster) gecombineerd met het offroad-techniekpakket? (de zogenaamde G-knop)
Of zijn het offroad-techniekpakket en de offroad-styling kit onlosmakelijk met elkaar verbonden?
greetz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Toldo Bekijk BerichtenWeet er eigenlijk iemand of dat het mogelijk is een GLK te bestellen met exterieur sportpakket (oa chroom en drie lamellen in het radiatorrooster) gecombineerd met het offroad-techniekpakket? (de zogenaamde G-knop)
Of zijn het offroad-techniekpakket en de offroad-styling kit onlosmakelijk met elkaar verbonden?
greetz
Maar je kan het offroad techniek pakket niet nemen met het sportpakket aan de buitenkant.
Je kan wel het offroad optisch pakket nemen met het sportpakket interieur.
Maar vanaf het 2e kwartaal van 2009 gaat het mogelijk zijn om het chroompakket exterieur te nemen, waarbij het wel combineerbaar gaat zijn met het offroad techniek pakket.
Comment
-
merci @ Carlito. Ik denk nochtans dat het niet slecht zou zijn als ze het sportpakket exterieur combineren met het offroad-techniekpakket. Ik begrijp wel dat het moeilijk te combineren is want het exterieur sport pakket staat ook op een iets verlaagd onderstel als ik het goed voorheb dus de terreinprestaties zouden sowieso al verminderen.
maar toch ik zou dat ideaal vinden ;-)
greetz
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Toldo Bekijk Berichtenmerci @ Carlito. Ik denk nochtans dat het niet slecht zou zijn als ze het sportpakket exterieur combineren met het offroad-techniekpakket. Ik begrijp wel dat het moeilijk te combineren is want het exterieur sport pakket staat ook op een iets verlaagd onderstel als ik het goed voorheb dus de terreinprestaties zouden sowieso al verminderen.
maar toch ik zou dat ideaal vinden ;-)
greetz
Het sportpakket exterieur is wel na te plaatsen natuurlijk, maar dat gaat wel wat meer kosten.
Want eigenlijk heeft dat Offroad technisch pakket weinig te betekenen. Die DSR is wel handig, maar voor de rest zit er niet echt iets speciaals op dat je op het sportpakket niet kan hebben.
Dat offroad-programma houdt gewoon in dat ASR, ESP en ABS iets anders gaan reageren.
Maar het grote nadeel is dat de automaat geen sport /comfort/manueel meer heeft, maar enkel nog maar manueel
Comment
Comment