Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Gisteren voor het eerst (wel met duitse nummerplaat) een GLK 220 CDI gezien in de Mercedes Garage, maar is de GLK eigenlijk al leverbaar als 220 CDI in België? Ik dacht van niet....
eigenlijk beetje jammer dat Mercedes eerst start met de 320 CDI want ik zie al enige Volvo XC 60's rijden maar nog geen GLK's (of toch heel weinig) wat ook wel begrijpelijk is enkel als 320 CDI - motorisatie.
Moet ook tot juni wachten op testrit met 220 cdi . Op duitse forum spreekt men ondertussen van de 250 cdi nog voor 2009 , verschil met 320cdi
zou 2000 eur zijn.
De 250 CDI lijkt mij interessant(st?)e motorisatie voor de GLK, GLK 220 CDI misschien net iets te licht om echt van een snelle wagen te kunnen spreken.... alhoewel mijn landcruiser weegt nog meer dan een GLK en de 3.0 D-4D heeft voorlopig ook maar 163 pk (en 416 nm of zo)en tis niet dat ik mij traag voel in het verkeer. Maar toch een pk'tje meer is altijd welkom zeker?
Man dat ze maar rap die 220 en 250 CDI in de GLK lepelen, zo'n auto wil ik wel meer in het verkeer zien rondrijden... knappe verschijning irl!!
Comment