Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes GLK

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• de eerste in mijn buurt is ook gearriveerd
    spijtig een zwarte, ter vervanging van een x5 3.0d

Comment

• Gisteren een zwarte GLK 320 CDI irl gezien en ik moet zeggen prachtige wagen, hij maakte indruk, auto met sterke persoonlijkheid nice, very nice!!

Ja je bent er voor of je bent er nie voor maar je kan hem geen gebrek aan karakter verwijten in ieder geval!

Moest het nog niet opgevallen zijn, ik ben fan van de GLK!

greetz

Comment

• 200 kW / 272 PS
        590 Nm + 35 kW / 48 PS
        + 50 Nm

Door Brabus,.. zouden jullie dit doen? Zoja waar gaat dit dat Brabus dit doet?
        GLK 320 cdi standaard 224 pk & 510 Nm

Dan gaat hij in 6,5 sec naar 100 (!)
        Last edited by ; 01/02/2009, 11:42. Reden: extra info

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi Bekijk Berichten
          200 kW / 272 PS
          590 Nm + 35 kW / 48 PS
          + 50 Nm

Door Brabus,.. zouden jullie dit doen? Zoja waar gaat dit dat Brabus dit doet?
          GLK 320 cdi standaard 224 pk & 510 Nm

Dan gaat hij in 6,5 sec naar 100 (!)
          Nee. Als ik een wagen wil die in 6,5 sec van 0 naar 100 gaat dan koop ik mij geen GLK

Comment

• Hehe,.. ja ik ook maar is mijn keuze ook niet. Gaat nu niet bepaald over de acceleratie dan maar over de cijfers is misschien nuttiger

Comment

• Hij kan het wel gebruiken, voelt wat mak aan standaard.

Comment

• smooth moet die aanvoelen

Comment

• Dit weekend er een IRL gezien. Het moet gezegd zijn, ziet er veel beter uit dan ik had durven denken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                    Hij kan het wel gebruiken, voelt wat mak aan standaard.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                      Hij kan het wel gebruiken, voelt wat mak aan standaard.
                      Tja is geen koersbak ook,.. maar denk dat die prestaties allesbehalve 'mak' zijn. Zeker op basis van een aantal testritten door magazines e.d.

Comment

• Traag is hij zeker niet nee, maar snel voelt hij alleszinds ook niet aan

Comment

• Ik heb gisteren voor het eerst een GLK in het wild gezien en ik ga mijn mening toch moeten herzien want die auto is echt knap.

Comment

• veruit de mooiste in zijn segment!!!!
                            BMW 118D E87 M-pack

Comment

• Gisteren voor het eerst (wel met duitse nummerplaat) een GLK 220 CDI gezien in de Mercedes Garage, maar is de GLK eigenlijk al leverbaar als 220 CDI in België? Ik dacht van niet....

eigenlijk beetje jammer dat Mercedes eerst start met de 320 CDI want ik zie al enige Volvo XC 60's rijden maar nog geen GLK's (of toch heel weinig) wat ook wel begrijpelijk is enkel als 320 CDI - motorisatie.

Maar nog eventjes geduld wellicht (mei, juni?)

greetz

Comment

• Moet ook tot juni wachten op testrit met 220 cdi . Op duitse forum spreekt men ondertussen van de 250 cdi nog voor 2009 , verschil met 320cdi
                                zou 2000 eur zijn.

Comment

• De 250 CDI lijkt mij interessant(st?)e motorisatie voor de GLK, GLK 220 CDI misschien net iets te licht om echt van een snelle wagen te kunnen spreken.... alhoewel mijn landcruiser weegt nog meer dan een GLK en de 3.0 D-4D heeft voorlopig ook maar 163 pk (en 416 nm of zo)en tis niet dat ik mij traag voel in het verkeer. Maar toch een pk'tje meer is altijd welkom zeker?

Man dat ze maar rap die 220 en 250 CDI in de GLK lepelen, zo'n auto wil ik wel meer in het verkeer zien rondrijden... knappe verschijning irl!!

greetz

Comment

• bij Jacobs staat er een mooie GLK320 CDI in de showroom met de normale opties (leder, navi, ...) met totaal zo'n € 10k

't was een Duitse spec-motor, maar je krijgt 1700 euro extra korting ter compensatie van de biv.

De geafficheerde totaalprijs is dan ook gelijk aan de basisprijs

Comment

• Zilver met 20" velgen, hoe heerlijk

2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• ne wieten

2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• De GLK presenteert echt niet op foto...... Al een geluk dat hij in het echt serieus knap is.

Comment

Working...
                                          X