Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes GLK

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi Bekijk Berichten
    Wel, er is bij de GLK geen BIV vermindering voor 155kw, daarom komt mercedes zelf met een 'tussenoplossing' bij van 1700 om de 5000BIV wat te recuperen.

Chippen, afwachten... maar de kans bestaat wel maar dan pas wat later
    die komt er binnenkort aan normaalgezien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
      die komt er binnenkort aan normaalgezien
      Ik hoorde dat de kans klein is dat hij toch zo komen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi Bekijk Berichten
        Ik hoorde dat de kans klein is dat hij toch zo komen.
        06/2009 komt de GLK 220CDI met 120kW, ik dacht dat de 320 CDI met 155kW ook voor dan was.

Comment

• Ik heb een zwarte gezien, 't is geen mis ding. In z'n segment, wel te verstaan.

Comment

• Eentje in een schijtkleur (heel licht blauwgroen)

Last edited by ; 25/01/2009, 15:06.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
              Eentje in een schijtkleur (heel licht blauwgroen)

En lelijk als de nacht in die kleur. Heb die kleur ook irl gezien bij de testrit.

Comment

• Heb vanmorgen eens met een wakker oog gekeken naar de GLK die langs mij stond te wachten voor een rood licht. 'T was een zwarte 320 CDI.....toch een vette bak zenne !!!!

Hij plakt misschien niet op foto, maar in realiteit vetgeil.

Comment

• EN zowel bij Autowereld als bij Autogids komt hij als beste uit een vergelijkende test met zijn segmentgenoten... wil ook wat zeggen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20 Bekijk Berichten
                    EN zowel bij Autowereld als bij Autogids komt hij als beste uit een vergelijkende test met zijn segmentgenoten... wil ook wat zeggen!
                    Tja, hij is wel de beste in zijn klasse maar heeft zijn looks niet mee. Mercedes had hem beter op de ML laten gelijken. Ik vrees dat we hem niet veel zullen zien rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
                      Mercedes had hem beter op de ML laten gelijken.
                      de vorige, akkoord, ùmaar de huidige is net als de x5 tov zijn voorganger, een lelijk opgeblazen model

de gl is mooier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                        de vorige, akkoord, ùmaar de huidige is net als de x5 tov zijn voorganger, een lelijk opgeblazen model

de gl is mooier
                        Ik vind huidig ML een echte schoonheid, de mooiste in zijn klasse en de X5 op de 2de plaats. De GL vind ik iets minder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
                          Ik vind huidig ML een echte schoonheid, de mooiste in zijn klasse en de X5 op de 2de plaats. De GL vind ik iets minder.
                          De GL speelt dan ook in een andere klasse.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quill Bekijk Berichten
                            De GL speelt dan ook in een andere klasse.
                            Dat weet ik ook. Het zou als als merk nogal idioot zijn om 2 SUV's in dezelfde klasse te hebben he.

Comment

• Weet er eigenlijk iemand of dat het mogelijk is een GLK te bestellen met exterieur sportpakket (oa chroom en drie lamellen in het radiatorrooster) gecombineerd met het offroad-techniekpakket? (de zogenaamde G-knop)

Of zijn het offroad-techniekpakket en de offroad-styling kit onlosmakelijk met elkaar verbonden?

greetz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Toldo Bekijk Berichten
                                Weet er eigenlijk iemand of dat het mogelijk is een GLK te bestellen met exterieur sportpakket (oa chroom en drie lamellen in het radiatorrooster) gecombineerd met het offroad-techniekpakket? (de zogenaamde G-knop)

Of zijn het offroad-techniekpakket en de offroad-styling kit onlosmakelijk met elkaar verbonden?

greetz
                                Het offroad techniek pakket en het offroad styling pakket zijn niet verplicht samen te nemen.

Maar je kan het offroad techniek pakket niet nemen met het sportpakket aan de buitenkant.

Je kan wel het offroad optisch pakket nemen met het sportpakket interieur.

Maar vanaf het 2e kwartaal van 2009 gaat het mogelijk zijn om het chroompakket exterieur te nemen, waarbij het wel combineerbaar gaat zijn met het offroad techniek pakket.

Comment

• Leveringstermijn is al opgeschoven naar mei-juni,.. precies goede verkoop

Comment

• merci @ Carlito. Ik denk nochtans dat het niet slecht zou zijn als ze het sportpakket exterieur combineren met het offroad-techniekpakket. Ik begrijp wel dat het moeilijk te combineren is want het exterieur sport pakket staat ook op een iets verlaagd onderstel als ik het goed voorheb dus de terreinprestaties zouden sowieso al verminderen.

maar toch ik zou dat ideaal vinden ;-)

greetz

Comment

• Video test GLK 350

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Toldo Bekijk Berichten
                                        merci @ Carlito. Ik denk nochtans dat het niet slecht zou zijn als ze het sportpakket exterieur combineren met het offroad-techniekpakket. Ik begrijp wel dat het moeilijk te combineren is want het exterieur sport pakket staat ook op een iets verlaagd onderstel als ik het goed voorheb dus de terreinprestaties zouden sowieso al verminderen.

maar toch ik zou dat ideaal vinden ;-)

greetz
                                        Wat van het offroad technisch pakket heb je nodig?

Het sportpakket exterieur is wel na te plaatsen natuurlijk, maar dat gaat wel wat meer kosten.

Want eigenlijk heeft dat Offroad technisch pakket weinig te betekenen. Die DSR is wel handig, maar voor de rest zit er niet echt iets speciaals op dat je op het sportpakket niet kan hebben.
                                        Dat offroad-programma houdt gewoon in dat ASR, ESP en ABS iets anders gaan reageren.
                                        Maar het grote nadeel is dat de automaat geen sport /comfort/manueel meer heeft, maar enkel nog maar manueel

Comment

• Vandaag in Koln een paar GLK's gezien.

Verdikke een knappe bak, eentje die uitsteekt tussen de rest.

Comment

Working...
                                          X