Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes GLK

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• gisteren ook eens gaan kijken:

uiterlijk: valt al bij al goed mee, niks uitzonderlijks

interieur:mooi

algemeen: laat maar, veel te klein en veel te duur. Dan zie ik wel uit naar een ML. Daar heb je tenminste ruimte in. Ik wil gerust cocoonen, maar te is te.

In mijn huidige lease is meer ruimte in dan in de GLK en die kost full option dan nog een pak minder (Fiat Croma ) en daar staat standaard hill holder op , ik haat verder alle bleutooth gsm toestanden en wens liever een systeem waarbij ik gewoon een duo sim in plaats. Niks meer, niks minder.

Besluit: op zich niets mis mee, ziet er leuk uit en was mogelijke opvolger voor huidige leasebak, maar heb toch maar offerte van ML aangevraagd . En voor die prijs, véééééél te klein, dan zijn er genoeg andere bakken die meer ruimte bieden.

Comment

• maar hij past wel in je garage

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        maar hij past wel in je garage

idd, als in je garage zo'n verlengde Mini geraakt, zal deze er ook wel ingeraken

Comment

• mini is voor plebs

Comment

De garagepoort is te laag hier, 'k zou er met het dak tegen zitten vrees ik

Comment

Maar niet in ons budget
              Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
              Bestelt
              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• voor 64 een glk, voor 54 een ml of een gl

Comment

• Of een goed uitgeruste C of E.

Comment

• een c is milieubewuster, dus duurder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                      Maar niet in ons budget

gewoon niet nieuw kopen maar recent demovoertuig of NNC, als je ziet dat van een ML 320CDI die 20000 km heeft en niet ingeschreven geweest is (z-platen) al 12500 € afgaat.

Of een goed uitgeruste C220 CDI(15000 km) met meerdere opties waaronder AMG pakket voor 34000 € all in, dan weet ik het wel hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KidCool Bekijk Berichten
                        gewoon niet nieuw kopen maar recent demovoertuig of NNC, als je ziet dat van een ML 320CDI die 20000 km heeft en niet ingeschreven geweest is (z-platen) al 12500 € afgaat.

Of een goed uitgeruste C220 CDI(15000 km) met meerdere opties waaronder AMG pakket voor 34000 € all in, dan weet ik het wel hoor
                        Als ze bij Mercedes nog verder gaan met hun 2+2 leasing programma en andere constructies zullen ze bij NNC nog veel werk hebben (en veel korting mogen geven) om hun stock leeg te maken. Ik heb de indruk dat die NNC business het doel een beetje voorbijschiet. Des te beter voor de consument en dan is jouw idee idd het beste

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                          Als ze bij Mercedes nog verder gaan met hun 2+2 leasing programma en andere constructies zullen ze bij NNC nog veel werk hebben (en veel korting mogen geven) om hun stock leeg te maken. Ik heb de indruk dat die NNC business het doel een beetje voorbijschiet. Des te beter voor de consument en dan is jouw idee idd het beste
                          maar NNC is normaal de plaats wel niet om koopjes te doen

Comment

• die doe je gewoon bij je dealer

Comment

voor 64 een glk, voor 54 een ml of een gl
                              54 voor een gl ???

Comment

• bij mercedes antwerpen ja

uit de showroom

Comment

bij mercedes antwerpen ja

uit de showroom

Damn zo'n verschil met nieuwprijs.. Begint vanaf 69 op configuratie..

Comment

• wat wil je behalve ik wil niemand die

Comment

wat wil je behalve ik wil niemand die
                                      GL behoort bij de top !!! Knapste mercedes jeep...

Comment

• en met kleine motor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                          De garagepoort is te laag hier, 'k zou er met het dak tegen zitten vrees ik
                                          Join the club...mijn vrouw ziet zo'n GLK goed zitten als volgende wagen...maar ons garage wil niet meewerken (van in de tijd dat autos nog niet zo groot waren)...en daarvoor al een nieuw huis zetten is er wat over...

Comment

Working...
                                          X