gisteren ook eens gaan kijken:
uiterlijk: valt al bij al goed mee, niks uitzonderlijks
interieur:mooi
algemeen: laat maar, veel te klein en veel te duur. Dan zie ik wel uit naar een ML. Daar heb je tenminste ruimte in. Ik wil gerust cocoonen, maar te is te.
In mijn huidige lease is meer ruimte in dan in de GLK en die kost full option dan nog een pak minder (Fiat Croma
) en daar staat standaard hill holder op
, ik haat verder alle bleutooth gsm toestanden en wens liever een systeem waarbij ik gewoon een duo sim in plaats. Niks meer, niks minder.
Besluit: op zich niets mis mee, ziet er leuk uit en was mogelijke opvolger voor huidige leasebak, maar heb toch maar offerte van ML aangevraagd
. En voor die prijs, véééééél te klein, dan zijn er genoeg andere bakken die meer ruimte bieden.
uiterlijk: valt al bij al goed mee, niks uitzonderlijks
interieur:mooi
algemeen: laat maar, veel te klein en veel te duur. Dan zie ik wel uit naar een ML. Daar heb je tenminste ruimte in. Ik wil gerust cocoonen, maar te is te.
In mijn huidige lease is meer ruimte in dan in de GLK en die kost full option dan nog een pak minder (Fiat Croma

Besluit: op zich niets mis mee, ziet er leuk uit en was mogelijke opvolger voor huidige leasebak, maar heb toch maar offerte van ML aangevraagd

Comment