Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Fiesta

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
    Foto'ke van de Astra? Dan zal ik een keer flitsen met de lichten als ik u zie in Halen

Die staat in het Opel topic

Comment

• fiesta 115pk

In een Spaans tijdschrift stond dat de nieuwe Fiesta met een 1.6 tdci van 115pk komt ?, hier ik heb nog niets van gehoord !
      Last edited by ; 20/08/2008, 15:50.

Comment

• Hij staat sinds eergisteren bij ons op de Ford aan de ingang... Ze rijden daar dagelijks met camions vol Fiesta's binnen... wss omdat ze in Keulen de stock niet meer kunnen zetten. Knappe wagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ponny Bekijk Berichten
          Hij staat sinds eergisteren bij ons op de Ford aan de ingang... Ze rijden daar dagelijks met camions vol Fiesta's binnen... wss omdat ze in Keulen de stock niet meer kunnen zetten. Knappe wagen
          Toch niet.. TS Genk & TS Cologne gaan de launch doen voor de Fiesta in België..
          Omdat onze compound in Tongeren barstensvol staat.. Anders gebeurde dit van hieruit..
          (Launch = hoop wagens op compound aanleveren, blokkeren, en dan alles in 2-3 dagen tijd uitleveren..)

Mvg,
          =================
          2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Ik vind hem in elk geval stukken "jonger" en "moderner" ogen dan de Fiesta van nu, want dat is in mijn ogen echt een ouwe-mensen-auto

Comment

In heel Limburg, Halen, Sint-truiden...
              Inderdaad kom er geregeld tegen in de buurt van Sint-Truiden, heb er ook eens eentje gezien in Landen trouwens!
              Nog steeds allemaal met Duiste platen.
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                Inderdaad kom er geregeld tegen in de buurt van Sint-Truiden, heb er ook eens eentje gezien in Landen trouwens!
                Nog steeds allemaal met Duiste platen.
                zouden jullie zo vriendelijk zijn om nog eens een exemplaar te (proberen) spotten?
                freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
                  zouden jullie zo vriendelijk zijn om nog eens een exemplaar te (proberen) spotten?
                  hier klikken..

Mvg,
                  =================
                  2016 Skoda Octavia RS

Comment

Dat is een Ka, geen Fiesta.

Edit: Alhoewel, pff, die 2 lijken veel te fel op elkaar! Toch een Fiesta dus.

Comment

• Ook eentje met duits nummerplaat en jah ook in de buurt van sint-truiden
                      Het stikt er idd hier van, die rode met dat S pakket is wel vét, als ik hem zie zal ik er nog eens een fotoke van maken

Comment

• Heb er ook al gezien in sttruiden, in die gifgroene kleur.
                        Moet zeggen dat ik toch aangenaam verrast was, in de positieve zin...

Comment

• Van de week een paar met sportkitje gezien in hasselt, ook 1 met "zetec" vanachter erop, watvoor gegevens gaat die hebben?

Mooi wagentje met die sportievere livrei vind ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TUNE*IT Bekijk Berichten
                            Van de week een paar met sportkitje gezien in hasselt, ook 1 met "zetec" vanachter erop, watvoor gegevens gaat die hebben?

Mooi wagentje met die sportievere livrei vind ik.
                            Zetec is gewoon de engelse moteur zoals wij tdci hebben enzo... Die jij gezien hebt is dus voor de engelse markt

Comment

• euhm.

ik dacht dat zetec stond voor naft motor?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
                                euhm.

ik dacht dat zetec stond voor naft motor?
                                Zetec is gewoon een speciale soort motor die tot nu toe alleen nog maar in Engeland enzo gebruikt wordt... Gaat van diesel tot naft

Comment

• M'n vader zijn Focus had een Zetec motor

Comment

• edit...
                                    Last edited by ; 26/08/2008, 14:08.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ponny Bekijk Berichten
                                      Zetec is gewoon een speciale soort motor die tot nu toe alleen nog maar in Engeland enzo gebruikt wordt... Gaat van diesel tot naft
                                      Is gewoon de benaming voor de benzinemotoren voor de Fordwagens die in Engeland rondrijden...

Is helemaal niks speciaals aan...

Comment

• zouden jullie zo vriendelijk zijn om nog eens een exemplaar te (proberen) spotten?
                                        Zo gemakkelijk is dat niet hoor
                                        Probeer maar eens een foto te trekken terwijl je aan het rijden bent
                                        In ieder geval, ik heb er weer eentje op de gevoellige plaat kunnen zetten En ja, weer in Sint-Truiden gespot....
                                        Jammergenoeg kon mijn camera niet ver genoeg inzoomen

Comment

• zalige foto's

ziet er mega knap uit imho!

Comment

Working...
                                          X