Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Fiesta
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ponny Bekijk BerichtenHij staat sinds eergisteren bij ons op de Ford aan de ingang... Ze rijden daar dagelijks met camions vol Fiesta's binnen... wss omdat ze in Keulen de stock niet meer kunnen zetten. Knappe wagen
Omdat onze compound in Tongeren barstensvol staat.. Anders gebeurde dit van hieruit..
(Launch = hoop wagens op compound aanleveren, blokkeren, en dan alles in 2-3 dagen tijd uitleveren..)
Mvg,=================
2016 Skoda Octavia RS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk BerichtenIn heel Limburg, Halen, Sint-truiden...
Nog steeds allemaal met Duiste platen.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenInderdaad kom er geregeld tegen in de buurt van Sint-Truiden, heb er ook eens eentje gezien in Landen trouwens!
Nog steeds allemaal met Duiste platen.freude am fahren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
Edit: Alhoewel, pff, die 2 lijken veel te fel op elkaar! Toch een Fiesta dus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TUNE*IT Bekijk BerichtenVan de week een paar met sportkitje gezien in hasselt, ook 1 met "zetec" vanachter erop, watvoor gegevens gaat die hebben?
Mooi wagentje met die sportievere livrei vind ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichteneuhm.
ik dacht dat zetec stond voor naft motor?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ponny Bekijk BerichtenZetec is gewoon een speciale soort motor die tot nu toe alleen nog maar in Engeland enzo gebruikt wordt... Gaat van diesel tot naft
Is helemaal niks speciaals aan...
Comment
-
zouden jullie zo vriendelijk zijn om nog eens een exemplaar te (proberen) spotten?
Probeer maar eens een foto te trekken terwijl je aan het rijden bent
In ieder geval, ik heb er weer eentje op de gevoellige plaat kunnen zettenEn ja, weer in Sint-Truiden gespot....
Jammergenoeg kon mijn camera niet ver genoeg inzoomen
Comment
Comment