Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Fiesta

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door tomaz Bekijk Berichten
    Hoeveel korting krijgen jullie op een fiesta 1.6tdci econetic (behalve de 15% staatspremie en roetfilterpremie)?
    Wij geraken niet verder dan een €330...
    Ga eens bij mazda vragen wat een 2 kost, is ongeveer dezelfde wagen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tomaz Bekijk Berichten
      Hoeveel korting krijgen jullie op een fiesta 1.6tdci econetic (behalve de 15% staatspremie en roetfilterpremie)?
      Wij geraken niet verder dan een €330...
      Mijn collega heeft gisteren een prijsofferte laten maken van een ECOnetic. Buiten de 15 % staatspremie krijgt zij nog een uitzonderlijke korting van 797 euro
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• 15% premie is op de nettoprijs
        DPF premie is 200 euro incl.

extra korting, tja verschilt van dealer tot dealer, wij gaan zelfs nog boven die 797 euro ....

Comment

• Condities Autosalon 2009

Intussen is op de ford website de Officiele SalonMirakel korting bekendgemaakt.
          Als ik dat zo bekijk kom ik uit op een magere 5%, in normale gevallen,
          als je niet met ECO en/of andere bonnen kan goochelen.
          Dit lijkt me niet echt overdreven, gezien de huidige marktomstandigheden.

Ik herinner me tijdens de aankoop van mijn vorige Fiesta minstens een korting van 7%.
          Heeft iemand hiermee andere ervaringen in't kort?
          Ik plan een aankoop tijdens het Salon van een Trend uitvoering.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ellagarto Bekijk Berichten
            Intussen is op de ford website de Officiele SalonMirakel korting bekendgemaakt.
            Als ik dat zo bekijk kom ik uit op een magere 5%, in normale gevallen,
            als je niet met ECO en/of andere bonnen kan goochelen.
            Dit lijkt me niet echt overdreven, gezien de huidige marktomstandigheden.

Ik herinner me tijdens de aankoop van mijn vorige Fiesta minstens een korting van 7%.
            Heeft iemand hiermee andere ervaringen in't kort?
            Ik plan een aankoop tijdens het Salon van een Trend uitvoering.
            De 1.4 diesels hebben nog een 3% eco korting (onder de 115g/km co2 uitstoot), bij zo goed als alle dealers nog een vaste premie van € 363 en daar bovenop bij eventuele overname nog een overnamepremie of ecobon.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black Mamba Bekijk Berichten
              Hoe werkt die premie eigenlijk?

Is dat 15% op da aankoop prijs (16500) en 400 euro voor de roetfilter?

16500 - 2475 - 400 = 13625?

Dan is die 330 ongeveer 2,5% korting :S erg weinig lijkt mij.
              Ze moesten blij zijn dat er iemand nog een auto wil kopen
              De premie wordt rechtstreeks afgetrokken door de garage zelf, die laatste vordert dan terug van de staat.

Dus:

- 15% op het netto factuurbedrag ((= aankoopprijs (incl. opties) - ... % korting) - 15%)
              - 200 euro aftrek vr DPF

Grtz.
              Nick

Comment

• Heeft er iemand nog foto's van de Fiesta?
                freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Shoves Bekijk Berichten
                  De 1.4 diesels hebben nog een 3% eco korting (onder de 115g/km co2 uitstoot), bij zo goed als alle dealers nog een vaste premie van € 363 en daar bovenop bij eventuele overname nog een overnamepremie of ecobon.

Mooi,

Ik merk net dat Ford de prijs van de 1.4 benzine met 50 euro heeft opgetrokken.
                  Das wel een heel slimme zet, net voor een autosalon, waar iedereen extra percentjes verwacht.....
                  Voor mij tellen die kleintjes toch allemaal mee (vele kleintjes maken 1 fiesta.....)

Comment

• Bron: www.autoweek.nl
                    freude am fahren

Comment

• Bron: www.autoweek.nl
                      freude am fahren

Comment

• Wat een knappe bak is dit toch!!! Als ik nu een B-segmentertje zou moeten kopen, ik zou het wel weten ^^
                        freude am fahren

Comment

• Fiesta onttroont Golf als bestverkochte auto

17 april 2009 | Tekst: Alexander Inia
                          Een wisseling van de wacht in de Europese verkoopstatistieken: de Golf is z'n koppositie kwijtgeraakt aan de nieuwe Fiesta.

In maart verkocht Ford in Europa 52.805 Fiesta's, een stijging van 15,5 procent ten opzichte van diezelfde maand in 2008. Daarmee slaat de Ford Fiesta een flinke kloof met de concurrentie. De Volkswagen Golf staat met 46.415 stuks op de tweede plaats, een verlies van 0,1 procent ten opzichte van 2008.
                          De rest van de top 10 wordt gevuld door de Opel Corsa (40.346), Peugeot 207 (39.499), Volkswagen Polo (38.316), Fiat Punto (37.337), Ford Focus (35.395), Fiat Panda (33.593), Renault Clio (31.935) en Opel Astra (27.236 exemplaren).
                          De stijgingen in de verkopen van de Volkswagen Polo en de Fiat Panda zijn opvallend. Niet alleen vanwege de krimpende markt, maar vooral omdat de beide auto's al een behoorlijke tijd in hun huidige gedaante te koop zijn. Volkswagen verkocht in maart 2009 30,3 procent meer Polo's, Fiat bracht zelfs 62,2 procent meer Panda's aan de man dan in diezelfde maand vorig jaar.
                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Ford Fiesta kent vlotte verkoopstart

Ford’s nieuwe Fiesta is nu al het snelstverkopende model met die befaamde typeaanduiding ooit. Deze week, slechts 9 maanden nadat de Fiesta in de verkoop kwam, liep exemplaar nummer 250.000 van de productielijn in de Ford fabriek in Keulen.

Geen enkel voorgaand Fiesta model heeft deze mijlpaal in zo’n kort tijdsbestek gerealiseerd. Alleen al in maart verkocht Ford in Europa 52.800 Fiesta’s, waarmee hij volgens het automotive business consultancy bureau JATO Dynamics de titel van best verkochte auto in Europa in de wacht sleepte. Het orderaantal was sinds augustus 1996 het beste maandresultaat ooit voor de Fiesta. "Sinds de introductie is de nieuwe Fiesta onder automobilisten in heel Europa enorm geliefd", zegt Ingvar Sviggum, vice-president marketing, sales en service van Ford Europa. "Klanten worden tot de Fiesta aangetrokken door het design, de rijkwaliteit en de aantrekkelijke prijsstelling". Autointernationaal.nl heeft weinig af te dingen op deze constatering. De Fiesta kan inderdaad beschouwd worden als de referentie in het B-segment, al wordt het spannend om te zien of Volkswagen met de jongste Polo een nieuwe standaard neer zal zetten.

De nieuwe Fiesta wordt in Europa geproduceerd in Keulen en sinds januari dit jaar ook in Valencia, Spanje. De Fiesta maakt zijn credo als ‘wereldauto’ volledig waar, omdat dit Ford-model ook in Nanjing (China) wordt geproduceerd, terwijl hij vanaf 2010 ook in Rayon (Thailand) en Cuautitlàn (Mexico) van de band zal lopen. Ook in 2010 zal de Ford Fiesta in Noord Amerika op de markt worden gebracht. Sinds de allereerste Fiesta in 1976 werd geïntroduceerd, zijn er wereldwijd meer dan 12 miljoen eenheden verkocht.

Bron: www.autointernationaal.nl
                            freude am fahren

Comment

• Ford (Europa) is goed bezig!!
                              freude am fahren

Comment

• Mensen nog interessante info?

Ben gisteren naar de garage geweest en was aangenaam verrast, zowel qua design als qua prijs.
                                Hyundai Tucson 1.6GDI (2016)
                                Citroen C3 visiodrive 1.4i (2010)

Comment

• Nieuwe Ford Fiesta ST draait warm

Hoewel Ford met de 120 pk sterke Fiesta 1.6 een behoorlijk pittige versie in de aanbieding heeft, wordt de honger naar meer pk voorlopig nog niet gestild. Of rijdt hier de nieuwe Ford Fiesta ST? Onze spionagefotograaf betrapte een gepeperd testexemplaar van de fabriek.

De auto rijdt nabij het hoofdkwartier van Ford in Dearborn bij Detroit. Toch betreft het een Europese auto, kijk maar naar de groene milieusticker die je nodig hebt in Duitse steden waar milieuzones zijn ingesteld.
                                  Twee uitlaten, een intercooler in de voorbumper, de forse achterspoiler en de andere wielen onthullen al iets van het potentieel van deze speciale test-Fiesta. Mogelijk zijn de mannen van het Ford Special Vehicle Team op pad met de auto, als onderdeel van het testprogramma.
                                  Onder de motorkap komt natuurlijk de 1.6 EcoBoost. Die debuteert in de nieuwe C-Max en Grand C-Max en levert 150 of 180 pk. Deze turbo met directe inspuiting bezorgt de lichte Fiesta ST ongetwijfeld prima prestaties. Met 180 pk kan Ford de Fiesta ST prima bewapenen tegen de nieuwe VW Polo GTI die net zo veel vermogen levert. En met de Powershift-transmissie kan de ST ook de DSG tegengas bieden, al hopen we dat de nieuwe Fiesta ST ook met handbak leverbaar wordt.
                                  Dat we deze snelle Fiesta spotten, druist overigens in tegen wat we in Genève hoorden. Daar spraken we met Gunnar Hermann, Ford Vehicle Line Director. Toen we hem vroegen of er een snelle Fiesta komt, antwoordde hij dat er niet van alle modellen een snelle versie op de planning staat. Wél gaf hij toe dat er een Focus ST komt, vermoedelijk met 2,0-liter Ecoboost turbomotor.
                                  Wanneer de Fiesta ST in de showrooms staat is nog niet bekend. Vorig jaar kwamen ons berichten ter ore dat Ford de hete Fiesta heeft uitgesteld tot 2012. Gelukkig hebben we nu in elk geval een teken van leven ontvangen. Want dat er gewerkt wordt aan een Fiesta ST kan Ford niet meer ontkennen.

Comment

• I want one
                                    Ziet er echt leuk uit - vond de "gewone" Fiesta al een knappe bak!
                                    2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk

Comment

• eens iets totaal anders.
                                      Waar (in centrum brussel) zou ik aan een schaalmodel / speelgoed versie van de nieuwe fiesta geraken? Toys'r'us had em ni.
                                      Mijn locale Ford garage ook ni

Comment

Working...
                                      X