Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Fiesta
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk BerichtenOwla!!! Is dit een soort sportversie of zo? Bijzonder knap!
ik vermoed idd de sportversie..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenHij is niet mis, maar niet echt mijn ding, ik wacht wel tot de polo...
Ik blijf erbij dat Ford met deze fiësta een uitstekende wagen op de wereld heeft gezet. Done a pretty good job!
Ciao,
Switcher
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenHij is niet mis, maar niet echt mijn ding, ik wacht wel tot de polo...freude am fahren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ...DIETER... Bekijk BerichtenWanneer staat deze eigenlijk bij de dealer?
Einde vd maand/begin oktober
Comment
-
Gereden en video: Ford Fiesta
12 september 2008 · Tekst Luc Vranken
Na een eerste kennismaking met de nieuwe Ford Fiesta diesel, hebben we deze week de snelste benzine-Fiesta, de 1.6 van 120 pk, de sporen gegeven. Op papier heeft de nieuwe Ford heeft een boel te bieden, maar maakt hij het ook daadwerkelijk waar?
Bekijk de video van de Ford Fiesta...
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
+ Volwassen gevoel
+ Vlotte, zuinige motoren
+ Uitmuntende rijeigenschappen
- Matige (been)ruimte achterin
- Forse tildrempel bagageruimte
Rijtest: [www.autozine.nl]Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenwanneer zou die geleverd worden in België ? (Voor leasingbedrijven)
Zal wel niet meer lang duren denk ik zo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk BerichtenWeet je ook voor wanneer de polo op het programma staat?
Comment
Comment