Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dit moet ik ontkennen. Het is al geweten sinds de lancering van de C dat de volgende sportcoupé een facelift ging worden.
Dat is mogelijk. Maar de nieuwe C is nog maar een jaar oud. Vanaf 2005 tot 2007 heeft men anders gepraat. Ik voelde van vorig jaar ook al dat het niet ging goedkomen.(zie foto's van de gecamoufleerde versie uit november 2007). Maar eerst zien, al is het op foto en dan geloven. Toen ik dan 2 weken geleden de eerste foto's zag wist ik hoe laat het was
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Ik vond de achterlichten op deze prachtig. Maar die zoals ze op het uiteindelijke model staan, met dat stuk op de kofferklep ik kan d'r maar niet aan wennen.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Ik vond de achterlichten op deze prachtig. Maar die zoals ze op het uiteindelijke model staan, met dat stuk op de kofferklep ik kan d'r maar niet aan wennen.
Ik weet dat ik blijf zeuren. Maar als je zo'n auto verwacht is mijn ontgoocheling begrijpelijk, denk ik
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Dat kan allemaal wel zijn...maar hij zal nooit rijden als een echte Benz. Ik vond en vind nog steeds, dat de A klasse qua concept eignelijk de smart for four had moeten zijn.Maar zeker geen Mercedes!
Dat kan allemaal wel zijn...maar hij zal nooit rijden als een echte Benz. Ik vond en vind nog steeds, dat de A klasse qua concept eignelijk de smart for four had moeten zijn.Maar zeker geen Mercedes!
Elk hedendaags groot merk moet in ieder segment auto's hebben. Mercedes zal wel altijd achterwielaangedreven auto's blijven maken. En maar goed ook! Met een kleine auto zoals de A is dat echter niet zo voor de hand liggend . De Smart daarentegen is een heel ander concept dat door Mercedes verdeeld wordt en ontstaan is uit trendy en commerciele redenen bij Swatch. Het heeft Mercedes al pakken gekost en dus ook niet zeker dat het in de toekomst zal blijven bestaan
In hun 10 jarige bestaan hebben ze maar 1 jaar zonder verlies gedraaid (2007) en de winst was dan maar zeeeer beperkt. Als dat niet slecht is dan weet ik het ook niet meer.
In hun 10 jarige bestaan hebben ze maar 1 jaar zonder verlies gedraaid (2007) en de winst was dan maar zeeeer beperkt. Als dat niet slecht is dan weet ik het ook niet meer.
D'r is maar één mooie Smart geweest en dat was de Roadster/Roadster Coupé, spijtig genoeg zie je die niet veel rijden (en worden ze niet meer gemaakt )
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Niks van! Er zit m.i. zeker potentieel in de ForTwo, het kleine Smartje dus. Al de rest dat dat merk heeft geproduceerd was belachelijk en zéker de merknaam niet waard, maar die ForTwo : ik ben fan. Dat rijdt pedikke goed, zeker in 't stad, 't is tof en hip, 't ziet er eigenlijk ook goed uit, en al wat je maar wel. Daar is m.i. zeker een markt voor.
Niks van! Er zit m.i. zeker potentieel in de ForTwo, het kleine Smartje dus. Al de rest dat dat merk heeft geproduceerd was belachelijk en zéker de merknaam niet waard, maar die ForTwo : ik ben fan. Dat rijdt pedikke goed, zeker in 't stad, 't is tof en hip, 't ziet er eigenlijk ook goed uit, en al wat je maar wel. Daar is m.i. zeker een markt voor.
Kan wel, maar toch al een pagina zonder nog veel zinnige commentaar over de CLC.
Een ding staat in mijn ogen vast. Velen gaan de CLC geslaagd vinden. De anderen zullen wellicht zelden de overstap naar een Benz maken, dus ook niet naar de CLC.
Sinds ik met de huidige generatie rij, ben ik in elk geval meer dan overtuigd
Comment