Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes-Benz CLC

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
    Overdrijf jij nu niet een beetje?
    Jij kan niet de minste kritiek op Mercedes verdragen, hé
    Ik kan jou als superfan wel begrijpen hoor !
    Maar voor mij is de CLC echt een mislukking.
    Ik raak er niet over uitgeschreven. Gelukkig kan dat op dit forum.
    Heb er zondag overigens op de voorstelling van de C-break over gepraat met een dealer.
    Die vond het eigenlijk ook geen geslaagd project.
    Maja, hij moet de CLC proberen te verkopen. Daar wringt het schoentje echter
    Last edited by Jocar; 06/02/2008, 18:26.
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
      Heb er zondag overigens op de voorstelling van de C-break over gepraat met een dealer.
      De klant is koning en heeft altijd gelijk hè Wrs probeerde hij je erna iets anders te verkopen
      nls2000

Comment

Jawel hoor. Vroeger kon ik dat niet. Alles wat een ster op de motorkap (of gril)had was het beste. Maar nu betrap ik mezelf erop dat ik ook kritiek geven op Mercedes.

Maar het is een forum om te discusieëren he. Jij hebt een mening en ik heb een mening, dat is het leuke aan een forum.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
          De klant is koning en heeft altijd gelijk hè Wrs probeerde hij je erna iets anders te verkopen
          Nee hoor, hij wist dat hij mij volgend jaar een nieuwe CLC had kunnen verkopen. Nu ziet hij dat aan zijn neus voorbij gaan natuurlijk. Pech voor hem en voor mij. Helaas
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Nee hoor, hij wist dat hij mij volgend jaar een nieuwe CLC had kunnen verkopen. Nu ziet hij dat aan zijn neus voorbij gaan natuurlijk. Pech voor hem en voor mij. Helaas
            Jij zal ooit nog wel terug komen bij Mercedes zeker? Of hebben ze het nu volledig verknald bij jou?

Comment

ik ook niet

toch zeker wel als het over zoiets banaals gaat als het uiterlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
                Jij zal ooit nog wel terug komen bij Mercedes zeker? Of hebben ze het nu volledig verknald bij jou?
                Nee hoor! Mercedes is mijn eerste liefde
                Ik heb vandaag spyfoto's uit Zuid-Afrika gezien van de nieuwe CLK.
                Wel nog gecamoufleerd. Prachtig gewoon! Alleen is de prijs ervoor mij een beetje te hoog gegrepen. E-klasse prijzen
                Mijn teleurstelling gaat wel over.

Comment

• Een opvolger op basis van de A/B...dat zal pas goed rijden...JAKKKES
                  Waar is de achterwielaandrijving dan? Het typische Mercedes gevoel enz...Geef mij dan maar deze CLC ondanks zijn niet meer piepjonge basis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    nutteloos maar ergens wel mooi

Comment

• Geef mij dan maar deze CLC ondanks zijn niet meer piepjonge basis.[/quote]

Overjaarse basis zult gij bedoelen, zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20 Bekijk Berichten
                        Een opvolger op basis van de A/B...dat zal pas goed rijden...JAKKKES
                        Kerel, een A met sportophanging rijdt GOED

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          nutteloos maar ergens wel mooi
                          Misschien hadden ze de CLC op deze oude rakker kunnen baseren
                          Dan was er tenminste iets ten gronde veranderd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beemer01 Bekijk Berichten
                            Was dat nu zo moeilijk om daar een nieuw dashboard in te steken? Anders valt het wel mee het geheel. Toch liever een model met 4 deuren want die gordels trekken altijd zo aan uw schouders
                            Gordels die trekken aan de schouders ?

Ten eerste, voor een coupé is dit redelijk normaal, wegens de plaatsing van de B-stijl en dus ook meestal de gordelbevestiging. Een golf 3-deurs heeft dit ook.

Ten tweede, in de Sportcoupé zitten gordelgeleiders waarmee je hiervan niets de minste hinder ondervindt... Tenzij je je hoogte-afstelling logischerwijze niet correct doet...

Comment

Overjaarse basis zult gij bedoelen, zeker
                              Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                              Misschien hadden ze de CLC op deze oude rakker kunnen baseren
                              Dan was er tenminste iets ten gronde veranderd.
                              Blijf gewoon met uw huidige rijden tot er een Mercedes uitkomt die je wel kan betalen en u wel zo aanstaat als uw huidige.

We weten ondertussen al dat je dit model niet geslaagd vindt maar sommigen onder ons wel en ik zal blij zijn als ik nog een auto kan kopen die zo scherp en toch comfortabel rijdt als mijn huidige als ik deze wegdoe. Voor mij moest er niet zo heel veel veranderen onderhuids want ik ben tevreden over alles.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                                Blijf gewoon met uw huidige rijden tot er een Mercedes uitkomt die je wel kan betalen en u wel zo aanstaat als uw huidige.

We weten ondertussen al dat je dit model niet geslaagd vindt maar sommigen onder ons wel en ik zal blij zijn als ik nog een auto kan kopen die zo scherp en toch comfortabel rijdt als mijn huidige als ik deze wegdoe. Voor mij moest er niet zo heel veel veranderen onderhuids want ik ben tevreden over alles.
                                Dan heb jij waarschijnlijk nog niet met de nieuwe C-klasse gereden !
                                En of dat een verschil is. Dus zo zal deze CLC nooit rijden, helaas.
                                Het is hier toch een forum en niet de Mercedes fanclub veronderstel ik !
                                Ik blijf net als jij voor mijn mening uitkomen.
                                PS. Vermits jij toch persoonlijk wordt, ik kan ook echt wel een CLK betalen hoor.
                                Had alleen nooit verwacht dat Mercedes een oud project in de strijd zou gooien en
                                heb daarover mijn teleurstelling getoond.

Comment

• Kaiser,

laat maar waaien.

We zullen de meningen wel herzien eens iedereen de CLC kan beoordelen op basis van feiten, in plaats van op enkele persfoto's.

De boodschap is : eerst rijden, dan pas een mening / commentaar over de wagen !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MB World Bekijk Berichten
                                    Kaiser,

laat maar waaien.

We zullen de meningen wel herzien eens iedereen de CLC kan beoordelen op basis van feiten, in plaats van op enkele persfoto's.

De boodschap is : eerst rijden, dan pas een mening / commentaar over de wagen !
                                    Daar heb je gelijk in. Maar dit forum dient toch voor commentaar en meningen, niet ?
                                    En die verschillen van persoon tot persoon
                                    Daarom nogmaals, de CLC moest gebaseerd zijn op de nieuwe C-klasse. Dat zou alleen maar logisch geweest zijn. bv. BMW baseert zijn 3 coupé toch ook niet op de oude 3 reeks.
                                    Maja, daar hebben ze ook al fouten gemaakt zoals de 3 compact destijds. Zo leert men, hé!
                                    Oei, nu hoop ik dat ik de BMW fanclub niet over mij heen krijg

Comment

• Mercedes had gewoon meer verwacht van de vorige C-sportcoupe, waardoor ze misschien nu met de nieuwe wat minder risico nemen zeker. De CLC gaat er toch na 2010-2012 uit?
                                      MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

Daar heb je gelijk in. Maar dit forum dient toch voor commentaar en meningen, niet ?
                                        En die verschillen van persoon tot persoon
                                        Daarom nogmaals, de CLC moest gebaseerd zijn op de nieuwe C-klasse. Dat zou alleen maar logisch geweest zijn. bv. BMW baseert zijn 3 coupé toch ook niet op de oude 3 reeks.
                                        Maja, daar hebben ze ook al fouten gemaakt zoals de 3 compact destijds. Zo leert men, hé!
                                        Oei, nu hoop ik dat ik de BMW fanclub niet over mij heen krijg
                                        Net daarom dat ik ook bedoel dat jij ook moet wachten met nu al te oordelen over hoe de CLC NIET zal rijden vermits hij NIET op het platform van de nieuwe C staat.

Kijk maar hoe groot de verandering al was toen op de facelift van de Sportcoupé DIRECT CONTROL werd toegepast.

Geen nieuw model zonder wijzigingen of verbeteringen op ALLE vlakken, dus ook qua rijplezier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk Berichten
                                          Mercedes had gewoon meer verwacht van de vorige C-sportcoupe, waardoor ze misschien nu met de nieuwe wat minder risico nemen zeker. De CLC gaat er toch na 2010-2012 uit?
                                          Is een ruime marge da je genomen hebt hé. Voorlopig gaan de SC-liefhebbers van het forum nog met véél plezier van de nieuwe kunnen genieten.

Comment

Working...
                                          X