Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes-Benz CLC

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
    De opvolger van de CLC zal de coupé versie zijn van de volgende A/B-klasse. Ik ik geloof nooit dat de CLC een volledige loopbaan zal hebben (6à7 jaar). In dat geval is het wel een goede zet van Mercedes.
    Dat valt af te wachten. In elk geval denk ik dat Mercedes meer Nearly New Cars van het oude model dan nieuwe CLC's gaat verkopen.
    Voor wanneer is eigenlijk die coupé van de A/B-klasse?
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
      Dat valt af te wachten. In elk geval denk ik dat Mercedes meer Nearly New Cars van het oude model dan nieuwe CLC's gaat verkopen.
      Voor wanneer is eigenlijk die coupé van de A/B-klasse?
      2011 of 2012 denk ik.

Comment

• Die zal dan wel in de plaats van de huidige CLC komen zeker?? Want naast elkaar zie ik die twee nog niet bestaan.
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
          Die zal dan wel in de plaats van de huidige CLC komen zeker?? Want naast elkaar zie ik die twee nog niet bestaan.
          Inderdaad, dat zei ik ook. Daarom heeft Mercedes er goed aan gedaan om geen nieuwe sportcoupé (CLC) te maken.

Comment

Maar een verouderd instapmodel maken als men over de nodige know-how beschikt vind ik helemaal niet kunnen. Toch niet voor Mercedes ![/COLOR]
            r107

van 71 tot 88

ze hadden best al recentere know-how hoor

en dit was dan de top van de automobielindustrie

ik vind ook nog steeds dat een 10 jarige benz de concurrentie naar huis rijdt
            al worden ze steeds stugger zodat oudere naar mijn mening ietsje beter rijden

Comment

• een clc is geen verkoopshit
              was het niet en zal het niet worden

als benz zijn echte instapper 2000 euri meer rabbat geeft vind ik dat een positief punt

ik zaag en zeur, maar doe mij 1 knappere hatch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                een clc is geen verkoopshit
                was het niet en zal het niet worden

als benz zijn echte instapper 2000 euri meer rabbat geeft vind ik dat een positief punt

ik zaag en zeur, maar doe mij 1 knappere hatch
                Mij ook. Daarom leg ik al mijn hoop bij de volgende A/B-klasse.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
                  Mij ook. Daarom leg ik al mijn hoop bij de volgende A/B-klasse.
                  De A/B-klasse kan men niet vergelijken met de C-klasse. Als men daarvan al een coupé gaat maken zal het alleszins een kleine zijn. Ben benieuwd of men bij de ontwikkeling van die coupé zich ook zal baseren op de oude A/B-klasse zoals nu gebeurt met de CLC
                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

De A/B-klasse kan men niet vergelijken met de C-klasse. Als men daarvan al een coupé gaat maken zal het alleszins een kleine zijn. Ben benieuwd of men bij de ontwikkeling van die coupé zich ook zal baseren op de oude A/B-klasse zoals nu gebeurt met de CLC
                    Je moet nu niet gaan denken dat ze bij Mercedes alle coupé's op de bisis van een ouder model gaan maken he. Dat gaan ze zeker niet doen.

Comment

Elke facelift maken ze op het huidige model.

Nog is dus, het is een grondige facelift, geen nieuw model.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                      2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                      2012-...
                      '07 BMW 118d

Comment

• benz onderhandelt met bmw over het platform van de mini

of is dit zever ?

Comment

• ik denk dat er zo weinig mensen er gaan mee rond rijden dat ze uniek zullen worden in het straatbeeld .
                          en na een paar jaar zullen ze tweedehands reteduur zijn omdat iedereen hem zal willen om toch maar een unieke wagen te hebben.

maar ik zal hem niet kopen ,wat een gedrocht is me dat (ik spreek dan van de achterkant )

Comment

• soms zijn dingen zo lelijk dat ze mooi worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                              benz onderhandelt met bmw over het platform van de mini

of is dit zever ?
                              Ze waren aan het onderhandelen maar het is afgesprongen. Mercedes gaat de wagens zelfstandig maken. Ze onderhandelen wel verder over de motoren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                                Elke facelift maken ze op het huidige model.

Nog is dus, het is een grondige facelift, geen nieuw model.
                                Het had wel een nieuw model moeten zijn

Comment

• Was dat nu zo moeilijk om daar een nieuw dashboard in te steken? Anders valt het wel mee het geheel. Toch liever een model met 4 deuren want die gordels trekken altijd zo aan uw schouders

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beemer01 Bekijk Berichten
                                    Was dat nu zo moeilijk om daar een nieuw dashboard in te steken? Anders valt het wel mee het geheel. Toch liever een model met 4 deuren want die gordels trekken altijd zo aan uw schouders
                                    Ik denk niet dat ik weet wat je bedoelt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beemer01 Bekijk Berichten
                                      Was dat nu zo moeilijk om daar een nieuw dashboard in te steken? Anders valt het wel mee het geheel. Toch liever een model met 4 deuren want die gordels trekken altijd zo aan uw schouders
                                      Het gaat hier ook over een coupé en niet over een vierdeurs !
                                      Het dashbord was inderdaad het minste wat zeker moest vervangen worden.
                                      Zelfs dat kon er niet vanaf. Mij ziet men voorlopig niet meer bij Mercedes

Comment

Het gaat hier ook over een coupé en niet over een vierdeurs !
                                        Het dashbord was inderdaad het minste wat zeker moest vervangen worden.
                                        Zelfs dat kon er niet vanaf. Mij ziet men voorlopig niet meer bij Mercedes
                                        Overdrijf jij nu niet een beetje?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                                          Ik denk niet dat ik weet wat je bedoelt
                                          2nd that....

Comment

Working...
                                          X