Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes-Benz CLC

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik vind em knap!

En hou van het lange derde remlicht
    Vind ik altijd iets sjieks hebben, zoals bij de GT

Comment

• WTF, de oude en de nieuwe hebben quasi hetzelfde dashboard of wat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
        WTF, de oude en de nieuwe hebben quasi hetzelfde dashboard of wat?
        OUD

NIEUW

Goed gezien
        Zoek de 5 verschillen ??!!
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
          Door de minimale verschillen in het dashboard en het intact blijven van de algemene vormgeving kan men stellen dat het hier eerder over een facelift gaat dan over een totaal nieuw model.
          Dat het een facelift is, staat vast hè
          nls2000

Comment

Facelift hè, zo vreemd is dat toch niet...
            nls2000

Comment

• De wijzerplaten hebben een nieuw sportiever design, met bij de Evolution hangende wijzers (à la SLR)

nieuw design van de Comand

nieuw stuur...

Zoals jullie merken was er eigenlijk niet veel meer echt voor verbetering vatbaar.... Nogmaals bewijs dat de CLC of sportcoupé een op en top aantrekkelijke jonge wagen is en blijft ;-)

Comment

• Dat is nu wel wat overdreven maar inderdaad, hij kon nog wel even mee qua techniek en qua interieur.

Comment

• Het forum staat vol zwart-wit stellingen dus ;-))

Comment

'k Vind dat ook lichtjes onaanvaardbaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
                      Dat het een facelift is, staat vast hè
                      Staat er niet in het persbericht dat het een volledig nieuw model is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                        Staat er niet in het persbericht dat het een volledig nieuw model is?
                        Nee, dat denk ik niet. Maar men heeft ons wel lang voorgehouden dat het een nieuw model zou gaan worden. Vorig jaar nog toen er enkele nieuwtjes bekend werden zoals de verhuizing van de produktie naar Brazilie werden er dergelijke beelden zoals hieronder bijgeplaatst. Eerst werd gezegd dat de produktie zou stopgezet worden. Even later zou er dan toch een nieuw model komen volgens Mercedes. Enfin, mij hebben ze in ieder geval op het verkeerde been gezet. Vandaar mijn ontgoocheling. Zeker als je deze impressie hieronder ziet

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Dat is natuurlijk het risico van zoveel Photoshops en blogs en forums... Een roddel is echt wel héél gemakkelijk te verspreiden...

Trouwens, de kont van die impressie doet me aan Lexus denken, en dat bevalt me toch niet echt zo goed....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MB World Bekijk Berichten
                            Dat is natuurlijk het risico van zoveel Photoshops en blogs en forums... Een roddel is echt wel héél gemakkelijk te verspreiden...

Trouwens, de kont van die impressie doet me aan Lexus denken, en dat bevalt me toch niet echt zo goed....
                            Een roddel zou ik dat niet noemen. Ik heb dat gelezen en gezien in de betere autovakbladen van Belgie, Nederland en Duitsland. Dit is trouwens niet de enige foto die ik gezien heb.(ZIE #294, 295 en 296)
                            Ik bedoelde ook niet dat dit het nieuwe model zou zijn want ondertussen weten wij dat smaken verschillen. Ik wou alleen aantonen dat men bij Mercedes destijds nooit gezegd heeft dat men met hetzelfde model ging verdergaan. Logisch gezien facelift Mercedes (op een enkele uitzondering na) slechts éénmaal een model. Vermits dat reeds met dit model
                            in 2005 gebeurd was........
                            Last edited by Jocar; 14/02/2008, 12:52.

Comment

• Mercedes C-klasse Sportcoupé verdwijnt
                              24 mei 2005 · Tekst Nic de Boer
                              Bij Mercedes wordt druk gekeken hoe kosten bespaard kunnen worden en de kwaliteit naar een hoger plan kan worden gebracht. Eén van de maatregelen is dat de C-klasse Sportcoupé gaat sneuvelen.

Onder leiding van Mercedes-directeur Cordes wordt het restructureringsprogramma CORE uitgevoerd. Daarbij moet de afwerking van de producten worden verbeterd en in 2007 moet 3 miljard euro zijn bespaard.
                              Om kosten te reduceren moet volgens Cordes de “complexiteit aan de montagebanden worden gereduceerd. Een handeling waar nu nog 5 stappen van een minuut voor nodig zijn, moet in de toekomst in 1 minuut worden gedaan.”
                              Voorts geeft Cordes aan dat aan de toeleveranciers hogere eisen worden gesteld. Het is niet uitgesloten dat sommige bedrijven de wacht wordt aangezegd. “Ook wordt de testduur van een nieuw model aanmerkelijk verlengd. Zo worden bij de nieuwe S-klasse geen 4 miljoen maar 8 miljoen testkilometers afgelegd.”
                              Ook naar het modellengamma zal kritisch worden gekeken. In 2008 zal de Mercedes-Benz Sportcoupé uit productie gaan en niet worden opgevolgd. Ook de plannen voor een cabrioletversie van de volgende generatie C-klasse zijn opgeborgen in het ronde archief.

HIERBIJ AL EEN EERSTE VOORBEELD VAN WAT MEN ALLEMAAL VERTELD HEEFT

Comment

• IK HEB DUS ECHT NIET LANG MOETEN ZOEKEN ACHTER WAT IN AL DIE VAKBLADEN IS VERSCHENEN

Comment

• Na de onthulling van de nieuwe Mercedes C-klasse is cww cardesign direct aan de gang gegaan met een impressie van een Coupé variant die ik je begin deze week liet zien. Eenmaal bezig, was het een kleine moeite om dan ook maar meteen een impressie van de nieuwe C-klasse Sportcoupé te maken. Zie hier het resultaat.
                                  Ondanks dat de Sportcoupé nooit een grote kaskraker is geweest, werd afgelopen zomer al duidelijk dat er op basis van de vernieuwde C-klasse toch weer een opvolger zal verschijnen: al was het alleen maar omdat concurrenten als BMW, Audi, Volvo en Alfa Romeo evengoed erg druk zijn in dit segment. De nieuwe Sportcoupé zal in het Braziliaanse Juiz de Fora worden gebouwd.
                                  Het is niet de eerste keer dat cww cardesign een impressie maakt van een nieuwe Sportcoupé. Eerder werd onderstaande impressie getekend, welke toen vooral veel trekjes van de CLS meekreeg. Zoals voor bijna alles geldt: tijd brengt wijsheid.

DE BELANGRIJKE DINGEN VOOR MIJ DESTIJDS HEB IK ROOD GEMAAKT IN HET VERSLAG
                                  Last edited by Jocar; 14/02/2008, 12:55.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                    Ik begrijp uw teleurstelling

Die foto is nog een tijdje mijn wallpaper geweest maar het is nu zo en ik dacht dat het veel erger ging worden toen ik vorig jaar hoorde dat het een extensieve facelift ging worden in plaats van een nieuw model.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                                      Ik begrijp uw teleurstelling

Die foto is nog een tijdje mijn wallpaper geweest maar het is nu zo en ik dacht dat het veel erger ging worden toen ik vorig jaar hoorde dat het een extensieve facelift ging worden in plaats van een nieuw model.
                                      Wel een knappe kar, hé ! (wallpaper). Maja, ik zal er mij wel moeten mee neerleggen
                                      Mijn verstand nu maar zetten op de C200cdi of wie weet toch maar de nieuwe CLK
                                      Ik heb nog tijd om rond te kijken naar wat ik ga kopen. Ben eigenlijk nog altijd verliefd op mijn SC. Zoals ik al eerder schreef moet ik eigenlijk op gebied van auto's nog volwassen worden. Kinderen hebben geen geduld, hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                        Nee, dat denk ik niet. Maar men heeft ons wel lang voorgehouden dat het een nieuw model zou gaan worden. Vorig jaar nog toen er enkele nieuwtjes bekend werden zoals de verhuizing van de produktie naar Brazilie werden er dergelijke beelden zoals hieronder bijgeplaatst. Eerst werd gezegd dat de produktie zou stopgezet worden. Even later zou er dan toch een nieuw model komen volgens Mercedes. Enfin, mij hebben ze in ieder geval op het verkeerde been gezet. Vandaar mijn ontgoocheling. Zeker als je deze impressie hieronder ziet

Dit moet ik ontkennen. Het is al geweten sinds de lancering van de C dat de volgende sportcoupé een facelift ging worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
                                          Facelift hè, zo vreemd is dat toch niet...
                                          Onder een facelift begrijp ik dat hier en daar enkele lijnen, vormen,... lichtjes zijn aangepast. Als je de oude en de nieuwe hier naast elkaar zet, dan is dit toch veel meer dan zo maar eventjes een facelift...?

Comment

Working...
                                          X