Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik begrijp eigenlijk heel dat audi-lover, bmw-lover,... en chit gedoe niet...
Ik heb al volkswagen en audi gereden, rijd nu bmw en binnenkort ook mercedes... Van elk van die merken kan ik modellen zeggen die ik niet mooi vind en wel... Tussen elk van de modellen ga ik wel eentje kiezen die ik mooier vind dan de andere...
Audi: mooi A5, Q5, A8 en de rest vind ik minder
BMW: mooi 3-coupe, 5-serie, X5 en de rest vind ik minder
Mercedes: mooi C-class, CLS en S en de rest vind ik minder
Dus bij een kleine middenklasse sedan ga ik voor de merc
voor een kleine SUV ga ik audi
Voor een grote SUV ga ik bmw
Voor een 4-deurs coupe weer merc
Voor een grote berline ga ik bmw
Voor een luxe voiture ga ik audi of merc (maar geen BMW en ook niet met de nieuwe 7)
Ik zie graag een range sport...
Ik moet wel eerlijk zijn dat ik wel de franse, japanse,... merken minder vind
spot on ! Genomineerd voor 'Meest realistische post van de maand september' !
Sorry. Had 't nog nooit zo op 'n real life pic gezien.
Miljaar. Had ik er ene -> meteen pre-FL spiegels erop.
Idem. Vind het wat een zielige trend. Zoals die foto met die witte 3 en A5 ernaast, lijkt wel of ze de spiegels van de Q7 genomen hebben. Deze lijken trouwens hard op die van de X5. Te groot gewoon. En ik ben eigenlijk wel wat spiegel gewoon...
True, ik zit nu met relatief kleine spiegeltjes (lijken wel op ouwe 911-spiegels, zeker de vorm van 't glas ), en bij parkeermanoeuvers is dat toch iets minder handig. Maar tijdens 't rijden heb ik daar 0,0 last van, eerlijk gezegd.
Waar ik vroeger al eens meer m'n hoofd moest draaien (op autosnelweg, of op een gewone baan met fietspad dat niet direct naast de baan ligt), moet ik dat nu niet meer doen. Alhoewel ik het nog steeds doe, meestal uit gewoonte. Maar het is niet dat je er last van hebt als je het niet hebt, al kan dat mss nu wel anders zijn moest ik met een wagen rijden die kleinere spiegels heeft. Ne mens wordt nogal vlug iets gewoon hé
Waar ik vroeger al eens meer m'n hoofd moest draaien (op autosnelweg, of op een gewone baan met fietspad dat niet direct naast de baan ligt), moet ik dat nu niet meer doen. Alhoewel ik het nog steeds doe, meestal uit gewoonte. Maar het is niet dat je er last van hebt als je het niet hebt, al kan dat mss nu wel anders zijn moest ik met een wagen rijden die kleinere spiegels heeft. Ne mens wordt nogal vlug iets gewoon hé
Gewoon een echte dodehoeksspiegel plaatsen?
ZO'n kleine heb ik het dan op é. Moet wel zeggen dat sommige met mijn dode hoekspiegel lachen, maar ik rij wel gewoon de autosnelweg op zonder eens achter mij te moeten zien. Ook al duurd dat maar heel even, als die voor u dan remt...
Voor mij hangt dat gewoon van 't moment van aankoop af, en m'n goesting en budget op dat moment. Ik heb uiteraard m'n favoriete merken (met Alfa Romeo met stip op één), maar ik ben niet vies van iets anders, zolang die auto me maar "roert" en 'ie binnen mijn budget valt en aan zoveel mogelijk van m'n eisen tegemoet komt.
En Audi, BMW en Mercedes beginnen de laatste tijd toch wel écht heel duur te worden. Als je 'n beetje opties wil om je auto te personaliseren, dan zit je toch erg snel aan duizelingwekkende bedragen... Mijn 120d (ja, een kleine hatchback met 4-pitter diesel, uiteindelijk maar) zou nieuw in België bijna 42.000 EUR gekost hebben (for the record: dat heb ik niet betaald en zou ik er ook niet aan gegeven hebben), da's toch bijna te gek voor woorden?
Dan begin je toch wel 'es andere zaken te bekijken ook. Bijvoorbeeld de Ford Mondeo van tuscani hier op 't forum -> miljaar ik zou 'm ook wel willen. Prachtige auto, ongelofelijk ruim, rijdt goedt, is voor z'n prijs top uitgerust en ik geloof ook dat 'ie veilig en betrouwbaar is.
De autos op zich zijn niet zoveel duurder als je vb rekening houd met inflatie. Maar wij willen steeds meer.
Vroeger kontent met 11O pk moet het nu 2OO zijn.
Vroeger kontent met achteruit ontdooiing moeten we nu night vision hebben, geventileerde verwarmde zetels met 2O rugstanden en massage funktie en navigatie met 3d kaarten en alle bistros in europa en waarje kan tennissen als je in roemenie bent en waar een nachtwinkel is. Dit slechts een vb en greep uit wat we ons nu mee bezig houden om een auto te kiezen. Ik ken het niet vanbuiten maar ik denk dat ik aan 15OOO euro opties zat op mijn huidige 5. Daar koop je een 2de wagen voor e
De autos op zich zijn niet zoveel duurder als je vb rekening houd met inflatie. Maar wij willen steeds meer.
Vroeger kontent met 11O pk moet het nu 2OO zijn.
Vroeger kontent met achteruit ontdooiing moeten we nu night vision hebben, geventileerde verwarmde zetels met 2O rugstanden en massage funktie en navigatie met 3d kaarten en alle bistros in europa en waarje kan tennissen als je in roemenie bent en waar een nachtwinkel is. Dit slechts een vb en greep uit wat we ons nu mee bezig houden om een auto te kiezen. Ik ken het niet vanbuiten maar ik denk dat ik aan 15OOO euro opties zat op mijn huidige 5. Daar koop je een 2de wagen voor e
.
Vroeger kontent met achteruit ontdooiing moeten we nu night vision hebben, geventileerde verwarmde zetels met 2O rugstanden en massage funktie en navigatie met 3d kaarten en alle bistros in europa en waarje kan tennissen als je in roemenie bent en waar een nachtwinkel is.
Maar je zou het wel willen hebben
Of je het al of niet koopt hangt af van de budgetten op moment van aankoop of uw andere prioriteiten in het leven. Vertel ons trouwens nog es hoeveel je wel hebt gekocht in euros van opties?
Vergelijk het dan eens met uw opties van uw wagen 1O jaar geleden
@ gTa: En je mist ze wss ook niet. Maar het zijn wel opties die de verleiding om ze aan te vinken op je bestelbon steeds groter en groter maken, voor mij althans. Moest ik erna spijt van hebben om een optie niet genomen te hebben, ik zou er nachten van wakker kunnen liggen. Maar het zijn dingen die geld kosten en enkel en alléén maar kunnen als het budget het toelaat, daar blijf ik ook wel bij. Ik ga er mij geen boterham minder voor eten, laat staan mij er iets anders voor ontzeggen. Als ik morgen het budget niet meer heb om met een "premium" merk te rijden, komt het er niet meer in! Er zijn belangrijker zaken in het leven dan de heilige koe.
Of je het al of niet koopt hangt af van de budgetten op moment van aankoop of uw andere prioriteiten in het leven. Vertel ons trouwens nog es hoeveel je wel hebt gekocht in euros van opties? Vergelijk het dan eens met uw opties van uw wagen 1O jaar geleden
Dat is eigenlijk niet gewijzigd. Altijd al quasi full option wagens gehad. M'n E30 325i touring had alles wat je kon krijgen, op de grote BC na. Alfa, idem. M'n cabrio was ook zo goed als full option. M'n compact was dat ook. M'n vorige niet, de touring. En m'n huidige weer wel.
Ik ben zelf ook nogal optie verslaafd. Mijn moeder vb niet. Die koopt altijd de instap modellen en kwasi zonder opties of het moet erop zitten van vb direktie wagen.
Zelfs plastiek schijven op er wielen. Arh....mijn traumas...........
Ik ben zelf ook nogal optie verslaafd. Mijn moeder vb niet. Die koopt altijd de instap modellen en kwasi zonder opties of het moet erop zitten van vb direktie wagen.
Zelfs plastiek schijven op er wielen. Arh....mijn traumas...........
Dan valt mijn ma nog mee alé, buiten de verkeerde motorisatie (en eigenlijk ook merkkeuze), ziet de kar er best ok uit.
Bij mij moet het gewoon voorruit gaan en de aandrijving vanachter hebben. Geen diesel.
Night guide:
Straatverlichting zal pas oplichten als je voorbij rijd en blijft duister als er niemand op de baan is. Verplichte optie euro norm 15 kader energiebesparing.
Holodrive
3D hologram van uw favoriete type die virtueel in uw stoel plaatsneemt en u feilloos naar uw bestemming brengt.
Home welcome:
Laat uw bad vollopen en uw verwarming hoger zetten en uw eten opwarmen in de micro golf oven vanuit uw cockpit.
Relax drive: Voorruit vervangen door led scherm met de omgeving geprojekteerd via camera met bijkomende relax funktie bij stilstand met variabele virtuele omgeving creatie: u kijkt naar de ondergaande zon in hawai terwijl u in de file staat.
Auto drive:
Laat het saaie sturen en rijden over aan onze ingebouwde auto drive computer die u feilloos naar uw bestemming brengt.
Auto park:
Nooit geen velgen schade meer met onze nieuwe auto park funktie die u overal in kan parkeren
Comment