Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
En de afwerking ziet er nog een beetje wreed preserie uit (kleurverschillen plastic, deksel passagiersairbag, ...
Head-Up Display voor de X1, trouwens?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk BerichtenDe deuren zijn precies van een kia: goedkoop ogend dus
nog niet gezien dergelijk interieur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDe velg zal wel mooi staan, maar gespoten...geen idee of mooi op men zilvergrijs exemplaar gaat staan.
Op naar het photoshop topic van GregoryJoseph!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDe velg zal wel mooi staan, maar gespoten...geen idee of mooi op men zilvergrijs exemplaar gaat staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk BerichtenEén van de knapste velgen voor onder een E60/E61 imho!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk ga ze straks halen in Recklinghausen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenKomt me bekend voor.....euhmmm ligt dat niet bij Bottrop?
Jup.
Wil jij ze niet gaan halen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenJup.
Wil jij ze niet gaan halen?.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenAls je nog 2 weken tijd hebt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
Maar, deze velgen zijn geen plug & play op een touring, je moet wat aanpassingen doen met spacers als ik me niet vergis...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDoen!
Maar, deze velgen zijn geen plug & play op een touring, je moet wat aanpassingen doen met spacers als ik me niet vergis...
Comment
Comment