Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ik vind ze werkelijk zeer knap, maar niet knap genoeg om er mijn originele 19'ers ervoor opzij te schuiven. Ik vind onze wagen in z'n huidge configuratie gewoon perfect.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk vind ze werkelijk zeer knap, maar niet knap genoeg om er mijn originele 19'ers ervoor opzij te schuiven. Ik vind onze wagen in z'n huidge configuratie gewoon perfect.sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDat is zeker niet teveel. Waar heb je ze gekocht? Beckers?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenDat zeker. Maar wat ga je gebruiken als wintervelgen?
Comment
-
Is er erg veel verschil tussen een 118D en een 120D ?
Je zal het uiteraard wel merken, maar is het nodig?
De wagen zal voor men ma zijn. Dus niet enkel uitleg van: ja, want hij is sneller!
Graag een beetje gedetailleerde uitleg2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenAls uw ma geen crossvrouw is, zal 140+ pk wel volstaan zeker?
Maar met deze wagen zouden we dan ook op reis gaan. Want met de P is dat niet echt mogelijk2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenIs er erg veel verschil tussen een 118D en een 120D ?
Je zal het uiteraard wel merken, maar is het nodig?
De wagen zal voor men ma zijn. Dus niet enkel uitleg van: ja, want hij is sneller!
Graag een beetje gedetailleerde uitlegOO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lamborghini1 Bekijk Berichten118d is voldoende voor in een (eendje) 1 serie
Ik heb enkele maanden geleden ook eens met een 318d met 136pk gereden. Ook deze wagen is pittig genoeg om vlot mee te kunnen met het verkeer. Enkele weken later heb ik met een 320d gereden met 150pk. Het was wel voelbaar dat de 320d meer koppel heeft.OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lamborghini1 Bekijk Berichten118d is voldoende voor in een (eendje) 1 serie
't is tenslotte maar voor dag dagelijkse uitstapjes of soms eens op reis te gaan.
de optie's die we hebben gekozen:
Comfort-line
multifunctioneel stuur
Sportstuur
Antidiefstalbouten
Alu velgen dubbelspaak 222 16"
Automatisch dimmende binnenspiegel
Centrale armsteun vooran
opbergpakket
Decoratieve lijsten in Satinsilber matt
Elektronisch gestuurde airco
Cruise control
lichtpakket
USB-aansluiting
Schuifdak
Xenon + adaptieve headlights
Elektrische zetels + geheugen
Navigatiesysteem professional
hogedrukreiniging koplampen.
Metaalkleur.
zal wel goed zijn denk ik
subiet nog eens naar Audi .2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk heb enkele maanden geleden ook eens met een 318d met 136pk gereden. Ook deze wagen is pittig genoeg om vlot mee te kunnen met het verkeer. Enkele weken later heb ik met een 320d gereden met 150pk. Het was wel voelbaar dat de 320d meer koppel heeft.. En in een 3 zou ik toch wel opteren voor een degelijke motor deze wagen is ook zwaardere wagen.
Mr Drift
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
U bent blind?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dave72 Bekijk BerichtenIk heb ze nu net een week en heb er net geen 1600€ voor betaald, alleen de velgen zonder banden
heb je nog foto's van deze prachtige velg op uw auto ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenFoto"s gevraagd van een 1reeks E87 in de kleur Havana
Alvast bedankt
Comment
Comment