Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    mrgreen
    Who the fack is dat eigenlijk.

Mr Green?

'k Kreeg dat veel op m'n msn, maar 'k had nog zo'n oude versie dat er geen emoticon verscheen.
    Avantus was daar nog fan van.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
      *doet er een schepje bovenop*

Eh, gast, check-it, die zit al vast.

RWD hé...

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Spillies, ik weet dat ge gaat zeggen "hé gast ik wist dat hoor, waarom denkt ge dat ik ne mrgreen-smiley typete?", maar ik betwijfel of ge 't weldegelijk wist (en if not geen probleem, we leren allemaal bij) : die 'Allrad' die op die coupé z'n koffer staat, slaat op 't feit dat 't een 4WD is.
      subliem

Comment

Op een Alpina en bij uitbreiding zelfs op een niet-SUV BMW zou ik 't eigenlijk nooit moeten hebben. Gelijk quattro dé shit is bij Audi, vind ik de standaard RWD bij BMW (en zeker bij Alpina) dé shit.
        Duhu!

De dag dat ze quattro in een BMW pleuren is mijn wereld om zeep!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
          Ja, maar 't is geen quattro, dus het is niet veel beter dan RWD.
          Jij moet meer gebruik maken van emoticons irirdé!

Comment

Jij moet meer gebruik maken van emoticons irirdé!
            Ik moet niets.

Comment

Duhu!

De dag dat ze quattro in een BMW pleuren is mijn wereld om zeep!
              = now

Zie foto van die Alpina B3 Coupé die je quotete. Da's quattro. Maar dan met een ander naampje.

Comment

Ik moet niets.
                Je moest wel per sé die vastzittende bout in je ophanging er zelf uit proberen krijgen. En zie wat er van komt!

Comment

Je moest wel per sé die vastzittende bout in je ophanging er zelf uit proberen krijgen. En zie wat er van komt!
                  Euh... true . Ik zie het echter goed komen, één dezer dagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                    subliem
                    Eigenlijk maak ik de fout. 't IS een Allrad (herinner me de persfoto van de voorstelling), maar 't staat niet op z'n kofferdeksel.

Grotere foto :

Niettemin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                      Fak, vette kar!

Comment

Euh... true . Ik zie het echter goed komen, één dezer dagen.
                        Toppie!

Ik heb bewondering voor je geduld. En kar importeren met alle liefde van de wereld en dan gedurende maanden geplaagd worden met homologatieproblemen -> ik had dat ding al lang weer buiten gekegeld, voor zo'n dingen heb ik (als ze onverwacht zijn) echt geen geduld.

Comment

maar 't staat niet op z'n kofferdeksel.
                          Schralen typ!

Comment

Toppie!

Ik heb bewondering voor je geduld. En kar importeren met alle liefde van de wereld en dan gedurende maanden geplaagd worden met homologatieproblemen -> ik had dat ding al lang weer buiten gekegeld, voor zo'n dingen heb ik (als ze onverwacht zijn) echt geen geduld.
                            Ik gok dat het nog 3 maanden duurt voor hij ingeschreven is hoor...

De procedure waar ik mee bezig ben duurt nu éénmaal lang, en dat wist ik van te voren. Maar eens het achter de rug is pluk ik er wel de financiële vruchten van.

Niettemin heeft het al een paar keer serieus gejeukt om iets bij te kopen om die paar maanden te overbruggen. En die M3 sedan die wordt aangeboden is verdomd tempting.

Comment

• Pfff, geef anders uw kar 'es ne makkelijke naam.

"Alpina B3 biturbo Allrad coupé"

Bekt lekker.

Maar wat is 't verdomme een geil machien.

(zonder Allrad en striping)

Comment

Newsflash : er is er maar ene die "continu" 't BMW-Lovers topic aan 't afspeuren is, zo lijkt het wel, op mensen die durven vergelijken met Audi in het nadeel van de vier ringen, om dan die mening aan te vechten.
                                Djeezes kerel, waar haal je dat nu weer? Ik heb echt wel betere dingen te doen dan het BMW-lovers topic af te speuren naar dergelijke zaken. Mijn blik viel er gewoon op, en ik stelde er mij vragen bij. Blijkbaar mag dat niet meer, zoals ik eerder al zei, het is ver gekomen.

En ik ben verre van de enige die me eraan stoort. Als mensen zich aan mij storen, dan mogen ze mij dat zeggen, en als ze dat doen dan neem ik dat ook op zoals 't moet : 'k hou er rekening mee.
                                Ik houd geen rekening nee met waan ideeën. Als jij er u aan stoort zegt dit meer over u dan over mij. En wat die "ik ben verre van de enige die me eraan stoort" betreft, wat een mooier bewijs van achterklap moet je nog hebben. Ik lees hier namelijk maar één iemand die zich aan één of andere illusie stoort, en dat ben jij. Dus ofwel is er ergens een leuk clubje opgericht waarin er niets anders gedaan wordt dan achter mensen hun rug te babbelen, ofwel zijn er hier posts onzichtbaar voor mij.

Wat gij doet is (herinner je wat er in de CC al is gezegd) op vrij arrogante manier andermans mening in twijfel trekken, ge zegt niet "ik vind van niet" (wat op zich al useless is, gezien een welles-nietes-discussie zo interessant is als een doodgereden mug op 't front van een camion), ge zegt "oh my God meent ge da nu, wat voor 'n idioot zijt gij eigenlijk, ge moet écht drugs genomen hebben om dát te vinden". Niet in zoveel woorden maar 't komt er telkens opnieuw op neer.
                                Dat is dan uw interpretatie, daar kan ik niet voor instaan. Als ik zeg "Drugs ", dan bedoel ik daar echt wel niet mee dat ik vermoed dat hij effectief aan de drugs zit. En al zeker niet dat hij een idioot is. Het is ééns een andere manier om te vragen "Meen je dat nu? Waarom plots die verandering van gedachte?". Maar aangezien je hier voor velen alles moet uitleggen, zullen we het in het vervolg maar simpel houden zeker? Of is dit dan ook weer te arrogant? Waar jullie je aan ergeren, ongelooflijk gewoon. Dan heb ik het gevoel dat je je aan vele zaken moet ergeren.

Ge zijt zo goed als de enige op 't forum (en er zit hier veel volk) die meer dan regelmatig zonder enige aanleiding uw eigen kar of uw favoriete merk betrekt in een discussie waar uw kar of uw favoriete merk om te beginnen al niet bij te pas kwam, waarbij 't altijd klinkt als "jamaar de mijne is knapper" of "jamaar dien Audi is knapper", en 't spijt me als 't je niet zint, maar mij begint dat alvast te vervelen. En als gij dat interpreteert als "ik mag hier niets meer zeggen", dan is dat uw goed recht.
                                Lullen is gemakkelijk, toon het eens aan ook als je wil? Waar begin ik zonder aanleiding m'n eigen kar in een discussie te betrekken? En dan nog waar ik effectief zeg "Ja hey, de mijne is knapper". En dan nog, zelf als het zo is, so what? Een forum dient om meningen te geven, en om te discussiëren (al dan niet over iemand z'n mening). Stoort het je, lees er dan over, of ga in therapie. En over interpratie zullen we maar zwijgen, daar geef jij hier ook een sterk staaltje van weer

Concreet : what the hell als die kerel nu zegt dat 'ie de '3 coupé langzaam aan knapper begint te vinden dan een A5, en de Alpina zelfs een serieuze trap hoger zet? Wie zijt gij om dat te gaan betwijfelen of veroordelen met assumpties inzake drugs?
                                Concreet: Iemand die van gedachte verandert mag je vanaf nu niet meer vragen waarom, en als je het dan toch doet moet je het heel voorzichtig doen want er zitten hier een hoop mensen die blijkbaar alles iets te serieus opnemen (of toch zeker als ze de mening van persoon x lezen). Blijkbaar mag je niet meer vragen wat hun dan juist van mening doet veranderen, en wat die Alpina als extra geeft in hun ogen waardoor ie een trap hoger staat. Ah nee, want het betreft een BMW, en het is al langer geweten dat daar geen verdere vragen over gesteld dienen te worden. Want BMW > de rest. En dat durft dan iets over mijn Audi-liefde te zeggen, straf.

Sterke meningen, ik heb er alle begrip voor ('k ben zelf ook een steenezel en gene makkelijke, en mijn mening verkondig ik ook vaak zonder blozen), maar een beetje respect richting anderen mag toch wel.
                                Dit heeft niets met respect te maken, op geen enkele manier ben ik onrespectvol geweest naar Ceke toe. Je maakt van iets dat er niet is (neen, zelfs geen mug) een olifant.

Voor de rest, no hard feelings, maar de manier waarop er de laatste tijd op mij gebashed wordt begint ook wel tegen te steken. En ja, daar zal wel een deel aan mezelf te wijten zijn, maar hier wordt overdreven. Al is dat natuurlijk wel de typische AW-sfeer. Eerlijk gezegd, mijn zin om nog naar Croix af te komen is bijna volledig weg, en dat vind ik heel jammer.
                                Last edited by caoimhin; 11/09/2008, 01:54.

Comment

Spillies, ik weet dat ge gaat zeggen "hé gast ik wist dat hoor, waarom denkt ge dat ik ne mrgreen-smiley typete?", maar ik betwijfel of ge 't weldegelijk wist (en if not geen probleem, we leren allemaal bij) : die 'Allrad' die op die coupé z'n koffer staat, slaat op 't feit dat 't een 4WD is.
                                  Eerlijk, ik dacht dat je hier aan het lachen was.

Ik wist het dus niet.

Het leek me vanzelfssprekend dat Alpina die nota bene de vetste BMW's nog wat oppept, zich dan ook vasthoudt aan de traditie van RWD.

Nooit gedacht dat zo'n bedrijf zou geld steken in het ontwikkelen van een 4WD systeem (al is het gewoon de X-drive van BMW zeker?).

Maar sowieso, zoveel Alpina's met 4WD zijn er niet zeker?
                                  Of sla ik weer de bal mis.

Hier staat het trouwens http://www.autoblog.nl/archive/2008/...rbo-ook-in-4x4

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                    ...
                                    Hé, ik zei 't al, 't is maar mijn mening, en ik ben eerlijk: als ik iets storend vind en 'k denk dat 't kans op beterschap heeft, dan zeg ik dat. En ik hoef 't uiteraard niet bij het rechte eind te hebben. Ik ga daar trouwens ook geen welles-nietes-discussie van maken. En je eigen posts kan je heus zelf wel opzoeken, bovendien ben ik zeker dat ge goed genoeg weet welke posts ik bedoel (misschien niet specifiek dié en dié post in dat en dat topic toen en toen, maar wel algemeen gesproken).

Ik hoop alvast dat je komt naar Croix, je bent ingeschreven, ge hebt betaald, en 't gaat de max zijn. En dan zijn zo'n dingen ook makkelijker te bespreken, had ik jou dit gewoon f2f verteld bij 'n pint (alhoewel, ik lust da ni) dan ging ge er nooit zo zwaar aan getild hebben.

Comment

• Ach, het steekt mij hier gewoon meer en meer tegen. Bij alles wat je zegt moet je 20x nalezen of je wel niets zegt waar een ander aanstoot kan aan geven. En wat m'n eigen posts betreft waar ik soms met Audi afkom als het er helemaal niet toe doet, daar volg ik nog, maar blijkbaar zwier ik op regelmatige basis ook ongevraagd m'n eigen wagen in discussies, en daar volg ik niet. Ik vind dat nogal een jammerlijke beschuldiging, die ik graag met voorbeelden gestaafd had gezien. En achter iets zoeken dat er volgens mij niet is, en dat in 10.000+ berichten .. Terwijl jij blijkbaar perfect weet waarover je het hebt, moet dus wel gemakkelijk te vinden zijn. En anders schets je het maar gewoon even.

Ik drink trouwens niets van alcohol, dus die pint zou ik ook laten voorbij gaan. Maar met heel dat sfeertje dat er hier op AW rond mij gecreëerd wordt, heb ik eerlijk gezegd momenteel geen zin in Croix. Gelukkig zijn er nog enkele dagen.

edit: en je zei ook dat je niet de enige was die je hier aan mij stoorde (wat dat Audi-liefde gedoe in dit topic betreft, en de arrogantie manier waarop ik deze verkondig). Die mogen dat natuurlijk gerust zelf zeggen, ipv enkel in het clubje

Comment

• Hoi!

Wat een gedoe...

Ik ben gewoon langzamerhand de 3 reeks coupé mooier en mooier gaan vinden, en de A5 steeds minder en minder. Vooral omdat de A5 zo hard lijkt op de nieuwe A4 en die zie je overal rond rijden.

Tussen de 3 coupé en de "gewone" versie is er, vind ik persoonlijk, een groter verschil.

En een 3 reeks coupé in alpina uitvoering, plaats ik inderdaad een trap hoger dan een A5, gewoon omdat ik hem in die uitrusting verschrikkelijk knap vind.
                                        En dat doe ik zelfs in nuchtere toestand!

Oja, de enige drugs die ik gebruik is bier, en mijn herexamens zijn net gedaan dus..=>

Groetjes.

Comment

• facelift met de EXTRA GROTE spiegels

Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                          X