Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Ooit moest het er van komen e, (let op de audi bestuurder die zich verschanst)

Comment

• Lang vond ik de A5 knapper dan de 3 coupé..
              Maar de laatste tijd en zeker uitgerust als Alpina, staat de 3 Coupé nu toch een serieuze trap hoger!

Die lijn, de aggresieve maar toch elegante snuit.
              Ik ben fan!

Comment

• als je snel kijkt naar een A5 moet je altijd eff denken, welk model is het nu : een A4 ?A6, A5?, TT? en bij een bmw coupe heb je het altijd direkt juist.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                  als je snel kijkt naar een A5 moet je altijd eff denken, welk model is het nu : een A4 ?A6, A5?, TT? en bij een bmw coupe heb je het altijd direkt juist.
                  Sorry maar als er een A5 aankomt en je denkt : hé is dat een TT, moet je toch maar eens wat aan je ogen doen hoor.
                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

als je snel kijkt naar een A5 moet je altijd eff denken, welk model is het nu : een A4 ?A6, A5?, TT? en bij een bmw coupe heb je het altijd direkt juist.
                    Lezen e
                    Met mijn ogen is nog niks mis. Binnen 27jaar als uw ogen even oud zijn als de mijne en je hebt nog geen bril nodig dan gaan we es klappen

Comment

Dat ligt dan wel aan u Een A5 haal ik er onmiddellijk uit, vanuit welke hoek ik hem ook zie en hoe snel het ook moet gebeuren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                        Lang vond ik de A5 knapper dan de 3 coupé..
                        Maar de laatste tijd en zeker uitgerust als Alpina, staat de 3 Coupé nu toch een serieuze trap hoger!
                        En dan nog direct een serieuze trap Drugs?

Comment

• A5 vond ik ook wel knap toen ik die voor het eerst gezien had....maar hoe langer je ernaar kijkt,des te meer hij uit proportie blijkt te zijn...zijkant is nogal lomp nee geef mij maar de elegantie van een 3 QP

Comment

• Van heel die 3 series vind ik de coupé versie de enige uitvoering die het BMW-logo mag dragen...

R-M

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                              En dan nog direct een serieuze trap Drugs?
                              Kan je 't weer niet verkroppen dat er mensen zijn die een BMW knapper vinden dan een Audi?

Ik persoonlijk vind een A5 knapper qua exterieurlooks dan een '3 coupé, maar ik ga het beoordelingsvermogen of de "smaak" van mensen die hier komen verklaren dat het voor hen andersom is, niet zitten in twijfel trekken. Hou daar nu toch 'es mee op, man.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Kan je 't weer niet verkroppen dat er mensen zijn die een BMW knapper vinden dan een Audi?

Ik persoonlijk vind een A5 knapper qua exterieurlooks dan een '3 coupé, maar ik ga het beoordelingsvermogen of de "smaak" van mensen die hier komen verklaren dat het voor hen andersom is, niet zitten in twijfel trekken. Hou daar nu toch 'es mee op, man.
                                De laatste tijd mag ik hier echt niets meer zeggen, het is al ver gekomen. Is het zo raar dat ik die opmerking maak? Eerst de A5 echt knapper vinden, en plots de 3 Coupé een serieuze trap hoger zetten. Daar stel ik mij vragen bij ja. Maar blijkbaar mag dat niet, laat dit dan in het vervolg in het reglement bijzetten. Het is ver gekomen ..

Ohja, er bestaat een negeerlijst, moet je je niet meer druk maken.

Comment

• Newsflash : er is er maar ene die "continu" 't BMW-Lovers topic aan 't afspeuren is, zo lijkt het wel, op mensen die durven vergelijken met Audi in het nadeel van de vier ringen, om dan die mening aan te vechten. En ik ben verre van de enige die me eraan stoort. Als mensen zich aan mij storen, dan mogen ze mij dat zeggen, en als ze dat doen dan neem ik dat ook op zoals 't moet : 'k hou er rekening mee. Wat gij doet is (herinner je wat er in de CC al is gezegd) op vrij arrogante manier andermans mening in twijfel trekken, ge zegt niet "ik vind van niet" (wat op zich al useless is, gezien een welles-nietes-discussie zo interessant is als een doodgereden mug op 't front van een camion), ge zegt "oh my God meent ge da nu, wat voor 'n idioot zijt gij eigenlijk, ge moet écht drugs genomen hebben om dát te vinden". Niet in zoveel woorden maar 't komt er telkens opnieuw op neer.

Als ge Audi zo denderend vindt (wat uw goed recht is, ik vind dat ook en ik steek dat niet onder stoelen of banken), dan moet ge uw liefde in het Audi-lovers topic gaan betuigen (= een positieve ingesteldheid), en niet uw neus komen ophalen of gaan afbreken in andere lovers-topics (= een negatieve ingesteldheid). Ge zijt zo goed als de enige op 't forum (en er zit hier veel volk) die meer dan regelmatig zonder enige aanleiding uw eigen kar of uw favoriete merk betrekt in een discussie waar uw kar of uw favoriete merk om te beginnen al niet bij te pas kwam, waarbij 't altijd klinkt als "jamaar de mijne is knapper" of "jamaar dien Audi is knapper", en 't spijt me als 't je niet zint, maar mij begint dat alvast te vervelen. En als gij dat interpreteert als "ik mag hier niets meer zeggen", dan is dat uw goed recht.

Concreet : what the hell als die kerel nu zegt dat 'ie de '3 coupé langzaam aan knapper begint te vinden dan een A5, en de Alpina zelfs een serieuze trap hoger zet? Wie zijt gij om dat te gaan betwijfelen of veroordelen met assumpties inzake drugs? Sterke meningen, ik heb er alle begrip voor ('k ben zelf ook een steenezel en gene makkelijke, en mijn mening verkondig ik ook vaak zonder blozen), maar een beetje respect richting anderen mag toch wel. Degustibus et coloribus non disputandum, en voor u voeg ik er ook nog aan toe dat 't niet aan jou is om andermans sanity te beoordelen.

Voor de rest -> no hard feelings.
                                  Last edited by ; 11/09/2008, 01:26.

Comment

• *doet er een schepje bovenop*

Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                                    Eh, gast, check-it, die zit al vast.

RWD hé...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Spillies, ik weet dat ge gaat zeggen "hé gast ik wist dat hoor, waarom denkt ge dat ik ne mrgreen-smiley typete?", maar ik betwijfel of ge 't weldegelijk wist (en if not geen probleem, we leren allemaal bij) : die 'Allrad' die op die coupé z'n koffer staat, slaat op 't feit dat 't een 4WD is.

Comment

• Ja, maar 't is geen quattro, dus het is niet veel beter dan RWD.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                          Ja, maar 't is geen quattro, dus het is niet veel beter dan RWD.
                                          quattro

Op een Alpina en bij uitbreiding zelfs op een niet-SUV BMW zou ik 't eigenlijk nooit moeten hebben. Gelijk quattro dé shit is bij Audi, vind ik de standaard RWD bij BMW (en zeker bij Alpina) dé shit.

Comment

Working...
                                          X