Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Net voor de laatste keer de E39 van mijn pa gezien, eerste keer dat ik het heb bij een auto, maar kvind écht spijtig. Daar zijn we autofreak voor zeker? Hij is nogtans niet zo speciaal (zeker hier opt forum)
was je tevreden van deze wagen ? Viel het verbruik mee ?
Wagen was van mijn pa
Ja, heel content van! Staat nu op 210 000 km, gaat gewoon weg omdat het leuk is na een tijd met iets anders (nieuwers) te rijden.
Verbruik, tja,.. tis maar hoe je rijdt é. Tis veel te leuk om met een benzine eens hoog in toeren te gaan.. Bij ons wast meestal zo'n 13l, valt nog wel wat af te doen bij rustiger rijden)
Net voor de laatste keer de E39 van mijn pa gezien, eerste keer dat ik het heb bij een auto, maar kvind écht spijtig. Daar zijn we autofreak voor zeker? Hij is nogtans niet zo speciaal (zeker hier opt forum)
mijn zus heeft ook zo een 520i ...
misschien geen PK monster maar een zalige bak voor mee te rijden
mijn zus heeft ook zo een 520i ...
misschien geen PK monster maar een zalige bak voor mee te rijden
Idd, vandaag nog wat rondgereden. En ik mocht nog eens rijden omdat hij dan deze week weggaat. En die 6-in-lijn is nog zeer bescheiden bij een een 520i, maar toch
Comment