Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Op welke website kan ik alle soorten BMW velgen terugvinden? Ik weet dat hij bestaat, 'k ben alleen het url-adres vergeten.

Merci!

Comment

• tju, geen schuifdak

benzine

Comment

• laat ik even een hardtop kopen die er volledig niet bij past

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
          tju, geen schuifdak

benzine

ik heb daar altijd spijt van gehad dat ik geen schuifdak heb op mijn E90

VERGETEN ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
            ik heb daar altijd spijt van gehad dat ik geen schuifdak heb op mijn E90

VERGETEN ...
            op mijne volgende komt het er zeker op, staat ondertussen al op mijn voorhoofd getattooeerd dat die verkoper zich ni kan vergissen

"hedde da schuifdak al aangeklikt??????"

als ik mijn voorhoofd frons dan staat er "neuken?"

edith zegt: "beter ni fronsen als je bij die verkoper zit "
            Last edited by ; 20/04/2008, 13:32.

Comment

• tiens, ne 125i naar mijn goesting komt op 43000 euro

tis wel veel geld maar had 'm duurder verwacht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                Op welke website kan ik alle soorten BMW velgen terugvinden? Ik weet dat hij bestaat, 'k ben alleen het url-adres vergeten.

Merci!
                Dat staat bij mijn favorieten op een andere PC, kan ik vanavond pas op

Als je het tegen dan al niet hebt van iemand anders...

Comment

tiens, ne 125i naar mijn goesting komt op 43000 euro

Voor mij zou dat + nog zo'n 5000 € zijn .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                    Op welke website kan ik alle soorten BMW velgen terugvinden? Ik weet dat hij bestaat, 'k ben alleen het url-adres vergeten.

Merci!

Comment

tiens, ne 125i naar mijn goesting komt op 43000 euro

Bom geld voor maar een 1 imo.

Comment

• inderdaad, daar koop je een 320i coupé met redelijk veel opties voor.. het blijft tenslotte maar een 1..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                          Voor mij zou dat + nog zo'n 5000 € zijn .
                          omda gij een navi freak zijt

Comment

• Net voor de laatste keer de E39 van mijn pa gezien, eerste keer dat ik het heb bij een auto, maar kvind écht spijtig. Daar zijn we autofreak voor zeker? Hij is nogtans niet zo speciaal (zeker hier opt forum)

Comment

• was je tevreden van deze wagen ? Viel het verbruik mee ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
                                was je tevreden van deze wagen ? Viel het verbruik mee ?
                                Wagen was van mijn pa

Ja, heel content van! Staat nu op 210 000 km, gaat gewoon weg omdat het leuk is na een tijd met iets anders (nieuwers) te rijden.

Verbruik, tja,.. tis maar hoe je rijdt é. Tis veel te leuk om met een benzine eens hoog in toeren te gaan.. Bij ons wast meestal zo'n 13l, valt nog wel wat af te doen bij rustiger rijden)

Comment

• En wat komt er in de plaats ?

Wij konden ook geen afscheid nemen van de onze, mijn vader bleef er zelfs nog mee rijden als we de X5 al hadden.

Nu hebben we hem nog, ik begin er mee te rijden vanaf de zomer, ik kan al niet meer wachten... E39

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
                                    Net voor de laatste keer de E39 van mijn pa gezien, eerste keer dat ik het heb bij een auto, maar kvind écht spijtig. Daar zijn we autofreak voor zeker? Hij is nogtans niet zo speciaal (zeker hier opt forum)

mijn zus heeft ook zo een 520i ...
                                    misschien geen PK monster maar een zalige bak voor mee te rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Challazer Bekijk Berichten
                                      En wat komt er in de plaats ?

Wij konden ook geen afscheid nemen van de onze, mijn vader bleef er zelfs nog mee rijden als we de X5 al hadden.

Nu hebben we hem nog, ik begin er mee te rijden vanaf de zomer, ik kan al niet meer wachten... E39
                                      Een E60.

Tweedehands, want mijn pa vond het voor hem niet nodig hoger dan een 2(,2) liter te gaan, kben wel blij dant terug een benzine wordt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                        mijn zus heeft ook zo een 520i ...
                                        misschien geen PK monster maar een zalige bak voor mee te rijden
                                        Idd, vandaag nog wat rondgereden. En ik mocht nog eens rijden omdat hij dan deze week weggaat. En die 6-in-lijn is nog zeer bescheiden bij een een 520i, maar toch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
                                          Een E60.

Tweedehands, want mijn pa vond het voor hem niet nodig hoger dan een 2(,2) liter te gaan, kben wel blij dant terug een benzine wordt!
                                          523i ? Zeker fotootje posten als je hem hebt...

Comment

Working...
                                          X