Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• @ Malaise

Mora 1 OF 2. Ik heb eerlijk waar geen weet van welke "mora 1" is en welke "mora 2", maar ik weet ook ni alles van buiten.

Nog mora :

Comment

• En het andere mora ... (zo'n B3s zag ik aan de schleife)

Comment

• Technoviolet =

Vooral op een E39 M5

Comment

• Ik ben opzoek naar een website van een onafhankelijke BMW verdeler in Boom,zat vroeger in Brasschaat.

Kan ook niet meer op de naam ervan komen.

Comment

• Ik heb ook gezien dat de Nederlandse 130i-cup weer naar België komt. De datum is nog onder voorbehoud, maar het zou op zondag 10 augustus 2008 zijn dat de 130i-cup in Zolder aanwezig zal zijn.

Ik ga mij nog eens informeren te Zolder om er een 3de editie van onze AW BMW-meeting te organiseren.
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Comment

• Zeer knap...

Blijkbaar overweeg je dus ook een E60?
                OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                  Zeer knap...

Blijkbaar overweeg je dus ook een E60?
                  ,en liefst iets da snel beschikbaar is.
                  wachten = hel

Comment

• Heb je al eens met beide gereden?

Ik ken perfect het verschil...
                    OO 00 OO

Comment

Heb je al eens met beide gereden?

Ik ken perfect het verschil...
                      Ik zal het is zeggen,ik heb met nog géén één van de twee gereden .

Welke is beter ?
                      Maar een 5 wordt tegen eind 2009/begin 2010 vervangen,dat stoort me wel enorm.

Comment

• Een A5 denk ik dat iets voor u is, daar heb je al mee gereden zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                          Een A5 denk ik dat iets voor u is, daar heb je al mee gereden zeker?
                          jep,Ik ga ook nog eens checken bij Audi. Maar een A5 nieuw is echt overdreven duur.

Comment

• Voorlopig wel nog ja, als je vergelijkt met een 320d. Duits dingetje importeren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                              Voorlopig wel nog ja, als je vergelijkt met een 320d. Duits dingetje importeren?
                              A5 is in Duitsland ook duur ,320d's zijn in Duitsland maar paar 100 € goedkoper dan hier en moet ze ook nog laten omzetten naar 163pk ivm BIV.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten

Ga ik volledig mee akkoord
                                2009 BMW E91 320d
                                2002 BMW E46 M3
                                2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Persoonlijk vind ik zo'n E60 niets voor zo'n jonge gast als u. Ik zou sowieso voor de sportievere E92 kiezen.
                                  OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten

Prachtige combinatie!

Comment

Ik heb ook gezien dat de Nederlandse 130i-cup weer naar België komt. De datum is nog onder voorbehoud, maar het zou op zondag 10 augustus 2008 zijn dat de 130i-cup in Zolder aanwezig zal zijn.

Ik ga mij nog eens informeren te Zolder om er een 3de editie van onze AW BMW-meeting te organiseren.

op 10 augustus is er een meeting van Bimmerboard ook BMWMB ...
                                      en er zijn veel leden van hier met een BMW die daar ook lid zijn ,
                                      gewoon ter info

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                        op 10 augustus is er een meeting van Bimmerboard ook BMWMB ...
                                        en er zijn veel leden van hier met een BMW die daar ook lid zijn ,
                                        gewoon ter info
                                        Link?
                                        OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                                          Ga ik volledig mee akkoord
                                          Ik mis er enkel getinte ruiten op
                                          Is voor de rest zeer goed uitgerust zelfs comforttoegang en teleservices,..,

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                          Persoonlijk vind ik zo'n E60 niets voor zo'n jonge gast als u. Ik zou sowieso voor de sportievere E92 kiezen.
                                          vooroordelen
                                          m'n voorkeur gaat ook naar e92 maar levertijden é

Comment

Working...
                                          X