Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenNen echte vent met een beetje olbaard heeft al snel een zweet gat.
Die 17" die ik gekozen heb staan hem even sportief en klassevol
Nee, die zetelverwarming is als de GSM: voor je het had, had je dit totaal niet nodig, maar eens je het hebt kan je niet meer zonder.
Wij gebruiken het ook zelden, maar als de mogelijkheid zich dan toch eens aanbiedt zijn we echt content dat die optie erop zit, fo sho!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk BerichtenIk voel mij aangesproken.
Nee, die zetelverwarming is als de GSM: voor je het had, had je dit totaal niet nodig, maar eens je het hebt kan je niet meer zonder.
Wij gebruiken het ook zelden, maar als de mogelijkheid zich dan toch eens aanbiedt zijn we echt content dat die optie erop zit, fo sho!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenNen echte vent met een beetje olbaard heeft al snel een zweet gat.
Die 17" die ik gekozen heb staan hem even sportief en klassevolEn toch kan het aangenaam zijn.
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk BerichtenIk voel mij aangesproken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenLijkt saai, maar omdat bijna niemand die kleur nog neemt is hetzeker als die proper staat.
En glasdakje komt er mooi op uit.
cfr Z4 mister proper!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenKnappe 1!
Ik vind het persoonlijk te klassiek, maar zeer mooi om naar te kijken!
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk BerichtenDat M-stuurtje is echt een vereiste sine qua non é!
Vind wel dat het lemon-leder veel te schraal oogt op de CC.
Wel ene must vind ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk BerichtenUsb in is ook een must imo, niets zo gemakkelijk als je muziekje kiezen via de radio/stuurbediening, anders moet je de hele tijd gaan klungelen met de ipod zelf..) om steeds op die iPod te gaan zoeken. Bovendien moeten we de radio veel luider zetten om hetzelfde niveau te hebben. Schrik me de pleuris als je dan overschakelt naar tuner of cd!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenVoila:
Binnen een jaar of twee de haalbaarheid nog eens bekijken...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Hier ook nog eens posten:
Te Koop; voor meer info zie http://www.autoforum.be/showthread.php?t=33125
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk BerichtenDat M-stuurtje is echt een vereiste sine qua non é!
Edit --> Standaard sportstuurtje!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenKnappe E39!
Comment
-
Vind wel dat het lemon-leder veel te schraal oogt op de CC.
Vind ik ook! Irl is het echt...
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenDie van jou ook! Zo goed als die cabrio van Maxime zeker?
Ik vind het persoonlijk te klassiek, maar zeer mooi om naar te kijken!
Idd,en Tom is nog multifunctioneel stuur vergeten.
Wel ene must vind ik.
En inderdaad, multifunctioneel stuur ben ik vergeten bij het vlug heropbouwen van m'n configuratie om de voorbeeldfoto's te kunnen tonen.
Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk BerichtenUsb in is ook een must imo, niets zo gemakkelijk als je muziekje kiezen via de radio/stuurbediening, anders moet je de hele tijd gaan klungelen met de ipod zelf..
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDan kan je die van gTa voor een prijske kopen...
Bovendien ben ik zot van die velgen, en die passen imo iets minder goed met het M-pack. 't Is dus voor mij in het interieur en onderhuids dezelfde, enkel velgen en bumpers iets anders. (en daardoor ook het kleur)
Comment
Comment