Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi TT FWD of AWD ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
    waarom? Is er voor gemaakt.

Aan rustig flaneren heeft die auto én bestuurder niets.
    Ik weet het
    Maar die is in nieuwstaat, ik zou er zelf spijt van hebben om er echt de hele tijd bruut mee over het circuit te razen
    Maar het is wel mogelijk natuurlijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk Berichten
      Kan dit wat zijn/worden als circuit ragger ? Opel Omega 3.0i XE MV6 met LPG tank om nr et circuit te tuffen

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Zou deze wagen dan enkel kunnen gebruiken voor circuit dagjes, dus alle zetels eruit, 2 kuipjes in de plaats, een sportstuurtje en wellicht een KW ophanging ofzo ? Heb vroeger nog met een Omega 2 liter 16v gereden, wat een boot
      Ik snap eigenlijk niet waar je naar toe wilt... eerst open je een topic voor een RS4 te zoeken, en misschien een S4, en nu kom je hier met een Omega van 4000€ af

1) je zegt het zelf: boot
      2) met LPG ben je niets op circuit. De meeste mensen die een wagen op LPG hebben, en willen raggen, schakelen dan even over op naft. En aangezien je enkel wilt gaan raggen...
      3) Liever een TT dan een S4 omwille van de looks. En dit dan?
      4) Dat ding kan no way zo hard door de bocht als een quattro, of een E36 M3 ofzo. Al strip je hem en leg je er hardere dempers onder.
      Als je daar écht hard mee wil gaan, kan je bijvoorbeeld semislicks steken, wat de rest van de wagen jammer genoeg niet aankan, dus dan de rest ook aanpassen. Wordt een kostelijk grapje...
      5) Snel is hij nu ook niet bepaald he

Voor dat budget zou ik nog eerder een E30/E36 325i zoeken, of een 190E 2.3-16

Met uw budget, en puur voor de fun/circuitdagjes, zou ik kijken voor een
      • S2. Snel en efficiënt, en nog een ruim budget over
      • RS2. Nog sneller en efficiënter, circuit-klaar en veel meer waard
      • E36 M3. Idem hierboven, jammer genoeg meer taks.
      • E30 M3. hopen fun, liefhebberswagen, veel waard, iets minder tax maar wel trager in rechte lijn
      • Porsche 968 (CS). Snel, fun, efficiënt, waardevast,...wel weer iets meer taks.
      • Honda S2000. Schitterende motor, knap chassis, veel fun, ook buiten circuit, weinig taks.

Dit zijn ook stuk voor stuk wagens die zich al ruimschoots bewezen hebben op circuit, een omega daarentegen...

edit: ideale circuitbak:

edit2: S2000 toegevoegd
      Last edited by ; 05/09/2007, 18:44.

Comment

Die Omega was maar om te lachen hoor.... of niet ?? Ja toch wel

Die LPG zou ik zeker niet op circuit zelf gebruiken, maar wel op de weg erheen. Voor mij is de Ring bijvoorbeeld 340km rijden enkel... kan je rekenen ?

Ben op mijn zoektoch ook nog deze tegengekomen, binnen het budget:

Meer info: http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=107445877

Staat zo'n E36 M3 standaard circuitklaar of dienen hier ook nog zottigheden aan gewijzigd te worden ? En vooral, hoe rijdt zo'n wagen ? Aanrader of niet de E36 ?

Comment

Knappe wagen !

En fijn dat de verkoper vermeldt dat hij altijd 10W60 gebruikt heeft, dat zal de VANOS ten zeerste geapprecieerd hebben.

't Is nu natuurlijk wel een kar zonder rijhulpsystemen eeey... Gaan = gaaaaaaan.

Dit heeft m'n voorkeur op een S4 B5 (lelijk...) of S2 (Oudi...).

Comment

Die Omega was maar om te lachen hoor.... of niet ?? Ja toch wel

Die LPG zou ik zeker niet op circuit zelf gebruiken, maar wel op de weg erheen. Voor mij is de Ring bijvoorbeeld 340km rijden enkel... kan je rekenen ?

Ben op mijn zoektoch ook nog deze tegengekomen, binnen het budget:

Meer info: http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=107445877

Staat zo'n E36 M3 standaard circuitklaar of dienen hier ook nog zottigheden aan gewijzigd te worden ? En vooral, hoe rijdt zo'n wagen ? Aanrader of niet de E36 ?

AANRADER !!! nee echt, serieus de moeite !

"toerke" van het forum is van kortrijk en heeft ook een E36 M3, misschien kan je hem contacteren voor specifieke vragen
            1963 Land Rover Series IIa
            1994 Mercedes SL320
            2015 Land Rover Discovery SDV6
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Sorry maar geef deze een Wax-It behandeling en die ziet er mooier uit dan die van Toerke

Ik zou zoiets nooit kopen als circuitbak maar hij is er wel uitermate toe geschikt in ervaren handen.

Comment

Ik ga morgen eerst nog naar iets anders gaan kijken, mijn eerste en nog steeds grootste liefde, misschien iets minder circuit bom als zo'n M3, maar mits de juiste afstellingen ook hoooopen pure drive fun... rarararaaa... die BMW zou ik ook wel graag hebben voor erbij, ziet er mij zo'n lekker ding uit (alhoewel de E36 in mijn ogen de minst mooie 3-reeks was)... damn had ik het geld maar voor et rapen Ik hou jullie op de hoogte, want et kriebelt hier serieus

Comment

Ik ga morgen eerst nog naar iets anders gaan kijken, mijn eerste en nog steeds grootste liefde, misschien iets minder circuit bom als zo'n M3, maar mits de juiste afstellingen ook hoooopen pure drive fun... rarararaaa... die BMW zou ik ook wel graag hebben voor erbij, ziet er mij zo'n lekker ding uit (alhoewel de E36 in mijn ogen de minst mooie 3-reeks was)... damn had ik het geld maar voor et rapen Ik hou jullie op de hoogte, want et kriebelt hier serieus

Er is een edit-functie. Je krijgt van mij 5 minuten om ze te gebruiken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten

Er is een edit-functie. Je krijgt van mij 5 minuten om ze te gebruiken.

Tjaaa... smaken verschillen dus wel degelijk E30 of E46 vind ik nu éénmaal knapper... maar de E36 kan er ook nog door hoor haha
                    Last edited by ; 08/09/2007, 17:30.

Comment

Heb eindelijk de knoop doorgehakt en ooo wat ben ik blij

Het is geen BMW geworden, noch Audi !

Maar een lekkere 964 in navolging van mijn 930, dit wordt FUN

Enkel de "RS" vermelding op de motorkap moet eraf uiteraard, weet niet goed waarom ze dat erop gezet hebben...

Ik ga dan wel even een topic openen in "mijn wagen" als ik hem effectief thuis heb... nu nog even wachten op de keuring pfff

Lekker hé ? Voel me precies terug een klein kind die voor het eerst bij Sinterklaas op bezoek is geweest...

Comment

Proficiat maar wederom te goed om als circuitkar te gebruiken

Comment

LEKKER DING MAAT!

Proficiat, 964

Oranje pinkers en klaar!

Veel plezier ermee.

Comment

knappe 964!!
                            Ga je sowiezo veel plezier mee hebben!

Comment

Niks oranje pinkers ! Laat die witte er maar mooi op steken...

Knappe 964 !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                                Proficiat maar wederom te goed om als circuitkar te gebruiken
                                Te goed ? Niks van Kga er natuurlijk geen helse toeren mee uithalen, maar "rondjes draaien" zal ie doen... en altijd met een brede smile achter et stuur En ook naast het circuit is het een droom om mee te gaan toeren, 16 jaar oud en nog steeds geliefd door menig autoliefhebber + ben ook lid van Porsche club in Tielt, ben zelfs hun webmaster, dus ergens wel een beetje normaal dat het terug een Porsche is geworden.

Juist nog een alcantara Sparcostuurtje erin, goeie remplakketten en -olie en misschien met de tijd:

1. regelbare Bilstein ophanging (sport of race)
                                2. veerpootbrug en stabistang
                                3. sper 40% (origineel Porsche)
                                4. upgrade van de remmen (misschien niet nodig zelfs)
                                5. als we heel zot willen doen: RS koppeling en single mass vliegwiel

Nog genoeg om mee te spelen en van te dromen dus... maar ben al HEEL BLIJ met de basis nu
                                Last edited by ; 10/09/2007, 11:50.

Comment

Heel mooi! Veel plezier er mee.

Comment

daar zou ik geen rondje ring mee doen in de regen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichten
                                      Dat ben ik ook zeker niet van plan Het gedacht alleen al brrrr....

Comment

proficiat... ik denk dat je hier zeker de juiste keuze hebt gemaakt, rationeel en emotioneel

Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichten
                                        bullshit

+ YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Working...
                                        X