Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S5 vs. BMW 335i

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
    Moet je de S5 eigenlijk niet vergelijken met de nieuwe M3 ?

Dan hebben ze alle2 een V8.
    dan kies ik resoluut voor de M3

voila nu heb ik toch gestemd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
      Moet je de S5 eigenlijk niet vergelijken met de nieuwe M3 ?

Dan hebben ze alle2 een V8.
      De RS4 zal vergeleken worden met de M3

Comment

Ja, dat denk ik ook.

De S5 zou eigenlijk 't best van al vergeleken worden (zoals enkelen hier al aanhaalden) met de Alpina B3s biturbo. Maar als we bij 't standaardgamma van BMW blijven is eigenlijk enkel de 335i een concurrent.

De M3 is duidelijk een trap te hoog voor de S5, en ik vermoed eveneens dat dus de evt. komende RS5 de handschoen tegen de M3 zal opnemen.

Ik wou in deze poll hier eigenlijk ook nog de CLK 500 opnemen, had 'k beter gedaan. Polletje tussen de Alpina B3s biturbo Coupé (enkel verkrijgbaar met automaat), de Audi S5 (waarin we uitgaan van 'n model met automaat), de BMW 335i Coupé (met automaat) en de Mercedes-Benz CLK 500?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten

Idd
          LOL

aja, ik zet men joker in, 'k weet het niet

Comment

Zonder twijfelen de 335i !

Grootste reden: RWD. Dat er geen sper opsta is wel spijtig... maar hey... Voor de prijs van die S5 heb ik makkelijk een 335i met sper.

Ik wil echt geen afbreuk doen op die wondermooie S5. Het is een magnifieke kar!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              Ja, dat denk ik ook.

De S5 zou eigenlijk 't best van al vergeleken worden (zoals enkelen hier al aanhaalden) met de Alpina B3s biturbo. Maar als we bij 't standaardgamma van BMW blijven is eigenlijk enkel de 335i een concurrent.

De M3 is duidelijk een trap te hoog voor de S5, en ik vermoed eveneens dat dus de evt. komende RS5 de handschoen tegen de M3 zal opnemen.

Ik wou in deze poll hier eigenlijk ook nog de CLK 500 opnemen, had 'k beter gedaan. Polletje tussen de Alpina B3s biturbo Coupé (enkel verkrijgbaar met automaat), de Audi S5 (waarin we uitgaan van 'n model met automaat), de BMW 335i Coupé (met automaat) en de Mercedes-Benz CLK 500?
              Graag

S5 vind ik echt lelijk. (welke idioot heeft die leds vooraan ingestoken ) en de 335i zegt me ook niet veel eerlijk gezegd.

Maar als ik toch moet kiezen, de 335i dan maar. En met het geld dat ik bespaar zoek ik dan wel een uitlaat die wél mooi klinkt

Comment

BMW voor vele redenen: prijs, design, verbruik, RWD
                Die leds op de S5 vind ik gewoon afschuwelijk!
                Is het interieur van A5 hetzelfde als een A6? lijkt erop in ieder geval...
                Ik ben zeer teleurgesteld van de audi interieurs. ik hoor constant: audi interieur is de top qua afwerking, kwaliteit en design...
                Onlangs in een A6 geweest: keuze materiaal vind in onder het niveau van een 3 serie. Design vond ik echt niet mooi en dan die knoppen! overal knoppen en nog knoppen. Ik moet wel toegeven A5 is mooiste audi tot nu toe (alhoewel ik de TT nog mooier vind)
                Geef mij maar een 335i met idrive!

Comment

Voor mij dan toch de 335i met het M-sportpack.. omwille van de looks. Maar het is dan wel een nipte overwinning voor de E92. Mocht het de M3 zijn dan was de keuze snel gemaakt; de M3 is gewoon een legende. De S5 nog lang niet.
                  sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                    de M3 is gewoon een legende. De S5 nog lang niet.
                    De nieuwe M3 ook nog niet, dat is een johnnybak

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                      (..) de M3 is gewoon een legende. De S5 nog lang niet.
                      Ik nomineer dit voor understatement van het jaar

Vorige week had ik nog nooit gehoord van een S5 !

Comment

S5. Ik vind hem gewoon veel knapper.

Gezien t feit dat de 335i hier geen Mpack heeft, kies ik voor de S5.

Comment

S5 mooier en sjiekere moteur

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
                            S5 mooier en sjiekere moteur
                            ge weet toch dat ge met die uitspraak uw vervoer naar het 5de BMW treffen in Zolder die doorgaat in 2011 in mijn E92 M3 verkeken hebt arnev ?

Comment

Als ik het zelf moet betalen => 335i
                              1963 Land Rover Series IIa
                              1994 Mercedes SL320
                              2015 Land Rover Discovery SDV6
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                Gezien t feit dat de 335i hier geen Mpack heeft, kies ik voor de S5.
                                335i heeft hier wel 'n M Pack.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BBMMWW Bekijk Berichten
                                  Die leds op de S5 vind ik gewoon afschuwelijk!
                                  Das net hetgene wat die S5 samen met zijn sexy lijn zoooo aantrekkelijk maakt.

Is het interieur van A5 hetzelfde als een A6? lijkt erop in ieder geval...
                                  Ik ben zeer teleurgesteld van de audi interieurs. ik hoor constant: audi interieur is de top qua afwerking, kwaliteit en design...
                                  Onlangs in een A6 geweest: keuze materiaal vind in onder het niveau van een 3 serie. Design vond ik echt niet mooi en dan die knoppen! overal knoppen en nog knoppen.
                                  Ik spreek uit ervaring, ik rij met een A3 S-Line en mijn vader met een nieuwe 320d met da performance pack. Ik vind mijn A3 stukken mooier afgewerkt dan mijn altie zijn beemer. Het ziet er zo sobertjes uit. En vooral, bij hem als je rijdt zit er vanalles aan da interieur te reutellen en te kraken. Aan mijn A3 hoor je niks of tis mijn kleingeld in de assenbak.

Ik moet wel toegeven A5 is mooiste audi tot nu toe.
                                  TOch iets waar ik u gelijk in geef!

Geef mij maar een 335i met idrive!
                                  Tgoh die Idrive vind ik een klucht om in te geven. Et duurt een kwartier eer ge uw navigatie ebt ingegeven. Leve de Mio

Groeten
                                  Michiel

PS Voor wie het nog nie door had... Ik kies dus ook voor de S5.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    335i heeft hier wel 'n M Pack.
                                    Ah oke, moet er over gelezen hebben dan.

Pff hard one.

Misschien toch maar de 335i dan.

Comment

335i, zalige bak. vind het design van de S5 nou niet echt bepaald mooi te noemen

Comment

Met M-pack?

335i !

Comment

quattro en V8 zijn de voordelen van de S5, die dan maar... ook al is het niet echt mijn type wagen. En vooral voor de sound, want een 335 klinkt slecht.

Comment

Working...
                                          X