Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S5 vs. BMW 335i

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vind je?

Ik vind de V10 in de M5 slecht klinken. Zo'n sportuitlaat maakt het alleen maar erger.

De V10 in de Audi S8 klinkt beter, maar het is nog niet wat het moet zijn.

In de Gallardo is het al veel beter, en het neusje van de zalm voor mij blijft de V10 in de Carrera GT...
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
      Vind je?

Ik vind de V10 in de M5 slecht klinken. Zo'n sportuitlaat maakt het alleen maar erger.

In de Gallardo is het al veel beter, en het neusje van de zalm voor mij blijft de V10 in de Carrera GT...
      In vergelijking met de standaard M5 vind ik dat écht goed klinken ja

Het is ook nog altijd mijn ding niet, maar gewoon pakken beter dan standaard.

De CGT vind ik net iets te stofzuigerachtig.
      Nee, de enige goedklinkende V10's vind ik in de Gallardo en in de Viper

Voor de rest graag een 5.5 liter drukgevoedde gorgelende V8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
        Ooit al eens een M5 met een Meisterschaft-uitlaat gehoord? Klinkt werkelijk pakken beter dan stock. Ze wordt dan wel zéér luid, bijna zo luid dat je het typische M-induction geluid niet meer hoort.
        Ja, op internet. En de sound en het volume van een uitlaat kan je nu een maal NOOIT tegoei beoordelen, tenzij live.

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
        Ik zal eens een filmpje zoeken..
        Niet nodig, 'k heb ze gezien. En de M5 met zo'n ding klinkt als een ordinaire ouwe sjonnie 4-pitter V-Tec Honda met open uitlaat.

V10 = qua sound overduidelijk <<<<<<< V8 & V12

(zelfs de Lambo V10, de enige echt knap klinkende V10 naar mijn mening, klinkt zo knap niet als z'n broertjes met 8 of 12 cilinders)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
          Vind je?

Ik volg je compleet.

Ik was eventjes de Carrera GT vergeten in m'n vorige post. Die vind ik knap klinken, de Gallardo al wat minder, al de rest helemaal niet (V10 Audi, V10 BMW, V10 Dodge, ...).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Ik volg je compleet.

Ik was eventjes de Carrera GT vergeten in m'n vorige post. Die vind ik knap klinken, de Gallardo al wat minder, al de rest helemaal niet (V10 Audi, V10 BMW, V10 Dodge, ...).
            En de V10 TDI van VW?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Vrachtwagens doen niet mee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                En de V10 TDI van VW?
                Ge kunt toch éérlijk niet menen dat dat mooi klinkt? Zo'n tractor, zeg.

Comment

Ge kunt toch éérlijk niet menen dat dat mooi klinkt? Zo'n tractor, zeg.

Het klinkt niet als muziek in de oren, dat wel, maar ik vind het een stoer geluid hebben.

En dat is GEEN tractor, het rijdt beter dan dat!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• I know, vooral 't koppel is impressionant. De eerste keren dat 'k zo'n ding kon trappen, schrok ik ook wel effe van de grunt die in zo'n 5-liter blok huist.

Comment

Ja, op internet. En de sound en het volume van een uitlaat kan je nu een maal NOOIT tegoei beoordelen, tenzij live.

Niet nodig, 'k heb ze gezien. En de M5 met zo'n ding klinkt als een ordinaire ouwe sjonnie 4-pitter V-Tec Honda met open uitlaat.

V10 = qua sound overduidelijk <<<<<<< V8 & V12

(zelfs de Lambo V10, de enige echt knap klinkende V10 naar mijn mening, klinkt zo knap niet als z'n broertjes met 8 of 12 cilinders)

Leuke discussie, en persoonlijk hoor ik ook liever een V8 of een V12.

Maar een Carrera GT V10 of Gallardo V10 klinken werkelijk fantastisch.

Bon ja, ik ga het hierbij laten. Anders wijken we iets te veel af.

Comment

• S5, zonder twijfel

trouwens, in de meerprijs van de S5 tov. de 335i zit ook heel wat extra uitrusting.

Comment

• ik vind de Audi een zeer mooie (en waarschijnlijk ook heel goede) wagen,maar de ingetogen looks van de BMW zijn toch nog dat tikkeltje meer: de BMW

Comment

• tgoh niet zo makkellijke keuze. Maar aangezien we in belgie leven de 335i. de 335i is toch ongeveer even snel/geen voelbaar verschil. Maar qua taks ligt die echt veel lager in belgie + prijs van S5 is hoger..

Comment

• 100% zeker de S5. Prachtig gewoon, die lijnen.

Comment

Working...
                              X