Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S5 vs. BMW 335i

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Idd! Hoedje af!

Comment

• De C 500 is toch de snelste niet? Toch in de 30 pk meer dan de S5 en 82 meer dan de 335i (op papier dan).

Comment

• Zal hem straks ook eens gaan halen zie.

Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
          Last edited by Moeftie; 02/11/2007, 14:24.
          Hyundai Tucson 1.6GDI (2016)
          Citroen C3 visiodrive 1.4i (2010)

Comment

• Doe maar de S5!

Heb met de 335i gereden en hij is zeker snel maar weing sensationeel.

Verder heeft audi toch echt een mooier interieur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichten
              De audi is gewoon een kopie van de bmw met daarop de snuit van eender welke andere audi geplakt.

De bmw is ook niet echt m'n ding maar geef me toch maar die dan.
              LOL? :s

Comment

• voor mij de BMW op voorwaarde dat er een M-pack op mag!

Comment

• Voor mij de S5 in een donker kleurtje graag

Comment

• Ik vind dit geen 100% eerlijke vergelijking, beter de 335i tegen een gewone A5 gezet met een 3.2l

Nuja, ik ga sowieso voor de BMW. De Audi vind ik iets te zakelijk.

Comment

• Zeer moeilijke keuze, maar uiteindelijk ga ik voor een S5.

Toch nét iets beter qua exclusiviteit en looks.

Hoewel de bi-turbo straight-six uit de BMW géniaal is, kan hij toch nog niet op tegen een Audi V8. Klimt verbazend zacht in de toeren, gaat gemakkelijk over de 7000 rpm. Fuel cut-off moet ergens rond de 7500 rpm zijn. Vrij hoog voor een V8.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV Bekijk Berichten
                        Ik vind dit geen 100% eerlijke vergelijking, beter de 335i tegen een gewone A5 gezet met een 3.2l

Nuja, ik ga sowieso voor de BMW. De Audi vind ik iets te zakelijk.
                        vind ik niet, de 335i en de S5 leunen het best bij elkaar aan van prestaties.

En die nieuwe M3 is dan concurrent van de toekomstige audi RS5...

Als je een bmw tegen de Audi A5 3.2i wilt zetten, dan past een 330i daar het best bij.

Mijn mening toch

Comment

• Kan zijn hoor, ik heb nu ook niet meteen de prestaties enzo vergeleken. Alleen op het eerst gezicht zie je: sportversie van de Audi vs. topversie van de BMW. Dan toch beter sportversies met elkaar vergelijken, of de topversies?

Tenzij je natuurlijk stelt dat de S5 een eerder gematigde sportwagen is terwijl de 335i uit zichzelf al een sportieve wagen is, en met M-kit ook wel een gematigde sportwagen te noemen.

Either way, ik denk niet dat de één echt 'beter' is dan de andere. Het hangt er gewoon van af welk merk je het leukst vindt denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV Bekijk Berichten
                            Kan zijn hoor, ik heb nu ook niet meteen de prestaties enzo vergeleken. Alleen op het eerst gezicht zie je: sportversie van de Audi vs. topversie van de BMW. Dan toch beter sportversies met elkaar vergelijken, of de topversies?

Tenzij je natuurlijk stelt dat de S5 een eerder gematigde sportwagen is terwijl de 335i uit zichzelf al een sportieve wagen is, en met M-kit ook wel een gematigde sportwagen te noemen.

Either way, ik denk niet dat de één echt 'beter' is dan de andere. Het hangt er gewoon van af welk merk je het leukst vindt denk ik.
                            Idd

de 335i en de S5 zijn alletwee 'gematigd'

En de M3 en de (toekomstige) RS5 zijn de topmodellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              'k Vind de Audi S V10 ook mooier klinken dan de BMW M V10, hoor. Ik heb 't persoonlijk niet zo op dat hees metaalachtig geschreeuw, waar trouwens ook de Audi S V10 "last" van heeft. Zal wel aan de bouwaard liggen.

Geef mij maar 'n Alpina- of AMG-V8-gebrabbel & -gedonder. Of de sound van de B7 RS4...

Ooit al eens een M5 met een Meisterschaft-uitlaat gehoord? Klinkt werkelijk pakken beter dan stock. Ze wordt dan wel zéér luid, bijna zo luid dat je het typische M-induction geluid niet meer hoort.

Ik zal eens een filmpje zoeken..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                Ooit al eens een M5 met een Meisterschaft-uitlaat gehoord? Klinkt werkelijk pakken beter dan stock. Ze wordt dan wel zéér luid, bijna zo luid dat je het typische M-induction geluid niet meer hoort.

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten

Dit zou je al een goed beeld geven:

Comment

• Wow Nemo, dat was snel!

Comment

• De A5 3.2 is vergelijkbaar met de 330i
                                      De 335i positioneert zich tussen een A5 3.2 en een S5 in
                                      De S5 positioneert zich dan weer tussen de 335i en de M3
                                      Hoogstwaarschijnlijk zal de RS5 zich boven de M3 positioneren, waardoor BMW weer verplicht zal zijn een M3 CSL uit brengen om terug aan de top staan...
                                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Een voordeel van de S5 tov de 335i is wel dat deze zich door het 'S'-logo zich distantieert van de andere Audi's A5.
                                        De 335i is minder opvallend en ook minder exclusief dan de S5. Anderen zullen het dan weer op prijs stellen dat de BMW 335i een wolf in schapevacht is.

De M-versies van BMW zijn dan ook weer opvallender dan de S-versies van Audi die eleganter zijn.
                                        Om die rede kiezen jonny's voor BMW's met M-addenda en stijlvolle mannen voor Audi's met 'S'-addenda...
                                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ok, dat klinkt goed

Comment

Working...
                                          X