Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S5 vs. BMW 335i

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Toch de 335i, cleanere looks en kost beduidend minder in aanschaf en de rest.

Bij de keuze RS5 (die komt er wel denk ik) M3 (alletwee V zou ik wellicht wel de Audi kiezen.

Comment

BMW: goedkoper + liefde voor het merk en wss leuker om mee te rijden.

Comment

Makkelijk, de S5 ligt me niet zo dus ga ik voor de 335i.

Die ledjes in de S5, walgelijk degoutant. Heeft in mijn ogen iets opdringerigs van opzijopzijopzij...

Een Alpina B3 is nog leuker denk ik

Comment

Zoals ze hier zijn voorgesteld zitten er op beide wagens een boel opties die ik echt niet hoef en de prijs dus wel drukken.

Zo komt mijn Audi S5 (adhv de prijzen die gTa toont) op 59.065€

Zelfs aan die lagere prijs ga ik voor de 335i.

Die ziet er gewoon te zalig uit, de Audi ook maar iets opdringerig. Qua afwerking neig ik dan weer naar Audi.

Maar toch de BMW voor mij.

Comment

Goh echt moelijke keuze... omwille van het takssysteem in ons Belgenlandje is de BMW interessanter...

Qua motor zijn ze beiden een knap staaltje techniek. De V8 is uiteraard .

Qua design heb ik een voorkeur voor de A5.

De doorslag is 'quattro' voor mij. Ik ben zo'n fan van dit systeem
            Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
            VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105

Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992

Comment

BMW is mooier

goedkoper

beter uitgerust

lichter en dus even krachtig....

keuze is simpel

Comment

zeer moeilijke keuze!

Ik vind de Audi knapper, het geluid van een 6-in-lijn kan nog steeds niet op tegen een V8, volgens mij is de S5 ook comfortabeler en de Audi-afwerking is .

Daar tegenover staan dan weer het feit dat de BMW waarschijnlijk meer "fun" levert en natuurlijk de kanjer van een meerprijs van de S5.

Toch kies ik de Audi.

Comment

Audi S5!

Zeer knappe lijn (mits mooie velg), schitterende afwerking/interieursfeer, V8, 40-60 Quattro,...

Enkel jammer dat er nog geen automaat beschikbaar is.

Comment

ik heb de nieuwe A5 nog niet gezien in het echt dus kan en wil ik nog niet stemmen

Comment

De audi is gewoon een kopie van de bmw met daarop de snuit van eender welke andere audi geplakt.

De bmw is ook niet echt m'n ding maar geef me toch maar die dan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichten
                        De audi is gewoon een kopie van de bmw met daarop de snuit van eender welke andere audi geplakt.
                        hoezo een kopie?
                        De gelijkenissen zijn toch maar miniem vind ik!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichten
                          PEARLE PEARLE....
                          Pearle Opticiens heeft voor iedereen de juiste zichtoplossing. Van trendy merken en monturen tot het voordelige huismerk. Bekijk al onze oplossingen online.
                          Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
                          VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105

Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992

Comment

Zeker de S5 maar ik zou wel minder geld aan de opties besteden. Dan valt het prijs verschil nog goed mee.

Comment

@gta je probeert steeds toch een soort van objectieve afweging te maken, maar punt is: een auto kies je toch vooral met je hart... en zo moet (ook?) ik toegeven dat ik BMW liefhebber ben; en dus een audi hoe goed ook en zelfs al heeft hij quattro met voordeel aan de achterwielen...
                              Enfin vind gewoon de poep niet mooi en die gewelfde lijn geforceerd, dan liever de puurdere 3 coupé (in t donkerblauw met chroom )

Punt is; objectiviteit is leuk, maar het hart blijft er altijd tussenkruipen...

Comment

mijn goesting naar Audi is een beetje over tegenwoordig, ik vind de S5 wel een knappe auto maar toch ben ik eerder geneigd naar de 335i en dan meer bepaald de nieuwe Alpina B3 (als ik dan toch in de markt ben en geld genoeg heb voor een S5 )

Comment

Ik heb de audi A5 weliswaar al enkele malen zijn rondrijden en net als andere audi's ben ik hem al snel beu. Iedereen heeft ook over het gebrek aan kwaliteit binnenin de BMW maar naar gevoel vind ik audi noch mercedes beter. Qua esthetiek kies ik volluit voor BMW.

Als ik de motorisatie vergelijk begin ik sterk te twijfelen. Ik ben verlekkerd op V8 motoren en kan dus eigenlijk niet anders dan audi kiezen. Zou dringend eens met een 6 in lijn biturbo moeten rijden om echt te vergelijk maar ik hou het op de audi.

Naar rijgedrag toe durf ik terug de BMW bovenaan plaatsen. Ik heb het voorrecht regelmatig met een S3 quattro te mogen rijden en dit is precies als over rails rijden. Efficient dat zeker maar minder fun.

De slotsom doet mij toch de 335i kiezen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk Berichten
                                    Audi S5!

Enkel jammer dat er nog geen automaat beschikbaar is.
                                    Inderdaad, zeer jammer.

Ook de 3.0 TDI is nog niet in automaat te krijgen.

Het zijn beide inderdaad schitterende wagens.

Als ik hier mag kiezen, zonder te moeten kijken naar budget, kies ik zonder enige twijfel kiezen voor de S5. Deze wagen is gewoon een stuk exlusiever dan de BMW, al was het maar door z'n meerwaarde tov de gewone A5's en z'n V8 onder de kap.

Dat deze A5 een stuk exclusiever is dan de 335i merk je dus aan het prijskaartje. Met dit prijskaartje zweeft de S5 tussen een 335i en een M3...

Als ik dan toch zoveel aan een wagen zou geven, dan zou ik voor de M3 gaan. Dan heb je onmiddellijk het neusje van de zalm. Ook vermoed ik dat de M3 een hogere restwaarde zal hebben dan de S5 na bijvoorbeeld 3 jaar. Om die rede zou ik dus wat langer sparen voor de M3.

Maar goed... in deze poll kies ik resoluut voor de S5
                                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

De 335i voor mij, de Audi is zeker niet lelijk maar het front vind ik nogal redelijk afgekookt *gaap*

Comment

De S5 voor mij , een stuk mooier dan de 335i en een V8 onder de kap meer moet dit niet zijn
                                        - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                                        - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

Moet je de S5 eigenlijk niet vergelijken met de nieuwe M3 ?

Dan hebben ze alle2 een V8.

Comment

Working...
                                          X