Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voorlopig rijbewijs: L hangen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik hang ze er altijd op, dan ik meer op mijn gemak rijden omdat ik weet dat ik in orde ben...

En als ze zonder reden agresief worden door die L word ik zelf agresief. Zoals onlangs deed ik een maneuver en dat ging redelijk traag en de persoon achter mij toeterde, hoewel ik verdonkerde ruiten heb is de L duidelijk te zien. Ik ben dan maar rap vertrokken en aan de lichten 500 verder blijven staan als het groen werd. Hij durfde al niet meer claxoneren, hij heeft mij ook niet meer voorbijgestoken.

Comment

lap, nog geen rijbewijs en al meedoen met de andere kindjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        lap, nog geen rijbewijs en al meedoen met de andere kindjes

Haha. Waarom niet...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk Berichten
          Ik hang ze er altijd op, dan ik meer op mijn gemak rijden omdat ik weet dat ik in orde ben...

En als ze zonder reden agresief worden door die L word ik zelf agresief. Zoals onlangs deed ik een maneuver en dat ging redelijk traag en de persoon achter mij toeterde, hoewel ik verdonkerde ruiten heb is de L duidelijk te zien. Ik ben dan maar rap vertrokken en aan de lichten 500 verder blijven staan als het groen werd. Hij durfde al niet meer claxoneren, hij heeft mij ook niet meer voorbijgestoken.
          Rambo
          American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maaher Bekijk Berichten
            Rambo
            Nee ik ben totaal geen rambo maar ik was op mijn gemak mijn maneuver aan het uitvoeren en die begint een paar keer te claxoneren terwijl de L duidelijk zichtbaar was. Een beetje geduld mag wel

Comment

Bij ons heeft de L er heel lang opgehangen gezien mijn oudste broer al jaren voor zijn rijbewijs aan't gaan is.
              De spiegel was wel een ramp. Da nappensyteem trekt dan ook op nix.
              We hadden er twee waarvan ene kapot gevallen. Dus wat de spiegel betreft was ik meestal niet in orde.

Beste manier om uw L te laten hangen is ze op de ruit te plakken

Comment

Wat lees ik hier allemaal van die zogezegde spiegels, heb ik nog nooit van gehoord..

Comment

Wat lees ik hier allemaal van die zogezegde spiegels, heb ik nog nooit van gehoord..

Ik ook niet, tot eergisteren.

Mijn moeder haar baas zijn dochter leert rijden, de L hangt er maar toch zijn ze op een gegeven moment tegen gehouden door de politie op de autostrade met de vraag waar de 2de binnenspiegel was (na onderzoek papieren)

Blijkbaar moet je dus (in het geval je zonder rijschool leert althans) een 2de binnenspiegel bevestigen...

Comment

Spiegel + L Ik had enkel die extra spiegel, moest van mijn moeder

En wat is dat allemaal met die zuignappen die niet blijven plakken? Tuf er eens in en druk ze stevig op de ruit!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                      Spiegel + L

En wat is dat allemaal met die zuignappen die niet blijven plakken? Tuf er eens in en druk ze stevig op de ruit!

Mijn L hechtte zich gewoon vast aan de ruit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
                        Mijn L hechtte zich gewoon vast aan de ruit
                        Idd ik heb zo'n electrostatische.

Over die spiegel, ja pech de rijschool heeft mij daar nooit iets van gezegt...En mijn ouders weten daar ook niks van. Ik ga dat er niet meer ophangen. Heeft dat meisje een boete gekregen mercedesrulzz?

Comment

Over die spiegel, ja pech de rijschool heeft mij daar nooit iets van gezegt...En mijn ouders weten daar ook niks van.
                          Het staat nochtans in je papieren

Comment

Idd ik heb zo'n electrostatische.

Over die spiegel, ja pech de rijschool heeft mij daar nooit iets van gezegt...En mijn ouders weten daar ook niks van. Ik ga dat er niet meer ophangen. Heeft dat meisje een boete gekregen mercedesrulzz?

Neen een waarschuwing (mogelijke relaties???), de kans dat ze je daarvoor stoppen is denk ik ook klein...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                              Het staat nochtans in je papieren
                              Welke papieren? De papieren die ik kreeg toen ik slaagde voor mijn theorie?

Comment

Welke papieren? De papieren die ik kreeg toen ik slaagde voor mijn theorie?
                                Yup, oa

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                  Yup, oa
                                  Ik zal er eens in kijken...

Comment

Mijn L is altijd blijven hangen maar een extra spiegel had ik niet hoor. Had toch niet veel nut je ziet nu al nauwelijks iets dus...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
                                      Mijn L is altijd blijven hangen maar een extra spiegel had ik niet hoor. Had toch niet veel nut je ziet nu al nauwelijks iets dus...
                                      Jij niet maar de begeleider wel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
                                        Jij niet maar de begeleider wel
                                        Ah maar ik heb het op 3 maanden gedaan vandaar waarschijnlek.

Ik heb met de Partner leren rijden dus een extra spiegel ging echt niet helpen hoor, ik heb het op de buitenspiegels moeten doen.

Comment

• partner zonder achterruit ?

Comment

Working...
                                          X