Oorspronkelijk geplaatst door Spillies
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MINI houden of nieuwe S40 kopen?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk BerichtenIk vind het logisch dat zwaardere motoren zwaarder belast worden, maar ja wie ben ik.
De fiscale pk's worden berekend op basis van het gewicht van de wagen + de motorinhoud van de wagen. Nergens staan onze autotaksen in relatie tot het effectieve milieuonvriendelijke karakter van onze auto's.
Dit wilt zeggen dat een 320d, een erg zuinige wagen voor zijn klasse, zwaarder belast wordt dan een A4 2.0tdi, die 40 pk minder vermogen afgeeft en meer verbruikt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk BerichtenVoor 20k heb je een nieuwe best goed uitgeruste Dooper, de extra's die je achteraf hebt geplaatst zijn geen meerwaarde voor de gewone koper.
Probeer mijn Dooper eens te configureren en als je onder de 24000 Euro uitkomt, proficiat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenZwaardere motoren? Waarom?
De fiscale pk's worden berekend op basis van het gewicht van de wagen + de motorinhoud van de wagen. Nergens staan onze autotaksen in relatie tot het effectieve milieuonvriendelijke karakter van onze auto's.
Dit wilt zeggen dat een 320d, een erg zuinige wagen voor zijn klasse, zwaarder belast wordt dan een A4 2.0tdi, die 40 pk minder vermogen afgeeft en meer verbruikt.
En begin nu niet van c02 uitstoot is niet belangrijk en er zijn meer schadelijke stoffen voor het milieu, in België wordt daar nu eenmaal naar gekeken hoe lager de c02 uitstoot hoe beter voor je portemonnee.
Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk BerichtenBuiten de verlaging is er geen enkele verandering aan de Dooper gebeurd ( het jcwpakket stond op de aankoopfactuur ).
Probeer mijn Dooper eens te configureren en als je onder de 24000 Euro uitkomt, proficiat.
Comment
-
1. Je gaat nooit 22.000 euro krijgen voor je Mini
2. Volvo S40 heeft zeer weinig beenruimte achter
3. Op van de Eco modellen mag je de velgen niet veranderen (In het bedrijf hebben we al een proces lopen daarvoor)
Dus berg je idee maar op.2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Caractere Bekijk Berichten1. Je gaat nooit 22.000 euro krijgen voor je Mini
2. Volvo S40 heeft zeer weinig beenruimte achter
3. Op van de Eco modellen mag je de velgen niet veranderen (In het bedrijf hebben we al een proces lopen daarvoor)
Dus berg je idee maar op.
2. De Volvo s40 is voldoende beenruimte achter ( veeeel meer dan de MINI )
3. De verkoper zei dat er 16" Ecovelgen opstaan, die zou ik er laten opstaan ( 15" vind ik te klein, 16" is goed genoeg ).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Caractere Bekijk Berichten3. Op van de Eco modellen mag je de velgen niet veranderen (In het bedrijf hebben we al een proces lopen daarvoor)
Dus berg je idee maar op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk Berichten1. Ik moet geen 22000 Euro hebben van de MINI
2. De Volvo s40 is voldoende beenruimte achter ( veeeel meer dan de MINI )
3. De verkoper zei dat er 16" Ecovelgen opstaan, die zou ik er laten opstaan ( 15" vind ik te klein, 16" is goed genoeg ).
2. In de Volvo kunnen twee volwassenen van 1m80 nit achter elkaar zitten
3. Ik begrijp niet dat je eerst een fantastische mini configureert en daarna kan leven met een eco model met dergelijke lelijke velgen.
Nu ja, tis jij die het moet weten hé, maar ik gok op nee ..2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenReden??2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenZwaardere motoren? Waarom?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Caractere Bekijk BerichtenHet verbruik en de lage uitstoot zijn net gerealiseerd door de gewichtsbesparing en lage rolweerstand vand e banden. Dus mag je die niet veranderen. Het is zelfs zo extreem dat op bepaalde van die modellen een trekhaak niet is toegestaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenWaar heb je dat gelezen?
En waar haal je dat vandaan?
Daar slaagt wooter wel even dik de bal mis.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk BerichtenDito hier.
Daar slaagt wooter wel even dik de bal mis.
Als we maar kunnen Audi-bashen he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenEn wie heeft dan een proces ingespannen?2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Caractere Bekijk BerichtenAuto is van de baan gehaald door de politie en moest verplicht naar de keuring waar die is afgekeurd.
Dat zou ik wel heel straf vinden.
Comment
-
Volvo1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Caractere Bekijk BerichtenAuto is van de baan gehaald door de politie en moest verplicht naar de keuring waar die is afgekeurd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenOmdat de velg-/bandenmaat niet overeen kwam met het PvG?2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Caractere Bekijk BerichtenIn eerste instantie voor de trekhaak, derna kwamen de wielen erbij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenHet is pure marketing, niet meer niet minder. Inspelen op ons geweten
Deze discussie over CO2/global warming/autos is al zoveel gevoerd.. het feit dat jij er zo hard op ingaat bevestigt mijn punt alleen maar. Lees dit eens met een nuchtere ingesteldheid.
En neen ik betaal niet graag veel aan de pomp
Comment
Comment