Ik denk dat Volvo niet beter of slechter is dan een ander automerk. Een auto kapotrijden kan iedereen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MINI houden of nieuwe S40 kopen?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk BerichtenIk denk dat Volvo niet beter of slechter is dan een ander automerk. Een auto kapotrijden kan iedereen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk BerichtenIk denk dat Volvo niet beter of slechter is dan een ander automerk. Een auto kapotrijden kan iedereen.2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk BerichtenNog een vraagje, de High Performance audio ( 8ls ). Zit daar nu een subwoofer bij of niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk BerichtenEr zit geen subwoofer bij, heb de High Performance audio in mijn V50. Maar ik kan wel zeggen dat dit een van de beste af fabriek radio's is die ik ooit al gehoord heb! Een subwoofer heb je echt niet nodig (maar is wel als optie verkrijgbaar).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk BerichtenHebben jullie het dan over Dynaudio ofniet? Want dat heet premium soundsystem. En tis idd magnifiek...
Je hebt standaard, high performance en dan Dynaudio ( 6, 8 en 12 ls ).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk BerichtenTopline voor 3400 ( ipv 6750 ):
Prestige leder
Cruise control
PDC achteraan
regensensor
mistlampen vooraan
Een 'standaard' s40 1.6d drive met Topline kost 20.709 Euro
Hoe kom jij aan die 20.709? Volgens mij is dat de prijs zonder Topline met ecokorting.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Weps Bekijk BerichtenDe catalogusprijs van een 1.6 D DRIVe Start/Stop is 24.610. Plus 3.400 voor de Topline maakt 28.010. Als ik daar 15 procent ecopremie aftrek, kom ik aan 23.808,5.
Hoe kom jij aan die 20.709? Volgens mij is dat de prijs zonder Topline met ecokorting.
Dit met een 6% korting.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fast Ace Bekijk BerichtenWaarom laat je de passagiers airbag deactiveren?
Die gaat dus niet continu uitgeschakeld zijn als je die optie bestelt.
Waarom je zoiets bestelt ? Vooral als er kinderen (gepland) zijn... kinderzitje op de passagierszetel -> airbag moet uitgeschakeld zijn.Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenal nieuws van de overnamemogelijkheden?
Ik moet nog antwoord krijgen van MINI en van de Volvogarage.
Comment
-
trouwens, bij ons op het werk zijn het allemaal zwarte met zwart interieur, en dat geeft wel de indruk van een solide geheel te zijn. Maar dat bruinrood is echt wel de max. Ik heb dat eens gezien op een zwarte met dat beukenhout-triplex-gedoe in de middenconsole en die combinatie was echt super.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtentrouwens, bij ons op het werk zijn het allemaal zwarte met zwart interieur, en dat geeft wel de indruk van een solide geheel te zijn. Maar dat bruinrood is echt wel de max. Ik heb dat eens gezien op een zwarte met dat beukenhout-triplex-gedoe in de middenconsole en die combinatie was echt super.
Het zal dus full black worden. Ik weet nog niet of ik dat hout ga nemen of niet. Is echt wel knap!
Comment
Comment