Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI houden of nieuwe S40 kopen?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik denk dat Volvo niet beter of slechter is dan een ander automerk. Een auto kapotrijden kan iedereen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk Berichten
      Ik denk dat Volvo niet beter of slechter is dan een ander automerk. Een auto kapotrijden kan iedereen.
      De ene rijdt ongeveer zoals mijn grootvader zaliger.
      1991 BMW E30 318is

Comment

Ik denk dat Volvo niet beter of slechter is dan een ander automerk. Een auto kapotrijden kan iedereen.
        Ik heb zeker niet gezegd dat Volvo slecht is, zelf ben ik fan, ik heb welmeer en meer twijfels over de 1.6 HDI
        2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
        2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

• Ben ook niet echt helemaal n fan van de S40 maar een V50 R-design vind ik dan wel weer echt lekker!

Comment

Nog een vraagje, de High Performance audio ( 8ls ). Zit daar nu een subwoofer bij of niet.
            Er zit geen subwoofer bij, heb de High Performance audio in mijn V50. Maar ik kan wel zeggen dat dit een van de beste af fabriek radio's is die ik ooit al gehoord heb! Een subwoofer heb je echt niet nodig (maar is wel als optie verkrijgbaar).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk Berichten
              Er zit geen subwoofer bij, heb de High Performance audio in mijn V50. Maar ik kan wel zeggen dat dit een van de beste af fabriek radio's is die ik ooit al gehoord heb! Een subwoofer heb je echt niet nodig (maar is wel als optie verkrijgbaar).
              De subwoofer zit er idd niet in, is een ass van een 550 Euro.

Comment

• Hebben jullie het dan over Dynaudio ofniet? Want dat heet premium soundsystem. En tis idd magnifiek...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk Berichten
                  Hebben jullie het dan over Dynaudio ofniet? Want dat heet premium soundsystem. En tis idd magnifiek...
                  Nope, de High Performance

Je hebt standaard, high performance en dan Dynaudio ( 6, 8 en 12 ls ).

Comment

Topline voor 3400 ( ipv 6750 ):
                    Prestige leder
                    Cruise control
                    PDC achteraan
                    regensensor
                    mistlampen vooraan

Een 'standaard' s40 1.6d drive met Topline kost 20.709 Euro
                    De catalogusprijs van een 1.6 D DRIVe Start/Stop is 24.610. Plus 3.400 voor de Topline maakt 28.010. Als ik daar 15 procent ecopremie aftrek, kom ik aan 23.808,5.

Hoe kom jij aan die 20.709? Volgens mij is dat de prijs zonder Topline met ecokorting.
                    Last edited by ; 25/04/2009, 04:13.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Weps Bekijk Berichten
                      De catalogusprijs van een 1.6 D DRIVe Start/Stop is 24.610. Plus 3.400 voor de Topline maakt 28.010. Als ik daar 15 procent ecopremie aftrek, kom ik aan 23.808,5.

Hoe kom jij aan die 20.709? Volgens mij is dat de prijs zonder Topline met ecokorting.
                      mijn eerste offerte kwam op een 22628euro ( eindtotaal ) met het familypack, high performance en desactivatie pass airbag + Topline...
                      Dit met een 6% korting.

Comment

• Waarom laat je de passagiers airbag deactiveren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast Ace Bekijk Berichten
                          Waarom laat je de passagiers airbag deactiveren?
                          Neen neen, da's een optionele schakelaar die u de mogelijkheid geeft die airbag uit te schakelen.
                          Die gaat dus niet continu uitgeschakeld zijn als je die optie bestelt.

Waarom je zoiets bestelt ? Vooral als er kinderen (gepland) zijn... kinderzitje op de passagierszetel -> airbag moet uitgeschakeld zijn.
                          Life's too short. Not to. Live it.
                          1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                          2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                          2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                          2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Ah, ok. Dacht effe dat het permanent was ;-)

Comment

• al nieuws van de overnamemogelijkheden?

2015 Volvo V60 D2 aut.
                              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                al nieuws van de overnamemogelijkheden?
                                Morgen normaal.

Ik moet nog antwoord krijgen van MINI en van de Volvogarage.

Comment

• trouwens, bij ons op het werk zijn het allemaal zwarte met zwart interieur, en dat geeft wel de indruk van een solide geheel te zijn. Maar dat bruinrood is echt wel de max. Ik heb dat eens gezien op een zwarte met dat beukenhout-triplex-gedoe in de middenconsole en die combinatie was echt super.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                    trouwens, bij ons op het werk zijn het allemaal zwarte met zwart interieur, en dat geeft wel de indruk van een solide geheel te zijn. Maar dat bruinrood is echt wel de max. Ik heb dat eens gezien op een zwarte met dat beukenhout-triplex-gedoe in de middenconsole en die combinatie was echt super.
                                    Dat cacao is afgevallen, alleen combineerbaar met het bleek / wit interieur.
                                    Het zal dus full black worden. Ik weet nog niet of ik dat hout ga nemen of niet. Is echt wel knap!

Comment

• Ik zou een 2dehands S60 aanschaffen , veel ruimer , en leukere motor ...
                                      En nog goedkoper ook ...

Toevallig heb ik er een in de aanbieding

Comment

• maar oo zo verouderde looks.

Comment

• Tis beslist, de MINI blijft nog eventjes. Ik doe nu veel te veel verlies op de MINI.

Mag op slot van mijn .

Comment

Working...
                                          X