Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI houden of nieuwe S40 kopen?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
    Neen, maar ik veronderstel dat je wel begrijpt dat er andere mensen zijn die ook een job hebben (geen OCMW-boys dus) die wel elke keer ze aan de tank staan moeten pitsen.
    Autorijden is duur.
    Idd, autorijden is duur.

Maar wat is er goedkoop, die andere mensen die ook een job hebben en es een dagje naar zee willen en ecologisch denken en de trein nemen zitten ook snel aan een ticket ('k heb 't vlug eens uitgerekend, leeftijd 26-59j, Brussel - Oostende = 15,40€ en om nog es terug te komen, dus een 30€)
    't Is ook niet dat dit goedkoop is hé, dat is het probleem hier ook een beetje, de overheid weten niet wat ze willen (openbaar vervoer, of eigen ecologisch vervoer, of nu toch werken dichter bij huis).

Maar dan wel tussentijds veel taksen innen op de zware bakken hé, want zo zijn we zeker al ecologisch bezig...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
      Maar wat is er goedkoop, die andere mensen die ook een job hebben en es een dagje naar zee willen en ecologisch denken en de trein nemen zitten ook snel aan een ticket ('k heb 't vlug eens uitgerekend, leeftijd 26-59j, Brussel - Oostende = 15,40€ en om nog es terug te komen, dus een 30€)
      En ge zit dan nog maar in het station van Oostende hé, daar zie je de zee nog niet.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Idd, autorijden is duur.

't Is ook niet dat dit goedkoop is hé, dat is het probleem hier ook een beetje, de overheid weten niet wat ze willen (openbaar vervoer, of eigen ecologisch vervoer, of nu toch werken dichter bij huis).

Maar dan wel tussentijds veel taksen innen op de zware bakken hé, want zo zijn we zeker al ecologisch bezig...

En dan moet je maar eens kijken hoeveel miljard belastinggeld er elk jaar naar de NMBS stroomt. In feite betalen we hier in België wegenbelasting om het openbaar vervoer te betalen, i.p.v. dat ze eens zouden investeren in infrastructuur en wat deftig onderhoud van de wegen.

Het is trouwens ook gebleken dat als je de groene jongen wil uithangen, met de trein gaan schadelijker is dan met de auto te gaan...

Comment

En ge zit dan nog maar in het station van Oostende hé, daar zie je de zee nog niet.
          Vroeger was er aan het station van Oostende ook al vanalles te beleven, maar dat is nu opgedoekt geloof ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
            En dan moet je maar eens kijken hoeveel miljard belastinggeld er elk jaar naar de NMBS stroomt. In feite betalen we hier in België wegenbelasting om het openbaar vervoer te betalen, i.p.v. dat ze eens zouden investeren in infrastructuur en wat deftig onderhoud van de wegen.

Het is trouwens ook gebleken dat als je de groene jongen wil uithangen, met de trein gaan schadelijker is dan met de auto te gaan...
            Die busbanen en die tramsporen zien er toch goed uit? Wat zit jij nu te kankeren man

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
              Die busbanen en die tramsporen zien er toch goed uit? Wat zit jij nu te kankeren man

Best, stel je voor dat de bejaarden en marginalen van vlaanderen op vuile sporen/banen zouden moeten kijken!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
                Best, stel je voor dat de bejaarden en marginalen van vlaanderen op vuile sporen/banen zouden moeten kijken!
                en de studentjes... en zeg beter "mindergestelden", dat daar veel marginalen tussen zitten is niet altijd hun fout...

Comment

• eco of ecologish rijden moet kunnen voor de mensen die het willen! Die een dure sportbak willen die 20liter drinkt dan is dat voor mij even goed die betalen meer aan de pomp en aan belastingen. Maar ik ben blij dat de bussen, treinen en trammen bestaan! Moet eens denken als al die mensen ook is met de auto gaan rijden :s beter af zijn denk ik niet...
                  (ohja men vader zegt af en toe eens pak men tankkaart maar en geen haar op mijn hoofd die denkt dat ik het niet aanneem )

Ontopic: krijg je een goeie prijs van je mini en moet je niet of weinig bijzetten voor uw volvo dan moet je het doen, tis uw geld, uw plezier en uw kosten

Comment

• Edit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                      Waar slaat dat nu op ?
                      Jij betaalt graag veel aan de pomp ?
                      De toekomst van ons milieu kan je geen bal schelen ?
                      Het is pure marketing, niet meer niet minder. Inspelen op ons geweten

Deze discussie over CO2/global warming/autos is al zoveel gevoerd.. het feit dat jij er zo hard op ingaat bevestigt mijn punt alleen maar. Lees dit eens met een nuchtere ingesteldheid.

En neen ik betaal niet graag veel aan de pomp

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
                        Een mini is enkel leuk in Cooper-S trim!!
                        Bullshit. Een Cooper S is leuker dan een D, dat wel.

Comment

• Aan Volvo en MINI gevraagd hoeveel ze geven voor de MINI. Wss pas resultaat binnen een paar dagen.

Comment

• Qua verzekering is het al goedkoper, 200 euro minder.

Dus nu is er effectief maar 1 struikelblok meer, de verkoopprijs van de MINI.

Woensdag heb ik een testrit met de v501.6 drive start/stop Topline ( ze hadden geen s40 drive topline staan ). Ik krijg hem 4 uur ter beschikking.

Ik heb de vraag ook aan de Volvoverkoper gesteld ivm de subwoofer, die ging dat eens opzoeken want hij wist het zelf ook niet ( de brochures spreken elkaar tegen ).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk Berichten
                              Aan Volvo en MINI gevraagd hoeveel ze geven voor de MINI. Wss pas resultaat binnen een paar dagen.
                              13K

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                13K
                                Grapjas .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                  13K
                                  Zou gieren zijn !

Wat betreft MINI :

ik had mijn MINI gekocht in november 2004 voor 22.000 €, in oktober 2005 heb ik een Cooper S bestel (die daarna gecancelled is geweest door mij ) en MINI bood mij 16.000 € in overname.

Comment

• Verwacht je echt en eerlijk 20k van die Mini?
                                    1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                                      Verwacht je echt en eerlijk 20k van die Mini?
                                      Als ik mijn prijs er niet van krijg dan koop ik de Volvo niet.

Comment

• Dan mag je het topic al sluiten vrees ik...

Het is overal crisis eh...
                                        1991 BMW E30 318is

Comment

• Voor 20k heb je een nieuwe best goed uitgeruste Dooper, de extra's die je achteraf hebt geplaatst zijn geen meerwaarde voor de gewone koper.

Comment

Working...
                                          X