Mededeling

Collapse
No announcement yet.

€10.000: BMW E30 M3 (UK) vs. BMW E36 M3 3.0 Sedan vs. Porsche 944 S2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• E30 M3
    -past bij u
    -DE looks
    -kunde alle kanten mee uit
    -weinig waarde verlies denk ik toch

E36 M3
    -heeft geen karakter meer door al die sjonnies die met E36 ers zitten rond te rijden en die autos te verkl*ten
    - waardeverlies

Porsche 944
    -is gewoon ne Porsche om toch maar ene te zijn
    - denk wel ni da ge veel ga verliezen op termijn

Conclusie: E30 M3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
      Ik weet dat rijplezier voor jou boven alles staat, maar het oog mag toch ook wat hebben hé.

Ik kan dat in de verse verte niet mooi vinden.

porky + E30 M3 = af
      Mooi mooi vind ik dat nu ook niet, wel mooi genoeg om me d'r niet aan te storen. Een E36 M3 zou me een veel grotere doorn in het oog zijn qua looks en imago dan zo'n Porsche 968. E30 M3 is zowat ideaal qua looks, maar ik doe m'n best daar niet teveel van te dromen, met mijn budget is de kans niet groot dat ik er eentje vind die nog in deftige staat is.

Ik ga Rufie 'ns contacteren over z'n ervaringen en kosten met z'n 968.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
        't Is nog meer zonde van nooit één van m'n droomkarren te kopen omdat ik 'm zou gebruiken waarvoor 'ie destijds gemaakt is
        Absoluut! Versta me niet verkeerd he.. er staat dan ook 'beetje' getypt

Comment

• Een britse E36 M3 4 deurs halen, vind je vlot voor zo'n £5.000, geld genoeg voor eventuele latere kosten dan

Maar een RHD-daily, hmm don't know, laat staan dat hier verkopen...
          Last edited by ; 15/02/2009, 20:57.

Comment

Een britse E36 M3 4 deurs halen, vind je vlot voor zo'n £5.000, geld genoeg voor eventuele latere kosten dan

Maar een RHD-daily, hmm don't know...
            Ik zou daar geen probleem van maken.

Denk aan de poen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
              Ik zou daar geen probleem van maken.

Denk aan de poen.
              Ik ook niet, m'n rationelere ouders wel

Ma zo cheap
              Find and buy your perfect used cars with PistonHeads Classifieds, the easiest and most powerful used cars search around.

http://www.pistonheads.com/sales/879394.htm

Maar goed, niet afwijken!

Comment

• Echt Porker, moest ik van jou zijn:

- e30 320is van stevenvdw

of

- RRD z'n 328i touring. Dan hou je nog wat budget over om er nog 30-40pk bij te lappen. En in taksen en BIV scheelt dat ook enorm!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                  Echt Porker, moest ik van jou zijn:

- e30 320is van stevenvdw

of

- RRD z'n 328i touring. Dan hou je nog wat budget over om er nog 30-40pk bij te lappen. En in taksen en BIV scheelt dat ook enorm!
                  Ik vind die van steven een SCHITTEREND exemplaar maar ik kan écht geen €10.000 uitgeven aan een kopie van m'n huidige kar met 50pk extra, begrijp je? Hij is 't misschien wel waard, maar niet voor mij...

Die van RRD ben ik nog niet vergeten en zal ik niet vergeten als die motorisch echt in orde blijkt

Comment

Ik vind die van steven een SCHITTEREND exemplaar maar ik kan écht geen €10.000 uitgeven aan een kopie van m'n huidige kar met 50pk extra, begrijp je? Hij is 't misschien wel waard, maar niet voor mij...

Die van RRD ben ik nog niet vergeten en zal ik niet vergeten als die motorisch echt in orde blijkt
                    Jep, kan ik volledig inkomen!

RRD is ondertussen begonnen aan z'n zoektocht naar z'n M3, 't is zowat de moment.

Comment

• 'k Ga morgen al bellen voor eentje

Comment

• Die in Italië?

Comment

• Forumtamtam is blijkbaar goed op gang .

Die ja.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                            Forumtamtam is blijkbaar goed op gang .

Die ja.
                            Je hebt het mij zelf verteld.

Comment

• Is da?

Gisteren ofwa?

Comment

• Vorige week. Vrijdag bij Dave, of zondag in Bilzen, weet ik niet meer.

Comment

• Ah zou kunnen. Morgen weet ik hopelijk meer, als die mannen iets of wat Engels dan wel Frans spreken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                    'k Ga morgen al bellen voor eentje
                                    Zalig, proficiat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                                      Die cabrio zou moeten goedkoper zijn, wie wilt er dat nu voor een prijs duurder dan de coupé.
                                      Verzamelaars. Mensen die met zo'n auto niet plannen te raggen, maar gewoon plezier willen hebben bij 't rijden met een bijna-youngtimer. Schitterende kar, vind ik. Suuuuperknap als 'ie open ligt, en alhoewel 'ie helemaal niet zo strak is van koets als een berline, rijdt dat echt superleuk.

M.i. (zeker gezien 't gemaakte aantal stuks en hoe 'ie gemaakt werd) terecht dat 'ie hoger geprijsd staat dan een berline. Door z'n prijs en z'n ouderdom is 'ie nu buiten bereik van de trainingsbroeken en dancinggozers, en ik vind dat een goeie zaak.

Comment

Ik kan daar goed inkomen, als ik zou veranderen, zou ik het ineens goed doen en totaal iet anders nemen... et went allemaal al snel genoeg

Deze week komen er twee zien naar de 320is, ben benieuwd

Als ik jou was... en je hebt deze auto nodig voor dagelijks gebruik hé... dan zou ik een E36 M3 pakken man... kan je deftig mee toeren alle dagen met alle comfort en enkele trackdays meepakken zonder probleem... mss juste andere remmen steken en deftige veer eronder... rij hier dan 4 jaar mee en derna upgraden naar E46M3 ... of engelse CSL

Comment

Working...
                                        X