Mededeling

Collapse
No announcement yet.

€10.000: BMW E30 M3 (UK) vs. BMW E36 M3 3.0 Sedan vs. Porsche 944 S2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
    Die cabrio zou moeten goedkoper zijn, wie wilt er dat nu voor een prijs duurder dan de coupé.
    ik.
    allez niet voor zoveel geld. maar liever een cabrio dan een coupé, mochten ze evenveel kosten.
    exclusiever en zo geil.
    wimoptiek.be op

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
      ik.
      allez niet voor zoveel geld. maar liever een cabrio dan een coupé, mochten ze evenveel kosten.
      exclusiever en zo geil.
      Een e30 m3 is langs geen kanten een cruiser maar een knaller pur sang. 'k denk dat een 325i je beter zou smaken moest je ze alletwee eens proberen.

Comment

'k wil ni moeilijk doen maar dat gaat wel gemakkelijker in het ruimere interieur van een silvia hoor.
        Voila, nog een pluspunt !

Porker, you heard that ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
          Ja, en ?
          Wie koopt er nu een Bmw?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
            Wie koopt er nu een Bmw?
            Heb gij drie posts geleden het antwoord al niet gegeven ?

btw, de naam van het merk is : BMW

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
              Een e30 m3 is langs geen kanten een cruiser maar een knaller pur sang. 'k denk dat een 325i je beter zou smaken moest je ze alletwee eens proberen.
              neen wat ik ga louter voor de looks. daarmee dat ik een E30M zoveel knapper vind dan een E36M. die wielkasten maken het gewoon af.
              wimoptiek.be op

Comment

Heb gij drie posts geleden het antwoord al niet gegeven ?

btw, de naam van het merk is : BMW

Is dat een zoveelste optie, die hoofdletters?

Comment

Dat is zo, alle M3's zijn afgeragde krellen, en elke S15 is een vertoon van technische superioriteit ! Het is dan ook een feit dat zowel binnen de wereld van autokenners, als erbuiten, de S15 als de betere wagen wordt verkozen. Het is dan ook een magistraal aantrekkelijke wagen, en het merk straalt gewoon sex uit !
                  Kgeef je groot gelijk, zeker als je naar gelijke prijzen gaat kijken

En wtf heb je nu aan die badge? djezus

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                    Is dat een zoveelste optie, die hoofdletters?
                    Nope, is standaard

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TUNE*IT Bekijk Berichten
                      En wtf heb je nu aan die badge? djezus
                      Die badge is een stuk plastiek

Comment

Ik weet het niet uit deze drie... E30 is subliem, maar een vierdeurs E36 M3
                        Ik zou u nog allerliefst zien doorsparen voor een 968 CS

Ik had in mijn hoofd al uitgemaakt dat dat je volgende was
                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                        Bestelt
                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

dat is waar. Maar een E30 M3 blijft wel een topfavoriet. anders ben ik niet zo bmw-gezind zoals zovelen hier. Maar de E30 in M3 livrei mogen ze mij altijd afzetten
                          ziet een zt260 mk2 er dan zo slecht uit?

voor mij is de keuze simpel:
                          enerzijds een wagen met 9/10 bedenkelijke historie. hoge leeftijd. duur in onderhoud.
                          vrij primitief (hoeft voor mij zeker geen minpunt te zijn, integendeel, maar veel mensen houden wel van wat luxe) en toch wel hoge prijs voor wat het maar is
                          anderzijds: wagen van nog geen 5 jaar oud. lage km-standen, leer, airco, navigatie, billstein schokdempers in combinatie met eibach veren, en AP remmen (dus om te tracken ideaal, want dat kost ook een hoop als je moet gaan veranderen op standaard wagen)
                          en dat voor een prijs die gelijk is dan een M3 terwijl hij op zijn minst even goed rijdt. en goedkoper is in ouderhoud. wel iets duurder in taks.
                          Maar zijn badge is nogal een tegenvaller voor velen dus...
                          terwijl er in principe voor 75% BMW techniek en principes zijn toegepast. Tis gewoon wat gefinetuned door Prodrive en MG

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
                            ziet een zt260 mk2 er dan zo slecht uit?
                            Twee dingen :

- Het merk is failliet ... lijkt mij niet gezond, maar je kan daarbij ook voordelen zien
                            - Zelfs Britten denken dat BMW beter is : http://www.aronline.co.uk/index.htm?cotm200601f.htm ... dit stond op de eerste de beste bladzijde die ik vond erover.

Comment

Ik zou voor een E30 M3. De kar die hoog op mijn verlanglijstje staat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                Ik weet het niet uit deze drie... E30 is subliem, maar een vierdeurs E36 M3
                                Ik zou u nog allerliefst zien doorsparen voor een 968 CS

Ik had in mijn hoofd al uitgemaakt dat dat je volgende was
                                Ik ook, geloof me, maar da's het dubbele van m'n budget

Comment

Twee dingen :

- Het merk is failliet ... lijkt mij niet gezond, maar je kan daarbij ook voordelen zien
                                  - Zelfs Britten denken dat BMW beter is : http://www.aronline.co.uk/index.htm?cotm200601f.htm ... dit stond op de eerste de beste bladzijde die ik vond erover.
                                  -failliet, en ...? goedkope aanschaf en nog genoeg dealers en onderdelen.
                                  -"it isn't a well-rounded product in the way a BMW 530i is" wil niet zeggen dat ze BMW beter vinden. Zoek int vervolg 2 seconden langer
                                  test gelezen in autowereld trouwens, om in de sfeer van het forum te blijven?
                                  Deze auto streeft maar één doel na: zijn bestuurder plezieren...
                                  Op de weg doet hij alles wat de bestuurder wil...
                                  op vraag van de bestuurder is zo veel overstuur beschikbaar als je maar wilt...
                                  Op het circuit van Zolder toont de ZT 260 zich een echte revelatie...
                                  uitstekende remmen. krachtig en fadingvrij, het stuur reageert snel en precies...
                                  De ZT lijkt wel het staal geworden handboek "driften voor dummies". Dit is zo'n schitterende drifter dat je wel de hele dag de wereld door het zijraam zou kunnen zien voorbijtrekken...
                                  Een natte rotonde zal nooit meer dezelfde lijken...
                                  ..
                                  hun conclusie:
                                  Dit is zonder twijfel de beste slechte auto waar we ooit mee reden. Dorstig,.....Niet de raket die je zou verwachten, inruilwaarde van niks,...
                                  Maar eigenlijk zijn we totaal verslaafd aan deze ZT 260... Zalige v8 sound... de eerste keer dat we de ZT in een drift zetten waar maar geen einde leek aan te komen...
                                  Een van de laatste driver's cars van de oude stempel
                                  bron: Autowereld nr 131

on topic dan maar aangezien een "vreemde" kar als een mg of nissan niet telt:

E30 wegens leukste van de 3.
                                  maar een s2000 is ook niet te onderschatten

Comment

Thx voor de tip Frekkel, er is echter geen haar op m'n hoofd dat eraan denkt een MG te kopen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                      Thx voor de tip Frekkel, er is echter geen haar op m'n hoofd dat eraan denkt een MG te kopen...
                                      Wat een tijdverlies voor Frekkel zeg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
                                        -failliet, en ...? goedkope aanschaf en nog genoeg dealers en onderdelen.
                                        -"it isn't a well-rounded product in the way a BMW 530i is" wil niet zeggen dat ze BMW beter vinden. Zoek int vervolg 2 seconden langer
                                        Gij gaat mij geen engels leren, bla bla bla, er staat wat er staat, en ik weet wat er staat, nu nog willen aanvaarden

Zeker en vast vind ge andere bronnen die het omgekeerde zeggen, ja. En ?

Comment

Working...
                                        X