Mededeling

Collapse
No announcement yet.

€10.000: BMW E30 M3 (UK) vs. BMW E36 M3 3.0 Sedan vs. Porsche 944 S2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
    Enkel qua veiligheid lijkt het mij een serieus nadeel.... bij een serieuze crash is een dak boven je hoofd toch iets leuk.
    Das dan in de veronderstelling dat je overkop gaat, ik ken niemand die dat al heeft voorgehad...

Comment

• hé ja koop eens een S2000

Comment

vind je?

Met een echte roadster/spider heb ik eigenlijk geen probleem, dat draagt enkel bij tot de rijsensatie, op voorwaarde dat de koetswerkstijfheid ruimschoots oké is en hij daardoor niet te zwaar geworden is.
        Maar da's bij de Elise, Opel Speedster, S2000 ed. in orde.
        Enkel qua veiligheid lijkt het mij een serieus nadeel.... bij een serieuze crash is een dak boven je hoofd toch iets leuk.
        ²²

En dat laatste is (gedeeltelijk) op te lossen door een rolkooi
        rolkooi + roadster
        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Comment

• Die Bride stoelen zijn wel vet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
              Das dan in de veronderstelling dat je overkop gaat, ik ken niemand die dat al heeft voorgehad...
              wel een dier zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten

Probleem opgelost
                Wat is ie lekker zo

Comment

wel een dier zeker?

Comment

• Twijf0l, kost minder dan de helft van die E30 M3 of VX220... , 't wordt tijd dat ik ga kopen, zo rondkijken maakt je besluiteloos

Find and buy your perfect used cars with PistonHeads Classifieds, the easiest and most powerful used cars search around.

Comment

• prachtig die s2000 zo !

Comment

• belachelijk laag geprijsd, die M3. Wel nogal stockjes, maar dan blijft er wel wat geld over voor te gaan modden.

Maar of dat even scherp en lichtvoetig gaat rijden na een aantal mods als een speedster die scherp staat, durf ik te betwijfelen. En taks/verzekering/verbruik zullen ook weer wat hoger liggen. Je krijgt in ruil natuurlijk wel meer auto terug....

Comment

Twijf0l, kost minder dan de helft van die E30 M3 of VX220... , 't wordt tijd dat ik ga kopen, zo rondkijken maakt je besluiteloos

Find and buy your perfect used cars with PistonHeads Classifieds, the easiest and most powerful used cars search around.

Dit komt nog niet tot aan de spatborden van je andere keuzes, imho
                          1963 Land Rover Series IIa
                          1994 Mercedes SL320
                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                            Dit komt nog niet tot aan de spatborden van je andere keuzes, imho
                            Nee, akkoord, maar £4.295 komt ook niet aan de spatborden van £10.750 natuurlijk

We'll see

Comment

Nee, akkoord, maar £4.295 komt ook niet aan de spatborden van £10.750 natuurlijk

We'll see
                              Ìk maak nooit andermans rekening, just saying

Maar je hebt uiteraard volledig gelijk!
                              1963 Land Rover Series IIa
                              1994 Mercedes SL320
                              2015 Land Rover Discovery SDV6
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Twijf0l, kost minder dan de helft van die E30 M3 of VX220... , 't wordt tijd dat ik ga kopen, zo rondkijken maakt je besluiteloos

Gaat het niet ambetant zijn dat het stuur aan de verkeerde kant staat?
                                Je hebt dan toch minder overzicht op de weg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
                                  Gaat het niet ambetant zijn dat het stuur aan de verkeerde kant staat?
                                  Je hebt dan toch minder overzicht op de weg.
                                  Ideaal is dat niet maar gezien het prijsverschil en het groter aanbod in de UK maakt me dat niet veel uit, ik zal daar wel aan wennen, 't is eerder opnieuw leren schakelen en uw koetswerk inschatten dat irritant gaat zijn de eerste weken..

Comment

Ideaal is dat niet maar gezien het prijsverschil en het groter aanbod in de UK maakt me dat niet veel uit, ik zal daar wel aan wennen, 't is eerder opnieuw leren schakelen en uw koetswerk inschatten dat irritant gaat zijn de eerste weken..
                                    Je reeds gedrifte bochten gaan nooit meer hetzelfde zijn

2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Onderschat een RHD toch maar niet qua veiligheidsrisico hoor. Bij inhalen ed een echte crime als je alleen id auto zit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                                        Onderschat een RHD toch maar niet qua veiligheidsrisico hoor. Bij inhalen ed een echte crime als je alleen id auto zit.
                                        Via het fietspad loeren of er niets afkomt hé

Comment

• + YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Working...
                                          X