Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
€10.000: BMW E30 M3 (UK) vs. BMW E36 M3 3.0 Sedan vs. Porsche 944 S2
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenvind je?
Met een echte roadster/spider heb ik eigenlijk geen probleem, dat draagt enkel bij tot de rijsensatie, op voorwaarde dat de koetswerkstijfheid ruimschoots oké is en hij daardoor niet te zwaar geworden is.
Maar da's bij de Elise, Opel Speedster, S2000 ed. in orde.
Enkel qua veiligheid lijkt het mij een serieus nadeel.... bij een serieuze crash is een dak boven je hoofd toch iets leuk.
En dat laatste is (gedeeltelijk) op te lossen door een rolkooi
rolkooi + roadster
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDas dan in de veronderstelling dat je overkop gaat, ik ken niemand die dat al heeft voorgehad...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
Probleem opgelost
Comment
-
-
belachelijk laag geprijsd, die M3. Wel nogal stockjes, maar dan blijft er wel wat geld over voor te gaan modden.
Maar of dat even scherp en lichtvoetig gaat rijden na een aantal mods als een speedster die scherp staat, durf ik te betwijfelen. En taks/verzekering/verbruik zullen ook weer wat hoger liggen. Je krijgt in ruil natuurlijk wel meer auto terug....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
Dit komt nog niet tot aan de spatborden van je andere keuzes, imho1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenDit komt nog niet tot aan de spatborden van je andere keuzes, imho
We'll see
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenNee, akkoord, maar £4.295 komt ook niet aan de spatborden van £10.750 natuurlijk
We'll see
Maar je hebt uiteraard volledig gelijk!1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
Je hebt dan toch minder overzicht op de weg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenGaat het niet ambetant zijn dat het stuur aan de verkeerde kant staat?
Je hebt dan toch minder overzicht op de weg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIdeaal is dat niet maar gezien het prijsverschil en het groter aanbod in de UK maakt me dat niet veel uit, ik zal daar wel aan wennen, 't is eerder opnieuw leren schakelen en uw koetswerk inschatten dat irritant gaat zijn de eerste weken..
2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIdeaal is dat niet maar gezien het prijsverschil en het groter aanbod in de UK maakt me dat niet veel uit, ik zal daar wel aan wennen, 't is eerder opnieuw leren schakelen en uw koetswerk inschatten dat irritant gaat zijn de eerste weken..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenOnderschat een RHD toch maar niet qua veiligheidsrisico hoor. Bij inhalen ed een echte crime als je alleen id auto zit.
Comment
-
Comment