Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Jij rijdt duidelijk geen 80.000km per jaar, anders zou je zo'n idiote uitspraken niet doen.
Ik rij 80000 km per jaar met een 320D met enkel Option Line pack. Oftewel: standaard zetels. Heb niét te klagen, en ben blij dat ik de Laguna's (20k) en Opel Astra's (40k) achter me heb gelaten.
Gezien de einser quasi dezelfde zetels heeft, zou ik ook een kale 1 kiezen over een zwakke laguna.
Ik rij 80000 km per jaar met een 320D met enkel Option Line pack. Oftewel: standaard zetels. Heb niét te klagen, en ben blij dat ik de Laguna's (20k) en Opel Astra's (40k) achter me heb gelaten.
Gezien de einser quasi dezelfde zetels heeft, zou ik ook een kale 1 kiezen over een zwakke laguna.
't gaat niet enkel over de zetels, ook 't onderstel
't gaat niet enkel over de zetels, ook 't onderstel
Wat is daar mis mee? Een '1 met standaardophanging en 16" banden is meer dan voldoende comfortabel, hoor. Ik heb de indruk dat sommigen die de auto nog niet gereden hebben, denken dat dat ding standaard al een race-auto is die over elke hobbel heen stuitert.
Wat is daar mis mee? Een '1 met standaardophanging en 16" banden is meer dan voldoende comfortabel, hoor. Ik heb de indruk dat sommigen die de auto nog niet gereden hebben, denken dat dat ding standaard al een race-auto is die over elke hobbel heen stuitert.
Zijn er must-have opties op een 1-reeks? (budget < 250 euro excl. BTW)
Zo bvb een hifi upgrafe van 177 euro excl. BTW; is dat dan een veel betere radio?
Gespoten aanbouwdelen zou ik zoiezo nemen.
2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km
Caractere, ik heb veel aan het M-stuur (dikkere velg die zachter is dan het sportstuur) en cruise control (ik rij +200 km per dag op de snelweg en de controles zijn de laatste jaren aanzienlijk verhoogd).
De standaardophanging van de 1 is voldoende responsief, zonder hard te zijn.
Van deze wagen zou ik echter de Duitser verkiezen. Waarom: vooral persoonlijke argumenten,want Renault is met zijn Laguna echt wel uit het dal aan het kruipen
Caractere, ik heb veel aan het M-stuur (dikkere velg die zachter is dan het sportstuur) en cruise control (ik rij +200 km per dag op de snelweg en de controles zijn de laatste jaren aanzienlijk verhoogd).
De standaardophanging van de 1 is voldoende responsief, zonder hard te zijn.
Idd, aan deze opties ga je veel meer plezier beleven dan aan die hifi-upgrade en gespoten aanbouwdelen.
't Hangt er van af met wat je vergelijkt natuurlijk. Maar na een uurtje in de zetels van pakweg een Volvo V50 of zelfs mijn eigen 159 weet je het verschil wel. De 1/3 zetels zijn OK, maar zeker niet meer dan dat.
Ben het hier mee eens. De 1-serie met standaardophanging en wielen is comfortabel genoeg, maar het comfort van de laguna is toch nog wat anders vermoed ik... het is maar wat je zelf wilt natuurlijk. Ik vind de 1-reeks zeer aangenaam rijden, maar ik zou de ruimte prefereren van de laguna denk ik... maar zoals gezegd, een ritje met de laguna zou ik zowiezo eerst doen.
Comment