Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw 118d Vs Renault Laguna 1.5 Dci Expression

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk Berichten
    Als het hier dan toch over comfort en plaatsaanbod gaat, is het vreemd dat niemand de C4 Picasso vernoemt
    Denk dat deze qua laadruimte alle anderen toch ruim overvleugelt en het is een Fransman dus wat wil je meer
    Zoals ik al zei dus...

Madam wil precies veel kindjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
      Oei, dan liever een Grand Picasso
      Idd de 1.6 van PSA is toch net iets beter dan de brol van Renault...

Comment

• C4 GRAND PICASSO is echt een stuk minder uitgerust dan de Scenic ...
        2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
        2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caractere Bekijk Berichten
          C4 GRAND PICASSO is echt een stuk minder uitgerust dan de Scenic ...
          Ik weet het, maar de Scenic is hier op het werk geen succes, velen hebben hem besteld en willen er nu geen meer na enige tijd.
          '16 Peugeot 308 SW blueHDI
          '15 Volvo XC60 D3

Comment

C4 GRAND PICASSO is echt een stuk minder uitgerust dan de Scenic ...
            Neem dan de Zafira... Met een kleine opleg (500 EUR? voor het gold pack -112 EUR aan opties die je mag kiezen: 388 EUR) heb je een mooie uitgeruste wagen met een degelijke motor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
              Neem dan de Zafira... Met een kleine opleg (500 EUR? voor het gold pack -112 EUR aan opties die je mag kiezen: 388 EUR) heb je een mooie uitgeruste wagen met een degelijke motor.
              En keiharde stoelen, waar ik het helaas geen 100.000 km/jaar in uithou ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                Ik weet het, maar de Scenic is hier op het werk geen succes, velen hebben hem besteld en willen er nu geen meer na enige tijd.
                Na de 307 SW is de Scenic de meest bestelde auto hier, ik ken geen enkele met mankementen.

Comment

Na de 307 SW is de Scenic de meest bestelde auto hier, ik ken geen enkele met mankementen.
                  Raar, bij ons redelijk veel mankementen, onder andere met de electronische handrem. Ik moet wel zeggen dat het al de electronische snufjes zijn die het meest gevoelig zijn voor storingen.
                  '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                  '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Kijk, er is een behoorlijk verschil in wegligging of beter gezegd weggedrag tussen een 1-serie en een Laguna. Maar naar een MPV is nog een volle stap achteruit in rijplezier...

Comment

• Ik sta een beeke verbaasd van mensen die een 1-reeks afraden en een Astra aanpraten. Ik heb circa 40000km gereden in een Astra en in vergelijking met de 1-reeks zijn net dié stoelen pas om te huilen.

Nu rij ik met een jaarkilometrage van 80000km (en daar hoef ik geen 4 uren per dag voor in de auto te zitten, als ik pech heb zijn dat er drie) nu in een 3-reeks met standaard zetels (quasi identiek als deze in een 1-reeks) en vind het sublieme zetels! Een vijfdeurs met Option Pack is inderdaad wat magertjes, maar bij BMW moet je altijd via een dealer passeren, en misschien kan je wel iets regelen dat je klandestien zelf betaalt.

Zowiezo lijkt me de Laguna een beetje te hoog gemikt als je maar een 118d mag leasen. Als je geen 1-reeks wilt, ga dan voor een andere, goedkopere C-segment auto. Met z'n tweetjes heb je toch niks aan de achterbank van een grote fransoos.

Comment

• Het rijcomfort (en vering) van een Laguna is echt wel een pluspunt voor degene die veel op de baan zitten. Ik heb weliswaar teveel problemen gehad met vroegere Renaults en vooral met enkele boertige garagehouders. Vandaar dat er bij mij dus geen Renault meer voor de deur zal staan en ik voor de BMW 118d heb gestemd. Zeker omdat je ook nog geen kinderen hebt. Later zul je die keus niet meer hebben en moet je wel naar iets groters gaan zien. Ook lijkt me die 1500 zo licht voor een toch wel zware Laguna. Wist zelfs niet eens dat de Laguna zo een lichte motor in hun gamma had... Ok zal wel vooruit komen, maar verwacht daar absoluut geen wonderen (en fun) van.

Echt zeker dat het 1 van die 2 wagens gaat worden?
                        2008 VW Passat Variant Highline 2.0 TDI Common Rail (100kw) DSG

RNS 510 GPS Touchscreen - How to add POI's !!

Comment

• [QUOTE=wooter;2614303] een 3-reeks met standaard zetels (quasi identiek als deze in een 1-reeks) en vind het sublieme zetels! QUOTE]

Hoe meningen toch kunnen verschillen. De eerste optie die ik zou aanvinken bij aankoop van een bmw zijn de sportzetels, de standaardzetels bieden totaal geen steun.

Comment

• nvdd,

Ik denk dat het verschil ook in postuur zit. Met 110 km op 1m85 ben ik geen slanke kerel, en passen de gewone zetels al als "sportzetels" . Als de mogelijkheid er is zou ik ook sportzetels kiezen, maar bij sommige bedrijven heb je niet de luxe om packs te kiezen en moet je het dus doen met bling bling van buiten en standaard vanbinnen.

Comment

• Ik blijf bij m'n mening. Veel kilometers en comfortabel rijden = fransoos.

Is de Laguna grand tour een optie? Das een combinatie van de übercomfortable laguna en een grote koffer voor madam.

Comment

• Laguna.

Meer auto, en meer comfort.

Die 1 is gewoon kaal en dus lelijk, en je zult er beroepsgewijs minder graag mee rondtoeren.

Comment

• Ik kom liever geradbraakt uit een auto die sportief rijdt dan nog half slapend uit een voertuig die me zachtjes in slaap wiegt. Voor mij de 1-reeks.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                                    Ik blijf bij m'n mening. Veel kilometers en comfortabel rijden = fransoos.

Is de Laguna grand tour een optie? Das een combinatie van de übercomfortable laguna en een grote koffer voor madam.
                                    Das idd een optie, maar dan wel zonder optiebudget.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk Berichten
                                      Ik kom liever geradbraakt uit een auto die sportief rijdt dan nog half slapend uit een voertuig die me zachtjes in slaap wiegt. Voor mij de 1-reeks.
                                      Jij rijdt duidelijk geen 80.000km per jaar, anders zou je zo'n idiote uitspraken niet doen.

Comment

Das idd een optie, maar dan wel zonder optiebudget.
                                        Is de renault standaard al niet mooi uitgerust?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                                          Is de renault standaard al niet mooi uitgerust?
                                          Valt goed mee, maar ik mis volgende zaken:
                                          • Cruise Control (400 euro)
                                          • Automatische airco (400 euro)

Comment

Working...
                                          X