Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
@Roughneck: de beelden tonen inderdaad een 'rare' situatie. Er zal wel wat onderstuur geweest zijn ('k heb de indruk dat Schumacher in 't begin een beetje 'schuift'), maar na de apex heb ik toch de indruk dat hij niet echt alle moeite doet om door de bocht te geraken ...
Afgezien van 't feit dat ik niet in de wagen zat, natuurlijk.
Maar hey, wie gooide er vorig jaar in Hockenheim weer wat zand op de piste, net voordat z'n grote concurrent z'n kwalificatieronde moest rijden?
Wie dwong er Montoya het gras op in San Marino, vakkundig bewezen door onderstaande?
Vertel? blijkbaar gemist...
Of was dat door een schuiver
Alonso-Raikkonen. Als 'k me niet vergis moest Alonso vóór Raikkonen rijden, en reed hij even over 't zand, waardoor dat op Alonso's rijlijn kwam te liggen.
Veel gezever nadien hoor, maar 'k wil maar zeggen: welke oen zou de kans om de tegenstrever te hinderen nièt grijpen? (Los van 't feit of Schumacher 't expres deed of niet)
Maar dat is omdat ik het wel voor Raikonnen heb waarschijnlijk.
Daar raak je 't ook aan. Ik heb 't even geleden al gezegd: 't is altijd hetzelfde in dat soort discussies: Schumacher-fan tegen Schumacher-hater. 't Maakt de discussies (die op zich nuttig en boeiend kunnen zijn) uiterst belachelijk.
Daar raak je 't ook aan. Ik heb 't even geleden al gezegd: 't is altijd hetzelfde in dat soort discussies: Schumacher-fan tegen Schumacher-hater. 't Maakt de discussies (die op zich nuttig en boeiend kunnen zijn) uiterst belachelijk.
Tzijn de schumacher fans die over het algemeen belachelijk doen
Daar raak je 't ook aan. Ik heb 't even geleden al gezegd: 't is altijd hetzelfde in dat soort discussies: Schumacher-fan tegen Schumacher-hater. 't Maakt de discussies (die op zich nuttig en boeiend kunnen zijn) uiterst belachelijk.
Bwoah. Zo extreem moet je het niet zien. Er is nog steeds een grens tussen sportief gedrag en tussen non sportief gedrag. Als je dat in het achterhoofd houdt dan weet je meteen welke plaats welke liefhebber inneemt.
Alonso-Raikkonen. Als 'k me niet vergis moest Alonso vóór Raikkonen rijden, en reed hij even over 't zand, waardoor dat op Alonso's rijlijn kwam te liggen.
Veel gezever nadien hoor, maar 'k wil maar zeggen: welke oen zou de kans om de tegenstrever te hinderen nièt grijpen? (Los van 't feit of Schumacher 't expres deed of niet)
Wie die kans niet zou grijpen? Een sportief piloot.
Bwoah. Zo extreem moet je het niet zien. Er is nog steeds een grens tussen sportief gedrag en tussen non sportief gedrag. Als je dat in het achterhoofd houdt dan weet je meteen welke plaats welke liefhebber inneemt.
Daarom kan ik Schumacher niet hebben:
-Ramt Hill van de baan
-Probeert Villeneuve van de baan te rammen.
-Blokkeert baan in Monaco.
-...
Maar zijn enkel de tijden geschrapt, of de rondes?
Want anders loopt hij ook een X aantal kilo brandstof mis...
Ze kunnen de rondes die hij gereden heeft niet schrappen denk ik. Die benzine krijgt hij niet terug omdat - en voor zover ik weet - er niet meer mag bijgetankt worden na de kwalificatie als je bij de eerste 10 hoort.
Nu ken ik het reglement uiteraard niet vanbuiten, maar zoals hierboven beschreven lijkt het me juist.
Ze kunnen de rondes die hij gereden heeft niet schrappen denk ik. Die benzine krijgt hij niet terug omdat - en voor zover ik weet - er niet meer mag bijgetankt worden na de kwalificatie als je bij de eerste 10 hoort.
Nu ken ik het reglement uiteraard niet vanbuiten, maar zoals hierboven beschreven lijkt het me juist.
De benzinehoeveelheid wordt na de laatste kwali ronde terug bijgevult tot de status voor die kwali ronde. Het aantal gereden ronden x vast aantal liter brandstof (dacht dat dat hier 1,5kg was)
Ze kunnen de rondes die hij gereden heeft niet schrappen denk ik. Die benzine krijgt hij niet terug omdat - en voor zover ik weet - er niet meer mag bijgetankt worden na de kwalificatie als je bij de eerste 10 hoort.
Nu ken ik het reglement uiteraard niet vanbuiten, maar zoals hierboven beschreven lijkt het me juist.
De 10 eerste mogen toch bijvullen na de kwalificatie, afhankelijk van het aantal ronden die ze gereden hebben.
Comment