Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grand Prix van Monaco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Alonso opnieuw de grote winnaar, hoewel Schumi heel degelijk presteerde..
    Ik kijk al uit naar de volgende GP!!

Comment

• Leuke race, jammer van Webber, Kimi (mega grappig als ie daar op den boot zat ) en Trulli. Maar da's racen hé! Verdiende overwinning van Alonso. Ook nog eens een mooie prestatie van Montoya en van Superman Coulthard.

Comment

• Küt mercedes again
        Alonso cleane, verstandige race.
        Mooi om die Red-Bull op podium te zien

Comment

• Raikkonen had volgens mij gewoon dik gewonnen moest zijn motor het weeral niet begeven hebben, hij was toch overduidelijk sneller dan Alonso

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman
            Raikkonen had volgens mij gewoon dik gewonnen moest zijn motor het weeral niet begeven hebben, hij was toch overduidelijk sneller dan Alonso
            Denk dat zijn motor het heeft begeven door heel de tijd vlak achter Alonso te hangen.
            Maar overwinning zat er idd in.

Comment

• Medelijden met Kimi toen hij zo zielig terug naar het paddock liep.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                - Beide inhaalmanoeuvres van Fisico waren levensgevaarlijk: de eerste snijdt hij een (té?) groot deel af van de chicane. 2e tikt hij Coulthard aan.
                Die eerste was echt goed maf!
                2de was gelukkig maar een tikje, maar dat kon je pas in de herhaling zien. Vond het wel een show maneuvre.

Comment

• Ik hoop nu echt uit de grond van m'n hart dat Kimi volgend seizoen naar Renault of Ferrari gaat, want de mclarens van tegewoordig...

Comment

• Er zouden meer rijders moeten zijn die zo'n inhaalmanÅ“uvres durven doen, dan zien we tenminste nog iets..

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                    cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oreca
                      Pff, was een leuke race tot Webber zijn motor opblies.Vanaf toen begon het fout te gaan.
                      Schumacher toch nog in de punten, had liever van niet, maar bon 5de, we klagen niet.
                      Mooi ook van Coulthard met zijn Redbull.
                      Euh? Leuke race?

Tot daar heb ik 't niet gezien, wegens saai.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP
                        Er zouden meer rijders moeten zijn die zo'n inhaalmanœuvres durven doen, dan zien we tenminste nog iets..
                        Vind ik ook. Ik zie liever eens een gewaagde inhaalpoging, dan de hele tijd treintje rijden en elkaar "inhalen" in de pits...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S
                          Euh? Leuke race?

Kimi die constant Alonso onder druk zette. (eigenlijk opgehouden werd door Alonso)
                          Achteraan ook verschillende groepjes waar vanalles kon gebeuren.

Hét moment van de race vindt ik toch wel Coulthard die uit de pits komt en zich ff tss Villeneuve en Schumacher gaat nestelen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S
                            Euh? Leuke race?

Jup, ik vond het leuk.

Comment

• Jammer voor Raikonen, Webber en Trulli! Ze verdienden alle drie het podium!!!

Comment

• Inderdaad jammer voor Raikonnen. Hij heeft de skillz, maar er gaat altijd iets mis, auto.... Jammer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic
                                  Inderdaad jammer voor Raikonnen. Hij heeft de skillz, maar er gaat altijd iets mis, auto.... Jammer
                                  Echt waar eh, er zit overduidelijk een wereldkampioen in, ooit zal het wel eens lukken zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman
                                    Echt waar eh, er zit overduidelijk een wereldkampioen in, ooit zal het wel eens lukken zeker
                                    transfer naar een ander team is mss een oplossing, of nee, gewoon Dé oplossing!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic
                                      transfer naar een ander team is mss een oplossing, of nee, gewoon Dé oplossing!
                                      Laten we hopen

Comment

• Mooie race!!!

Coulthard goes superman op podium, zalig! Het past hem...

Comment

• Alonso word dit jaar ook wereldkampioen
                                          Weer schoon zijn voorsprong uitgebouwd zoals vorig jaar en die renault van hem presteerd goed genoeg om kampioen te worden super betrouwbaar
                                          Kimi is voor mij na Schumi de beste maar de Mclaren's zijn niet goed genoeg en de ferrari's ook niet

Comment

Working...
                                          X