Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het was plezant! 6 auto's op de foto gezet, incl. ambulance

'k zal binnenkort mijn zeer uitgebreide fotoreeks nog wel posten, maar dat zal nog wel even duren eer ik zo veel foto's verwerkt heb...
    1991 Mazda MX-5 NA
    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
      Het was plezant! 6 auto's op de foto gezet, incl. ambulance

'k zal binnenkort mijn zeer uitgebreide fotoreeks nog wel posten, maar dat zal nog wel even duren eer ik zo veel foto's verwerkt heb...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
        Het was plezant! 6 auto's op de foto gezet, incl. ambulance

niet teveel 'selective coloring" hé Dennis!!!!

als ge geregeld gaat moet ge toch tellen op 2 keer/jaar "voor niks" tot daar rijden, gelukkig zijn de baantjes er rond ook best te pruimen

Comment

• Was vandaag een dagje waar ik met gemengde gevoelens op terug kijk...

Tijdens de 2de lap van de dag schoot een verbinding van de intercooler los, vanwege de temperatuur was een stuk tape die rond een buis zat niet echt gesmolten, maar de lijm liet los.
          Gefixed (dacht ik) en eerstvolgende lap erna weer van dat.
          Ben dan meer naar rent4ring geweest in de hoop dat er iemand kon helpen en gelukkig was het zo (het blijft zondag eh).

In 25min en voor 30eur hebben ze het zeer netjes opgelost en kon ik dus weer verder.
          In totaal een 3 laps gereden waar de intercooler los schoot :/

Erna was het wel dikke fun, veel volk maar geen echt ambetant verkeer of lange wachttijden.
          De semi's doen hun werk ongeloofelijk goed dus dat was wel de highlight of the day

Niet gefilmed of getimed maar schiet me dood als ik geen 10sec sneller ben dankzij die banden.

Nu krijg ik wel indicatie dat remblokken op zijn maar als alle omstandigheden het morgen toelaten probeer ik morgen eens te filmen.

Comment

• lol, foto gevonden waar de intercooler duidelijk los zit:

Comment

• Zou er morgen veel te zien zijn?

Comment

• Vorige keer zag ik een Polizei BMW 5 staan aanschuiven aan de bareel op de ring (op de webcam that is).
                Wat doen de mannen daar, controleren (het blijft openbare weg after all) of gewoon de skills wat bijschaven?

Comment

• Het was leuk. Tot een maat van mij een ongeval had met zijn wagen

Comment

• Dat was schrikken ja! Zag het voor me ogen gebeuren.

Comment

• Gisteren was KUT, weer een of andere paljas die zichzelf overschat heeft ofzo. Godweet hoeveel volk dat er lastig naar huis is vertrokken.

Dan maar op het laatste moment gezegd van een nachtje te blijven om dan vandaag nog eens erop te gaan.
                      Was erg druk, om tien uur was het daar al 'niet meer te doen'.

Nog een foto'tje gevonden

met m'n rag-gezicht, 't was precies ambetant zonder zonnebril

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
                        Het was leuk. Tot een maat van mij een ongeval had met zijn wagen
                        Klinkt mss raar maar nadat ik je plan hoorde wist ik dat het er van ging komen... Een tjoener met baansluiting tot gevolg?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door serial Bekijk Berichten
                          Idd, check deze crappy foto bvb!
                          ieuw

Eindelijk eens eentje met een scherpe nummerplaat. Je moet hard zoeken.

Comment

Toch niet de vriend met de zilvere 1-serie?

Valt de schade nog mee?

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                            2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                            2012-...
                            '07 BMW 118d

Comment

Toch niet die net voor Brunnchen?
                              Ik was net samen met een Duitse Porsche goed aant doorgeven van in het begin, komen we daar aan, nog niks gele vlag en hier en daar nog wat rook.
                              Het glas lag over gans de baan, alsook de stukken bumper en dergelijke.

Heb dus mogen zigzaggen tussen stukken bumper én glas om dan uiteindelijk toch nog een stuk mee te hebben.

Geen flauw idee hoe je daar kan crashen maar kon er in ieder geval niet mee lachen.
                              Zowel ik als die porsche vol in de remmen mogen gaan en de eigenaar van de auto liep dan nog doodgewoon over de track ook, scheelde geen haar of 1 van ons had die mee.

Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                              Gisteren was KUT, weer een of andere paljas die zichzelf overschat heeft ofzo. Godweet hoeveel volk dat er lastig naar huis is vertrokken.

Dan maar op het laatste moment gezegd van een nachtje te blijven om dan vandaag nog eens erop te gaan.
                              Was erg druk, om tien uur was het daar al 'niet meer te doen'.

Nog een foto'tje gevonden

met m'n rag-gezicht, 't was precies ambetant zonder zonnebril
                              Ah, wij hebben veel zitten zwaaien naar elkaar de afgelopen 2 dagen
                              Bwa, en eens na de middag was het terug enorm goed te doen qua verkeer en ongevallen (voor een zondag)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                                Toch niet de vriend met de zilvere 1-serie?

Valt de schade nog mee?
                                Neen met een zwarte polo

Comment

Zowel ik als die porsche vol in de remmen mogen gaan en de eigenaar van de auto liep dan nog doodgewoon over de track ook, scheelde geen haar of 1 van ons had die mee.
                                  Idd, die vlak voor Brunnchen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                                    Een tjoener met baansluiting tot gevolg?
                                    No comment.

Comment

Idd, die vlak voor Brunnchen..
                                      nja geen flauw idee hoe hij dat heeft kunnen doen maar de schade zag er zeker niet min uit
                                      rechtervoorwiel lag horizontaal onder de auto voor zover ik het deftig heb kunnen zien?

Anyway, het zal vast een goeie les geweest zijn, al heeft die persoon daar op dit moment weinig aan... Op het eerste zicht had hij zelf niks en hoe cliché het ook mag klinken, dat blijft wel het allerbelangrijkste.

Als hij ooit nog naar de ring gaat, voor iedere lap 20x zeggen "er valt niks te winnen behalve een rit met de takelwagen"
                                      bij mij helpt het allezinds als ik voel dat ik wat te hard aan het pushen ben

Comment

nja geen flauw idee hoe hij dat heeft kunnen doen maar de schade zag er zeker niet min uit
                                        rechtervoorwiel lag horizontaal onder de auto voor zover ik het deftig heb kunnen zien?

Anyway, het zal vast een goeie les geweest zijn, al heeft die persoon daar op dit moment weinig aan... Op het eerste zicht had hij zelf niks en hoe cliché het ook mag klinken, dat blijft wel het allerbelangrijkste.

Als hij ooit nog naar de ring gaat, voor iedere lap 20x zeggen "er valt niks te winnen behalve een rit met de takelwagen"
                                        bij mij helpt het allezinds als ik voel dat ik wat te hard aan het pushen ben
                                        Ik weet er het fijne ook niet van. Hij zei dat hij eventjes in het gras zat en dat hij dan begon te slippen. Voor hij het wist raakte hij de vangrail.

Achja, hij heeft zijn lesje wel geleerd. Het zal een kostelijke keer zijn, Polo is praktisch Perte Totale

Comment

Ik weet er het fijne ook niet van. Hij zei dat hij eventjes in het gras zat en dat hij dan begon te slippen. Voor hij het wist raakte hij de vangrail.

Achja, hij heeft zijn lesje wel geleerd. Het zal een kostelijke keer zijn, Polo is praktisch Perte Totale
                                          Plezant is het zeker niet en ik zou het niemand toewensen.
                                          Lijkt me wel dat hij wat aan het pushen was om dergelijk ongeval tegen te komen....

Wagen zag er eerlijk gezegd ook niet echt makkelijk herstelbaar meer uit
                                          Zal sowieso wel een financiële perte totale zijn lijkt mij.

Nuja, hopelijk heeft dit verder geen al te zware gevolgen voor de bestuurder in kwestie.

Comment

Working...
                                          X