Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Stivo Bekijk Berichten
    Maandagavond nog een ritje kunnen meepikken in deze GT3 RS op een kletsnat parcours,de Russische chauffeur kon er wel serieus mee overweg maar ging regelmatig de grenzen opzoeken...knettergek maar wat een adrenaline rush.
    Onderweg even gestopt want een van zijn companen was met zijn 3-serie in het decor gegaan.
    Gewoon ter plekke vragen: Hé du stranger, mag ik einmal mitfahren?
    ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk Berichten
      Gewoon ter plekke vragen: Hé du stranger, mag ik einmal mitfahren?
      ?
      Het was met gebarentaal,kerel verstond geen Duits,ik heb wel zijn rondje betaald.
      Wagen stond wel op duitse nummerplaten.

Comment

• Voila, gisterenavond m'n eerste 2 ring-laps gereden en ik moet zeggen: ik voel een toekomstige (dure, lees: 100 octane) verslaving komen.
        Jammer dat het circuit er "slightly moist" bij lag door een regenbui net voor de opening, maar al bij al viel het mee.
        Ik was er niet met een ideale wagen (a4 b6 avant 3.0 quattro tiptronic) maar desondanks erg genoten van de ritten.
        Ben ook door niets 'trager'(muv een of ander getuned oud peugeot'ke, waar zelfs een civic-type R voor opzij ging) voorbijgereden, wat ook geruststellend is.
        Had wel het gevoel af en toe niet de juiste 'lijn' aan het rijden te zijn maar dat komt door het gebrek aan kennis van het circuit. Misschien kan ik eens meekomen op een 'ring-meet&greet' en kan iemand met wat ervaring meerijden om me bij te sturen.
        Fazit: geweldig van genoten, het kriebelt enorm om terug te gaan, jammer genoeg door omstandigheden kan ik pas vanaf juli.
        Groeten,
        BWS
        Ps: wat zijn zoal de sites waar er foto's online komen?
        Ps 2: ik heb die imposante GT3 RS ook gezien, met wat voor wagen was jij daar? (Heb toch een 4-tal belgische wagens zien staan)
        Last edited by ; 14/04/2010, 09:57.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
          Voila, gisterenavond m'n eerste 2 ring-laps gereden en ik moet zeggen: ik voel een toekomstige (dure, lees: 100 octane) verslaving komen.
          Jammer dat het circuit er "slightly moist" bij lag door een regenbui net voor de opening, maar al bij al viel het mee.
          Ik was er niet met een ideale wagen (a4 b6 avant 3.0 quattro tiptronic) maar desondanks erg genoten van de ritten.
          Ben ook door niets 'trager'(muv een of ander getuned oud peugeot'ke, waar zelfs een civic-type R voor opzij ging) voorbijgereden, wat ook geruststellend is.
          Had wel het gevoel af en toe niet de juiste 'lijn' aan het rijden te zijn maar dat komt door het gebrek aan kennis van het circuit. Misschien kan ik eens meekomen op een 'ring-meet&greet' en kan iemand met wat ervaring meerijden om me bij te sturen.
          Fazit: geweldig van genoten, het kriebelt enorm om terug te gaan, jammer genoeg door omstandigheden kan ik pas vanaf juli.
          Groeten,
          BWS
          Ps: wat zijn zoal de sites waar er foto's online komen?
          Ps 2: ik heb die imposante GT3 RS ook gezien, met wat voor wagen was jij daar? (Heb toch een 4-tal belgische wagens zien staan)
          mercedes....C220 Diezel (cava nog) Automaat (cava ook nog) ESP (cava pas du tout )
          wij zaten met de helmen op te wachten op de opening
          als je ons op de ring hebt gezien: effe melden we hebben filmpjes,
          dadelijk bij opening om 18.05 hebben we 2 rondjes gedaan

next time: say hello (zal er dan wel met Morgan)

Comment

• Hehe, ik heb jullie idd opgemerkt, door de rode handschoenen en het cameraatje aan de ruit had ik al een licht vermoeden dat jullie mogelijks auto-forum members waren. Ben op de parking 2 maal jullie wagern gepasseerd(met m'n vriendin, gezien de weinige vrouwen daar valt dat misschien op?) Maar aangezien jullie in de wagen zaten kon ik jullie niet aanspreken.

Comment

• www.flickr.com/photos/bramvds
              www.last.fm/user/lender

Comment

No offense, maar ik hoop dat je nu niet denkt dat je het wel kent daar na 2 rondjes

Op een drukkere dag, een zondag bv., vliegen de op papier "tragere" auto's je om de oren als je met voldoende marge rijdt, maar maak niet de fout om je daardoor te laten meeslepen om harder te gaan want dan heb je vroeg laat een afspraak met de vangrail. Op de Nordschleife is de limiet dan ook niet de limiet van je wagen of je eigen stuurmanskunsten, maar je baankennis.
                AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                  No offense, maar ik hoop dat je nu niet denkt dat je het wel kent daar na 2 rondjes
                  Ik moest ook even lachen toen ik het las

Comment

• Met wat geluk weet je na 2 rondjes wel al de eerste brug staan

Het enige wat ik er wat ambetant aan vind zijn die paaltjes waar ge eerst door dient te rijden, met zo'n slagschip is da redelijk krap

(Heb er al eens eentje meegehad )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
                      (Heb er al eens eentje meegehad )
                      kheb daar al één dwars door zien gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                        kheb daar al één dwars door zien gaan
                        Die kerel met z'n zwarte Z4 die daarna beweerde dat z'n voorste nummerplaat eraf gevlogen was?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                          Die kerel met z'n zwarte Z4 die daarna beweerde dat z'n voorste nummerplaat eraf gevlogen was?

Comment

Op een drukkere dag, een zondag bv., vliegen de op papier "tragere" auto's je om de oren als je met voldoende marge rijdt, maar maak niet de fout om je daardoor te laten meeslepen om harder te gaan want dan heb je vroeg laat een afspraak met de vangrail. Op de Nordschleife is de limiet dan ook niet de limiet van je wagen of je eigen stuurmanskunsten, maar je baankennis.
                            Neen, natuurlijk weet ik dat, ik heb nog een (enorm) lange weg te gaan, ik wou nergens de indruk wekken dat ik 'het daar wel ken' na 2 rondjes(ik zeg zelfs letterlijk dat ik de verkeerde lijnen reed omdat ik het circuit nog niet ken en graag eens iemand met ervaring naast me zou hebben die me wat kan bijleren).
                            Het enige wat ik wou aangeven was dat het voor mij een geruststelling was dat ik blijkbaar niet extreem traag was(wat ik voordien wel dacht te zullen zijn: ik verwachtte dat ik bwvs de ene achter de andere wagen ging moeten voorbijlaten)
                            Bovendien heb ik nooit de 'limiet' opgezocht(en ben niet van plan dat te doen alvorens wat meer ervaring & bijhorende pilotagecursus gevolgd te hebben).
                            Last edited by ; 14/04/2010, 12:23.

Comment

• Ik weet welke bocht er altijd gaat volgen (Thanks to Forza)
                              Natuurlijk niet welke lijnen, instuursnelheden,etc... maar toch
                              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                Ik weet welke bocht er altijd gaat volgen (Thanks to Forza)
                                Natuurlijk niet welke lijnen, instuursnelheden,etc... maar toch
                                Op zich nog geen belachelijk idee! Wel mag je IRL niet plots denken dat je de held bent omdat je in een game een snelle ronde kunt afleggen.

Comment

Op zich nog geen belachelijk idee! Wel mag je IRL niet plots denken dat je de held bent omdat je in een game een snelle ronde kunt afleggen.
                                  Zonder twijfel

Comment

• ik weet de weg pas op de PS3 als ik nog eens een paar rondjes "in het echt" heb gedaan
                                    (lees: PM als ge mijn PS3+logitech G25 wilt overnemen)

Comment

Ik vind het lastiger om in Forza op de baan te blijven dan in real life
                                      AutoMinded.be

Comment

xbox live?

Comment

en dan insinueert gij dat ik mijzelf niet mag overschatten

Comment

Working...
                                          X