Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• hm, hij heeft maar eentje gefilmd uit de RS2, dus dat zal dat filmpje zijn.
    Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
    Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• ah serieus?

wie was dat dan?

Comment

• dno, Soundstorm zat trouwens vanachter tijdens dat rondje, Dolfijn vanvoor
        Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Fak ik wil terug.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
            dno, Soundstorm zat trouwens vanachter tijdens dat rondje, Dolfijn vanvoor
            moh.

Dolfijn gefilmd met iemand z'n camera?

Comment

• camera hing tegen de ruit en Dolfijn heeft enkel maar dat rondje meegereden, Tom ook

Comment

• pff, ik wacht op simonie z'n verhelderend antwoord

Comment

• 318is power.

This is "NRing 09/2009 P5" by Soundstorm on Vimeo, the home for high quality videos and the people who love them.

Als er iemand tips/hints heeft, of grove fouten ziet. Ik hoor het graag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                    nog niemand fotokes tegengekomen van mijn minike op 6/09?

blijkbaar niet "vet" genoeg om ne foto van te maken ...
                    Ik had u net te laat opgemerkt (allé, denk toch da gij da zijt), maar toch geprobeerd er het beste van te maken.

Comment

• RS.

M5.

Comment

• 9ff.

Viper.

GT3.

Comment

• Een paar fotootjes van gisteren:

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Bekijk Berichten
                              Thnx, altijd leuk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                                Met die instelling crash je daar.... ooit.
                                als een band lawaai begint te maken en af en toe piept zit die toch op de gripgrens denk ik? je moet maar eens oordelen als het filmpje hier komt te staan. ik gebruik mss de foute woorden en lijkt het allemaal heftiger dan het was

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                  oei oei,
                                  de mannen die veel geld betaalden voor die Scuderia-H.-cursus
                                  mist/nat/...

we hadden het er gisteren over,
                                  maar als dit ook morgen nog zo is...
                                  2keer nadenken
                                  Men kl*ten zeg! Kom je aan op de ring om 9 uur, heb je een zicht van 2 meter. Bijna op een witte oplegger geknald terwijl ik maar 40 km/u reed.
                                  Dan maar naar het ringmuseum gegaan.
                                  Namiddag was het redelijk helder dus enkele foto's kunnen nemen, maar erg spectaculair is het toch niet...

Comment

Als er iemand tips/hints heeft,
                                    Ja, pak Asserti eens op sleeptouw

Comment

Fak ik wil terug.
                                      Vant weekend?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                        pff, ik wacht op simonie z'n verhelderend antwoord
                                        dat rondje van ons 3 was m'n 2de rondje, dat is niet gefilmd. Misschien Stijn met djoene z'n camera. Maar niet uit m'n kar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                          Ja, pak Asserti eens op sleeptouw
                                          é trut! Gun mij anders nog es een ritje!

Heb heel het weekend niets anders gedaan dan achter mayo gereden Die eerste lap was ie al weg

Comment

Working...
                                          X