Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
    mijn achterbanden kosten maar 500€ t'stuk
    Voor de meeste is "maar €500" veel geld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
      Zoek dan ook de ironie ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Plus : 10.000 km op de NS vlammen en niet één keer crashen, ik ben er alvast niet in geslaagd en 'k zat nog maar aan *ff tellen* 300 km ofzo.
        Dan doe ik al beter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Banden, remblokken, remschijven, remolie, koppeling, dempers, ophangingsrubbers, koppeling, diff, wiellagers, torsiemoeheid (of hoe heet dat), allerhande pompen, ... I don't know. Men zegt belasting op de NS is x 100, toch? Da's dan 1.000.000 km. Me dunkt dat ni veel karren daar tegen bestand zijn.
          Volgens mij win je de helft door uit de Caroussel te blijven
          Kent er hier niemand iemand die zijn kar daar al heel veel heeft uitgelaten?

En ok, je lijstje klopt wel, maar dat blijven dingen die slijten, en die veel sneller slijten bij intensief gebruik, maar die nog altijd gemaakt zijn om te slijten/vervangen. Ik heb het eerder over dingen die je normaal nooit moet vervangen (hoe houdt het motorblok het bv uit als je daar constant dat ding zit plat te trappen? Zit je na 10.000km NS met een oliezuiper?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
            FAIL .

Comment

• dat moet daar allemaal tegen kunnen

tis wel zo als je VOL in die (eerste) Caroussel gaat dat het niet zo gezond klinkt en je voelt echt dat je ophanging afziet

maar ja, slijtage onderdelen dienen om te slijten he

Comment

• .. in elk geval IN of UIT de carrousel blijven

.. en niet zoals ik al eens iemand heb zien doen. Erin duiken - schrikken van het lawaai - en er halverwege uit willen komen. Resultaat bocht volledig gemist en de spaarpot leeg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                  Hoor eens rond op www.nurburgring.nl
                  Indertijd zat daar toch redelijk wat volk die er praktisch elk weekend met de auto zaten
                  So far 233 rondjes op dé ring

Comment

Volgens mij win je de helft door uit de Caroussel te blijven
                    Frits van PSG heeft een jaarkaart ...
                    AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                      Als je ziet dat ze ringtaxi

alle dagen nieuwe banden geven
                      alle 2 dagen nieuwe remmen
                      alle weken een nieuwe koppeling
                      ...
                      En om de 20.000 km gaat ie naar het stort. Ze verkopen ze zelfs niet meer ook niet voor onderdelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                        Frits van PSG heeft een jaarkaart ...
                        Maar die is dan weer geen referentie, die bouwt elke 6 maanden een halve auto over

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                          BTW, hoe werkt dat aan de GP-strecke? Ik las hier ergens iets van X euro voor Y tijd.

Waar aanmelden enzo?

Heb het ooit eens gedaan en toen was het met kaartjes waar gaatjes in geknipt werden voor elke ronde, maar nu is het blijkbaar anders.
                          30 € voor 20 min.

Comment

Maar die is dan weer geen referentie, die bouwt elke 6 maanden een halve auto over
                            Exactly!
                            AutoMinded.be

Comment

• Is een jaarkaart nummerplaatgebonden?

Want het zou best interessant kunnen zijn om met een man of 5 een jaarkaart te kopen anders, was ik straks aan't denken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                Is een jaarkaart nummerplaatgebonden?

Want het zou best interessant kunnen zijn om met een man of 5 een jaarkaart te kopen anders, was ik straks aan't denken...
                                Het is gebonden aan de persoon

Comment

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Gaan morgen (woensdag 9/9/9) naar de ring:
                                    • Driver-W
                                    • BlackFox + kameraad
                                    • Izzy
                                    • ...

Comment

• Gaan morgen (woensdag 9/9/9) naar de ring:
                                      • Driver-W
                                      • BlackFox + kameraad
                                      • Izzy
                                      • ikke, nog altijd pissed da'k er zondag niet was

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                        dat moet daar allemaal tegen kunnen

tis wel zo als je VOL in die (eerste) Caroussel gaat dat het niet zo gezond klinkt en je voelt echt dat je ophanging afziet

maar ja, slijtage onderdelen dienen om te slijten he
                                        yep, heb al beugel v/d bladveren moeten vervangen, niet kapot, maar piepte
                                        en dan mag het van mij toch echt wel vervangen worden zulle
                                        en yep: iedere keer de karoussell ingedoken

Comment

• ik wil morgen doodgraag, 't is dan nog eens net op mijn verjaardag ook, maar ik kan niet..

Comment

Working...
                                          X