Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Banden, remblokken, remschijven, remolie, koppeling, dempers, ophangingsrubbers, koppeling, diff, wiellagers, torsiemoeheid (of hoe heet dat), allerhande pompen, ... I don't know. Men zegt belasting op de NS is x 100, toch? Da's dan 1.000.000 km. Me dunkt dat ni veel karren daar tegen bestand zijn.
Volgens mij win je de helft door uit de Caroussel te blijven
Kent er hier niemand iemand die zijn kar daar al heel veel heeft uitgelaten?
En ok, je lijstje klopt wel, maar dat blijven dingen die slijten, en die veel sneller slijten bij intensief gebruik, maar die nog altijd gemaakt zijn om te slijten/vervangen. Ik heb het eerder over dingen die je normaal nooit moet vervangen (hoe houdt het motorblok het bv uit als je daar constant dat ding zit plat te trappen? Zit je na 10.000km NS met een oliezuiper?)
.. en niet zoals ik al eens iemand heb zien doen. Erin duiken - schrikken van het lawaai - en er halverwege uit willen komen. Resultaat bocht volledig gemist en de spaarpot leeg.
tis wel zo als je VOL in die (eerste) Caroussel gaat dat het niet zo gezond klinkt en je voelt echt dat je ophanging afziet
maar ja, slijtage onderdelen dienen om te slijten he
yep, heb al beugel v/d bladveren moeten vervangen, niet kapot, maar piepte
en dan mag het van mij toch echt wel vervangen worden zulle
en yep: iedere keer de karoussell ingedoken
Comment