Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk BerichtenIk heb ooit ook al het volledige circuit van Monaco gereden en dat was ook mooi
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Parsifal Bekijk BerichtenKijk achterlijke idioot. Als je dan ook nog maar 5 gram verstand in die stomme kop van je had. zou je misschien uit de reacties of google kunnen afleiden dat de nurburgring een afgesloten raceparcours was waar je mits betaling zonder enige snelheidslimiet kan op rijden. Maar laten we veronderstellen dat we met een mentaal geretardeerd stuk stront te maken hebben die zo achterlijk is dat ie gewoon random zinnen plaatst in topics waarvan ie enkel de prentjes eens bekeken heeft. Dan nog zou het in zoiets z'n kop toch al duidelijk moeten worden dat wanneer er op de prentjes snelle wagens vol gas geven, men een levengevaarlijke situatie creert door met je Golf de Luxe gekoppeld aan je rijdend kitchpaleis waarvan tien om te zien bejaarden zelfs zouden durven zeggen. "oh, dat gaat toch een stapje te ver qua oudbolligheid" daar als een randdebiel daarwat te zitten rondtjafferen omwille van het uitzicht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk BerichtenGa je voor de grote prijs Frankie Loosveld, Parsifal?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk BerichtenIk heb ooit ook al het volledige circuit van Monaco gereden en dat was ook mooi
De Nürburgring is in niets te vergelijken met Monaco, buiten dat het een circuit is, en dat er ooit Formule 1 auto's over hebben gereden.
Om het u ff duidelijk te maken, stel dat jij u effectief op de ring kunt begeven met die sleurhut (1200 kg) op uw achteras gebonden, dan ga jij in een totale chaos terechtkomen van mensen die tegen een rotvaart u zullen passeren vlak voor blinde bochten. Jij gaat daar aan uw gezappig caravan-trekkend toeristentempo niets anders zijn dan een extra obstakel op de weg, en een gevaar voor iedereen in de buurt van uw wagen met sleep. Inclusief uzelf en de uwen. Plus niet te vergeten dat de aanleg van het circuit ervoor zal zorgen dat uw tegen dan nog meer als normaal ondersturende A3 u zowiezo de vangrail in stuurt.
En daarbij, geen enkele official aan de gates gaat u doorlaten met die sleurhut...
Ben je echt vastbesloten, om onderweg naar Oostenrijk een rondje over de Nürburgring te doen, geen probleem, maar stal dan eerst die Tabbert (1200kg) ergens op een parking in de buurt.
Oh ja, wil je echt graag nog doorrijden naar Oostenrijken genieten van een leuke verlof, neem dan het risico niet en blijf met die overladen-voor-de-vakantie-A3 best gewoon helemaal van de Nordschleife af.Last edited by Stephane; 29/07/2009, 21:31.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RamesMss noob vraag maar soit.
Staat de ring ook in je gps? (een tolweg zijnde...)
Kwestie van beetje op voorhand te kunnen zien welke bocht er aan komt?
bij sommige merken wel.
ik geloof bij mijn TomTom wel... (maar ik durf er mijn hand nietmeer voor in't vuur steken.)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDat jullie daar uwen tijd insteken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDat jullie daar uwen tijd insteken
overduidelijk fake of achterlijk, één van de 2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenvolgend week vrijdag - zaterdag - zondag wil ik er heen, met't tentje
de vraag zal al veel zijn gesteld, maar is er daar een campng vlakbij ??
goegel zegt
iemand al geweest daar ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenvolgend week vrijdag - zaterdag - zondag wil ik er heen, met't tentje
de vraag zal al veel zijn gesteld, maar is er daar een campng vlakbij ??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk BerichtenCamperen tegen het circuit, op Brünnchen
heb je iets van link, mss ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RamesMss noob vraag maar soit.
Staat de ring ook in je gps? (een tolweg zijnde...)
Kwestie van beetje op voorhand te kunnen zien welke bocht er aan komt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichtenzou jij graag halverwege uw rondje een A3 met sleurhut (1200kg) tegen willen komen?
Comment
Comment