Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
    Das een mooi voostel

+1 hier
    Lijkt wel leuk ja. Maar ik denk dat m'n Hdi'tje nogal oneerlijke competitie is tegenover die zuipschuiten hier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
      Lijkt wel leuk ja. Maar ik denk dat m'n Hdi'tje nogal oneerlijke competitie is tegenover die zuipschuiten hier
      Benzine en diesel reeks

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
        Telkens als ik achter die Scooby van Steve rij, dan valt mijn mond open van verbazing... Dat geluid...
        Ge moet er dan keer inzitten, in de Scooby that is.
        Vanaf ik in België werk, moet ik mee. Nu is het te moeilijk, zou hier veel te laat geraken.

Comment

• hmmz zou ook wel eens mee willen op zo een ring-avontuur..; lijkt me pure phun... maar zal allesinds iets zijn voor na de examens...
          Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
          ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Tracer, Avantus en ikke gaan in't voorjaar waarschijnlijk eens gaan loeren...

Comment

• nja als ik onze pa dan kan strikke is den 535d missch mee. anders wordt het een avontuur voor de verse ibiza sport :p we gaan em btw ergens deze week mogen ophalen
              Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
              ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotus freak Bekijk Berichten
                Als we nu eens zeggen, we tanken allemaal 45 liter naft en wie er het minste km mee maakt die trakteerd allen op een fritje en drankje @ the Ring.
                Dan zal er rustig gereden worden, anders heeft dit toch geen kans van slagen
                Ik doe mee.

Met de slOpel

Enig probleem is dat ik die 45 liter nooit op kan rijden heen en terug naar de Ring

Comment

• Ik doe niet mee...
                  Ik "win" anders toch het dieselgedeelte

Comment

Ik hou ze goed bij ja. Alle 3 de auto's zijn razend snel, de M is sneller als de 500. Zeker als de snelheid zo wat hoger ligt, dan neem de M iets vlotter afstand. Zo rond de 100 per uur gaat het gelijk op.

Was sneller als de GTT, maar dat geluid overstemt alle leven in de nabijheid... Dat is echt indrukwekkend. M-optic en ik besloten dat elke kar zijn eigen sterktes heeft, en elk zeer verschillend is...

Ben toch blij met de 500... (maar ben ervan verschoten hoe snel die M is )
                    Kben ook verschoten van eMMa,had ni gedacht dat die sneller ging zijn dan u 500

Comment

Onverbrande benzine, heerlijk heb ik helaas niet kunnen zien
                      En dan melkt dat stukske facteur dat die stoof veel verbruikt.Dat ding verbrand gewoon liters benzine in de uitlaat

Comment

Benzine en diesel reeks
                        Ik geef het nu al op

Comment

• ik ga volgende week es tot ginder om de Seat een doop op de Duitse Autobahn te geven

Comment

Als we nu eens zeggen, we tanken allemaal 45 liter naft en wie er het minste km mee maakt die trakteerd allen op een fritje en drankje @ the Ring.
                            Dan zal er rustig gereden worden, anders heeft dit toch geen kans van slagen
                            Ik snap 'em, als jullie allemaal 45 liter naft tanken zijn de diesels direct uitgeschakeld als de naft hun injectiepomp bereikt,
                            A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk Berichten
                              En dan melkt dat stukske facteur dat die stoof veel verbruikt.Dat ding verbrand gewoon liters benzine in de uitlaat
                              Nozem

Ik was niet de allersnelste op de autostrade, maar wel met stip de allerluidste . In het vervolg rijden we enkel nog binnendoor, dan kan ik makkelijker volgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk Berichten
                                Ik geef het nu al op
                                Ik doe enkel mee als gij ook meedoet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                                  Nozem

Ik was niet de allersnelste op de autostrade, maar wel met stip de allerluidste . In het vervolg rijden we enkel nog binnendoor, dan kan ik makkelijker volgen
                                  We zullen maar over de inhaalmaneuvers zwijgen zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
                                    Dewelke ?

Ikke met die Jeep ?

Comment

Dewelke ?

Ikke met die Jeep ?
                                      Er waren wel verschillende niet echt "mooie" bewegingen
                                      Wel leuk zo via "den binnendoor" terug naar België rijden. Meestal rij ik zo altijd terug om dan, in de zomer tenminste, nog wat in de Ardennen te gaan rondcrossen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten

Enkel die rode m3 voorbijsteken ging iets moeilijker op de terugweg, die reed zoals ne facteur, precies zo zat als iets

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                                          Enkel die rode m3 voorbijsteken ging iets moeilijker op de terugweg, die reed zoals ne facteur, precies zo zat als iets

Comment

Working...
                                          X