Hier alvast de eerste van Wehrseifen,
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Bergwerk, let op deze is in .DIVX formaat dus naar divx.com gaan en de player downen. Ik heb ook nog andere, full laps maar die zijn 100 tot wel 250 mb groot maar echt in zeer goede kwaliteit. Die ga ik nu niet uppenTelemeter is niet gunstig gezind
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk BerichtenBergwerk, let op deze is in .DIVX formaat dus naar divx.com gaan en de player downen. Ik heb ook nog andere, full laps maar die zijn 100 tot wel 250 mb groot maar echt in zeer goede kwaliteit. Die ga ik nu niet uppenTelemeter is niet gunstig gezind
http://rapidshare.com/files/12013724...08-2006_v1.rarOorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotus freak Bekijk BerichtenSabine van de Ring taxi rijd in de Zakspeed Viper van de ring tegen Gixxerkart.
Heerlijk filmpje :
http://www.youtube.com/watch?v=-rPpoK3A8aE
Zot, die "kart".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenZot, die "kart".
Fok, vind er gewoon een website via google
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenZot, die "kart".
Comment
-
Hier nog eens maar dan op google video:
BMW Nurburging Mini-documentary: bijna 23 min. zalige stukken
Comment
-
Gio'ke heeft de 2 volgende weekends vrij en wilt daarbij eens richting Groene Hel gaan! Dus bij deze wou ik eens ff horen ofdat er nog mensen zijn die interesse hebben om eventueel mee te gaan...
Ik moet er wel bijzeggen: het is er pokke koud nu
Woensdag: -5°C tot 1°C
Donderdag: -7°C tot -1°C
Vrijdag: -9°C tot 0°C
(zaterdag en zondag staat er nog niet op)
Maar zoals jullie zien, een dikke jas is geen overbodige luxe
Voor de mechaniek is het wel wat beter...
Ik had eerder gedacht om op zaterdag te gaan ipv zondag. Kan je zondag nog lekker uitslapen...
Tenzij de meeste toch liever op zondag gaan, dan is het zo
Dus de grote vraag: wie wilt er dit weekend zaterdag (of liever zondag) mee richting Ring als het droog is?
Comment
-
-
Zondag zou ik ook wel eens kunnen gaan, misschien tot maandag.
Hoe zit het met de openingsuren .?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wally Bekijk BerichtenZondag zou ik ook wel eens kunnen gaan, misschien tot maandag.
Hoe zit het met de openingsuren .?
Zondag van 9h tot 16h
Comment
Comment