Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
de bedoeling is toch dat je hem inrijdt van buitenom kijk maar eens naar de lijn van de ringtaxichauffeurs ..
Ja, maar als je hem instuurt van waar MOptic rijdt zal je toch wel schade hebben hoor !
Zeker met een wagen die laag staat.
Ik denk dat wanneer die platen beginnen je minstens halfweg moet zijn, want ietsje verder wordt het te diep.
Ik wilde vandaag de beentjes van de 500 eens goed laten strekken in Duitsland. Ik wist niet meteen waarheen, maar uiteindelijk toch maar voor de Nurburgring gekozen. Had op de website gekeken, dus ik wist dat ie dicht was. Maar ik hoopte dat er stiekem toch iets te zien was...
Wat fotootjes (voor de High res moet je maar op mijn website kijken):
Lijkt me de BMW 135i te zijn.. Klonk vrij zwaar en zwaarder als een 130i.... Ik denk dat er een stuk of 5 daar waren.
E90 M3... Schitterend geluid. Hij was telkens al voorbij voor ik er een filmpje van kon maken. Uiteindelijk heb ik 'm nog zien staat bij het BMW Testcentrum (in het centrum van Nurburg) maar ze keken me daar vriendelijk doch vastberaden buiten toen ik eventjes een kijkje ging nemen. Wordt een lekkere bak.
Dit behoeft geen woorden. De foto & kleuren spreken voor zich.
Nieuwe C-klasse... Heb er ook nog een filmpje van, maar omdat ik daar haast op mijn gezicht ga om een mooi filmpje te maken post ik dat niet (gekke geluidjes enz...)
Comment