Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
En ik dacht ergens gelezen te hebben dat het vanaf volgend jaar 16 € is voor een rondje.
het is inderdaad opgeslagen met 1 euro, ik denk niet dat het al op de site stond ofwel? en voor wanneer is/zijn de volgende ringmeeting(s) ? da ga ik ook mee ze
het is inderdaad opgeslagen met 1 euro, ik denk niet dat het al op de site stond ofwel? en voor wanneer is/zijn de volgende ringmeeting(s) ? da ga ik ook mee ze
Sterke ronde, 14 seconden sneller als de 360 Modena, 1 seconde sneller als de 360CS. Maar eerlijk gezegd had ik toch net ietsje meer verwacht, aangezien de testwagen met de Corsa's en de CarbonCeramic remmen uitgerust was. Als je bvb vergelijkt met een 996TT die een tijd van 7'56" wist te klokken. Maar langs de andere kant is het ook wel begrijpelijk dat Porsche makkelijker snelle tijden kan neerzetten op de ring. De ring ligt bij wijze van spreken in hun achtertuin en ze hebben er jarenlange ervaring op.
The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
awel dan zallek ies zien ofdak ook niet meekan mijn vader vroeg gisteren plotseling hoever de nordschleife van bij ons rijden was, ikke: waarom misschien hij: ach zomaar
Want jij komt vaak met cijfers aandraven van bedenkelijk allooi, die jouw zaak lijken te ondersteunen...
Concreet lijkt 't me quasi onmogelijk dat een standaard Z06 een standaard 430 op 10 seconden zet op de Ring. De diverse tests die ik al las of zag, zeggen duidelijk dat de Corvette een goed sturende Amerikaan is, maar nog altijd verre van een circuit-auto wegens nu eens onderstuurd en dan weer erg overstuurd, bochtensnelheden liggen niet zo hoog als bij Europese sportwagens wegens rolneiging en compleet ondermaatse achteras, ...
Okay, de Z06 heeft duidelijk veel meer vermogen, maar dan nog.
Want jij komt vaak met cijfers aandraven van bedenkelijk allooi, die jouw zaak lijken te ondersteunen...
Concreet lijkt 't me quasi onmogelijk dat een standaard Z06 een standaard 430 op 10 seconden zet op de Ring. De diverse tests die ik al las of zag, zeggen duidelijk dat de Corvette een goed sturende Amerikaan is, maar nog altijd verre van een circuit-auto wegens nu eens onderstuurd en dan weer erg overstuurd, bochtensnelheden liggen niet zo hoog als bij Europese sportwagens wegens rolneiging en compleet ondermaatse achteras, ...
Okay, de Z06 heeft duidelijk veel meer vermogen, maar dan nog.
Ik meen ooit 'es gelezen te hebben dat de Z06 sneller was dan de 996 Turbo, F430, SLR,... op de Ring
Maar ik ga toch eerst eens een bron zoeken want nu heb ik eigenlijk geen poot om op te staan..
Comment