Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Miljaar.

"Bei Schnee und Glatteis bleibt die Nordschleife für Touristenfahrten gesperrt."

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
      Miljaar.

"Bei Schnee und Glatteis bleibt die Nordschleife nur für Ringaddictz geöffnet.Touristenfahrten sind demzufolge verboten !"

Toch nog een beetje geluk voor sommigen hier

Comment

• een vraagjuh voor degene die al op de ring zijn gwst:

wat is de prijs voor een rondje?
        en is het te doen met een lexus is200?
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Toen dat wij is geweest zijn, was het 15 euro per rondje...

Er wordt zelfs gereden met bussen, Sharans, ...

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
          2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
          2012-...
          '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske
            Toen dat wij is geweest zijn, was het 15 euro per rondje...

Er wordt zelfs gereden met bussen, Sharans, ...

ah oke bedankt mercedeske
            maar ik bedoel : zul je met een is200
            wel pret beleven op de ring?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lexus is200
              ah oke bedankt mercedeske
              maar ik bedoel : zul je met een is200
              wel pret beleven op de ring?

Waarom niet ? Je kan met elke wagen op de ring. Zorg er wel voor dat je banden, remmen, ophanging e.d goed in orde is.

En het is ook geen race hé, je doet gewoon een rondje voor de fun, en voor de fantastische ervaring.

En ik dacht ergens gelezen te hebben dat het vanaf volgend jaar 16 € is voor een rondje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Skillz
                Waarom niet ? Je kan met elke wagen op de ring. Zorg er wel voor dat je banden, remmen, ophanging e.d goed in orde is.

En het is ook geen race hé, je doet gewoon een rondje voor de fun, en voor de fantastische ervaring.

En ik dacht ergens gelezen te hebben dat het vanaf volgend jaar 16 € is voor een rondje.
                oke hartelijk dank vo de informatie

Comment

• 7.55 voor de Ferrari F430

Comment

• En ik dacht ergens gelezen te hebben dat het vanaf volgend jaar 16 € is voor een rondje.
                    het is inderdaad opgeslagen met 1 euro, ik denk niet dat het al op de site stond ofwel? en voor wanneer is/zijn de volgende ringmeeting(s) ? da ga ik ook mee ze
                    1978 BMW E21 323i
                    2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
                    2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tracer
                      het is inderdaad opgeslagen met 1 euro, ik denk niet dat het al op de site stond ofwel? en voor wanneer is/zijn de volgende ringmeeting(s) ? da ga ik ook mee ze
                      Ik ga in maart terug

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba
                        7.55 voor de Ferrari F430
                        Sterke ronde, 14 seconden sneller als de 360 Modena, 1 seconde sneller als de 360CS. Maar eerlijk gezegd had ik toch net ietsje meer verwacht, aangezien de testwagen met de Corsa's en de CarbonCeramic remmen uitgerust was. Als je bvb vergelijkt met een 996TT die een tijd van 7'56" wist te klokken. Maar langs de andere kant is het ook wel begrijpelijk dat Porsche makkelijker snelle tijden kan neerzetten op de ring. De ring ligt bij wijze van spreken in hun achtertuin en ze hebben er jarenlange ervaring op.
                        The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Skillz

Voila, ik ben er ook met mijn Alfa op geweest (niet bepaald snelle wagen) awel 't was zalig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman
                            Ik ga in maart terug
                            awel dan zallek ies zien ofdak ook niet meekan mijn vader vroeg gisteren plotseling hoever de nordschleife van bij ons rijden was, ikke: waarom misschien hij: ach zomaar
                            1978 BMW E21 323i
                            2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
                            2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba
                              7.55 voor de Ferrari F430
                              7.43 voor de nieuwe Corvette Z06.

eat that

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon

eat that
                                Mag ik even een prijsvergelijking tussen een Corvette Z06 en een F430.
                                A Twist of the Wrist

Comment

eat that
                                  Een volledige ronde ? Of brug tot brug ?

Want jij komt vaak met cijfers aandraven van bedenkelijk allooi, die jouw zaak lijken te ondersteunen...

Concreet lijkt 't me quasi onmogelijk dat een standaard Z06 een standaard 430 op 10 seconden zet op de Ring. De diverse tests die ik al las of zag, zeggen duidelijk dat de Corvette een goed sturende Amerikaan is, maar nog altijd verre van een circuit-auto wegens nu eens onderstuurd en dan weer erg overstuurd, bochtensnelheden liggen niet zo hoog als bij Europese sportwagens wegens rolneiging en compleet ondermaatse achteras, ...

Okay, de Z06 heeft duidelijk veel meer vermogen, maar dan nog.
                                  Last edited by ; 20/12/2005, 15:49.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo
                                    Mag ik even een prijsvergelijking tussen een Corvette Z06 en een F430.
                                    Ik weet het niet vanbuiten maar de Amerikaan is zéker de goedkoopste.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                      Een volledige ronde ? Of brug tot brug ?

Want jij komt vaak met cijfers aandraven van bedenkelijk allooi, die jouw zaak lijken te ondersteunen...

Concreet lijkt 't me quasi onmogelijk dat een standaard Z06 een standaard 430 op 10 seconden zet op de Ring. De diverse tests die ik al las of zag, zeggen duidelijk dat de Corvette een goed sturende Amerikaan is, maar nog altijd verre van een circuit-auto wegens nu eens onderstuurd en dan weer erg overstuurd, bochtensnelheden liggen niet zo hoog als bij Europese sportwagens wegens rolneiging en compleet ondermaatse achteras, ...

Okay, de Z06 heeft duidelijk veel meer vermogen, maar dan nog.

Ik meen ooit 'es gelezen te hebben dat de Z06 sneller was dan de 996 Turbo, F430, SLR,... op de Ring

Maar ik ga toch eerst eens een bron zoeken want nu heb ik eigenlijk geen poot om op te staan..

btw:
                                      F430: 490 pk
                                      Z06: 512 pk (DIN)

Comment

Ik weet het niet vanbuiten maar de Amerikaan is zéker de goedkoopste.
                                        En met nog geen klein verschil.

Comment

Working...
                                        X